Threads: 325
Allereerst mijn excuses aan Bakke en LL aangezien ik m er eigenlijk zondag op zou zetten! maar hier is ie dan alsnog!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/fvdw/lennie.htm">http://www.competitieteam.nl/fvdw/lennie.htm</a><!-- m -->
Threads: 40
Kan er voortaan even gewaarschuwd worden met dit soort foto's? Ik schrok me verrot.
Voor de rest leuk interview. =D>
Bakke =D> en LL =D>
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 24
Bakke =D>
Lennie =D>
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 0
Hup Bakke =D> en hup LL =D> . En Supporter heb ik voor een groot deel vanwege de bookmarks. Wil je een team volgen, bookmark het. Wil je een speler kopen, maar de deadline is pas over 2 dagen, bookmark hem. Dit is ongetwijfeld het meest handige van Supporter.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Threads: 325
beaam! je kan wel gaan klieren met papiertjes of excel ofzo maar niets haalt t bij dit!
Threads: 24
Lennie Wrote:Tevens trok ik 2 weken daarvoor een 17-jarig goed verdediger. Ik hoorde de kassa al rinkelen, maar nadat ik hem 3 keer te koop had gezet werd hij uiteindelijk niet eens verkocht voor 80K. Dat viel me erg tegen en aangezien hij gewoon goede ratings haalde en mijn vleugelverdedigers ook de jongsten niet meer zijn, besloot ik hem nog even te houden.
Ik zou zeggen pleur hem er in week 1 voor noppes op .. is ie weliswaar 18 maar zal je zeker 50 - 100K opleveren, daarvan kan je een oudere met ervaring voor kopen. Ervaring is altijd beter dan 1 leveltje skill.... houden in een niet-trainings linie is zonde...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Threads: 40
gewoon altijd Yp's die je verkoopt lekker voor 0 erop zetten zou ik zeggen :
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 60
Lance Wrote:Hup Bakke =D> en hup LL =D> . En Supporter heb ik voor een groot deel vanwege de bookmarks. Wil je een team volgen, bookmark het. Wil je een speler kopen, maar de deadline is pas over 2 dagen, bookmark hem. Dit is ongetwijfeld het meest handige van Supporter.
Dat inderdaad, plus het feit dat je je team kunt opfleuren met een logo (en je team dus een 'gezicht' krijgt), je persberichten kunt schrijven (niks boven een leuke persberichtenoorlog en dat je het team dat Hattrick maakt (toch een flinke dagtaak) hiermee ondersteunt.
Ik weet namelijk niet waar zij verder hun loon vandaan halen...
Marshall Wrote:Ik weet namelijk niet waar zij verder hun loon vandaan halen...
Met al die Hattrick kalenders die Mac gaat kopen
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Threads: 103
Mac Wrote:Allereerst mijn excuses aan Bakke en LL aangezien ik m er eigenlijk zondag op zou zetten! maar hier is ie dan alsnog!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/fvdw/lennie.htm">http://www.competitieteam.nl/fvdw/lennie.htm</a><!-- m -->
Maakt niet uit, de antwoorden waren toch al gedateerd :wink:
Lance Wrote:Hup Bakke =D> en hup LL =D> . En Supporter heb ik voor een groot deel vanwege de bookmarks. Wil je een team volgen, bookmark het. Wil je een speler kopen, maar de deadline is pas over 2 dagen, bookmark hem. Dit is ongetwijfeld het meest handige van Supporter.
De spelers die ik wil kopen zijn over het algemeen genoeg voorhanden, dus echt spelers bookmarken hoeft nu nog niet echt. En dan eerste pen en papier, pas daarna Supporter worden. Logo is ook leuk, maar geen 20 euro per jaar waard. En het heeft wel wat, zo zonder logo (vooral als je hoog komt)
Box Brother Wrote:Lennie Wrote:Tevens trok ik 2 weken daarvoor een 17-jarig goed verdediger. Ik hoorde de kassa al rinkelen, maar nadat ik hem 3 keer te koop had gezet werd hij uiteindelijk niet eens verkocht voor 80K. Dat viel me erg tegen en aangezien hij gewoon goede ratings haalde en mijn vleugelverdedigers ook de jongsten niet meer zijn, besloot ik hem nog even te houden.
Ik zou zeggen pleur hem er in week 1 voor noppes op .. is ie weliswaar 18 maar zal je zeker 50 - 100K opleveren, daarvan kan je een oudere met ervaring voor kopen. Ervaring is altijd beter dan 1 leveltje skill.... houden in een niet-trainings linie is zonde...
Ik heb hem gister weten te verkopen voor 80K. Ik zal op zoek gaan naar een meer ervaren speler die minstens dezelfde ratings haalt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 66
Ik vond dit echt een leuk interview.
Dat wilde ik even kwijt.
Threads: 312
ook zeker een leuk interview. Complimenten.
Ik vind het leuke van supporter zijn, dat je een gastenboek krijgt en in andere gastenboeken kan kliederen. Ik heb er overigens ook geen moiete mee om 20 euro te sponsoren aan de bedenkers/onderhouders van dit spel.
Ook de opmerkingen bij spelers kunnen plaatsen en t lezen van andere opmerkingen vind ik best grappig...
Mijn sigarettenverslaving kust me ongeveer 1800 euro per jaar, dus die 20 is maar een schijntje voor een veel gezondere verslaving
The great old Ludwig von...
Threads: 11
Top interview! =D>
Handigste functie van supporter idd de bookmarks, leukste functies zijn de persberichten, het gastenboek en de vele nutteloze statistiekjes.
Leuk interview.
Bakke en Lennie =D>
Threads: 13
Voor het eerst mijn naam in een interview
Zeker een leuk interview met goed gemotiveerde antwoorden. Mijn complimenten heren =D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 55
Waarom ik niet meer aan Hattrick meedoe... Lamme Lennie vermeld in het interview dat ik aan veel spelen meedoe, maar dat is eigenlijk al de laatste 2 jaar niet meer het geval. Toch leek Hattrick me wel de moeite waard om wat tijd in te steken.
Ik kwam er eigenlijk al heel snel achter dat ik te ongeduldig voor Hattrick ben. Ik wil graag meteen de beste zijn en bij Hattrick duurt het mij te lang voor dat je echt goed bent.
Ik had ook niet echt een gevoel bij het spel. Ik internet vrij weinig na kantoortijden en daarom had ik bijvoorbeeld ook geen tijd om mijn wedstrijden live te volgen. Aan het einde van mijn eerste seizoen verloor ik gewoon interesse in het spel. Ik vergat telkens dingen aan te passen en uiteindelijk heb ik het gewoon opgegeven. Hattrick is gewoon niet mijn spel. Ik mis de enthousiasme voor het spel die vele hier wel hebben.
Ik wil trouwens nog iedereen bedanken die me toen heeft geholpen met het spel. Er waren zelfs forummers, zoals Boca, die oprecht geïnteresseerd waren in mijn prestaties. Dat vond ik wel een leuk onderdeel van Hattrick, de betrokkenheid van de overige forummers en de enthousiasme waarmee ze dit spel beleven.
Misschien dat ik ooit toch weer de draad op pak.... you never know!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.