Threads: 97
Het wordt nog een beetje interessant:
DELPO-DJOKO, Nadal-Davydenko, Wawrinka-Tsonga, Monfils-Llodra
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 328
3e ronde mogelijk Del Potro-Djokovic, oh my god!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 21
Easy finale voor Rafa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Ben benieuwd waar Ferrer zit, dat hebben ze nog niet gezegd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
1/4e finales mogelijk:
Nadal-Soderling
Melzer-Murray
Ferrer-Federer
Berdych-Djokovic
Ah, Ferrer dus bij Federer. Dat zou ie nog best kunnen winnen. Maar daarna dus Djokovic.
Almagro dus bij Melzer en Murray. Dat is dan wel weer een zeer interessante optie.
Als Delpotro fit is zie ik hem wel stunten tegen een vermoeide Djokovic :
Threads: 31
Stille Wrote:1/4e finales mogelijk:
Nadal-Soderling
Melzer-Murray
Ferrer-Federer
Berdych-Djokovic
Melzer
Sure, geloof jij dat maar.
Wordt nu wel lastig hoor. Met goede opties Ferrer en Almagro zul je dus waarsch toch moeten kiezen tussen Nadal en Djoko.
mindlight Wrote:Stille Wrote:1/4e finales mogelijk:
Nadal-Soderling
Melzer-Murray
Ferrer-Federer
Berdych-Djokovic
Melzer Je hebt het waarsch al door, maar ze pakken de top 8 seeds om te laten zien waar ze zitten.
mindlight Wrote:Stille Wrote:1/4e finales mogelijk:
Nadal-Soderling
Melzer-Murray
Ferrer-Federer
Berdych-Djokovic
Melzer
Is gekopieerd van Twitter. Niet mijn persoonlijke mening
Ahhh ok dat had ik niet door. En ik moet nog steeds wennen aan het idee dat Melzer bij de top-8 seeds hoort blijkbaar.
Nadal heeft het idd niet al te moeilijk tot de finale. Alleen Soderling in de QF kan lastig worden.
Djoko heeft het daarentegen een stuk moeilijker met Potro, Ferrer/Federer. Dat wint ie waarschijnlijk allemaal wel, maar het kan hem wel wat meer moeite kosten dan Nadal.
Murray heeft trouwens echt een lachertje, check dit:
1 Qualie
2 Qualie
3 Raonic
4 Troicki
QF Melzer/Almagro
SF Nadal
Threads: 21
Raonic naar de laatste 8 dus!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Is de gehele draw al ergens zichtbaar?
Threads: 67
Stille Wrote:Als Delpotro fit is zie ik hem wel stunten tegen een vermoeide Djokovic :
Delpo is niet 100% en waarom zou Djoko vermoeid zijn>?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Threads: 24
Haggie Wrote:Stille Wrote:Als Delpotro fit is zie ik hem wel stunten tegen een vermoeide Djokovic :
Delpo is niet 100% en waarom zou Djoko vermoeid zijn>?
Marathon partij tegen De Bakker [-o<
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Hij heeft ook afgezegd voor een invitatietoernooi omdat ie zegt vermoeid te zijn en rust te willen met oog op RG. En lees maar eens wat interviews, lees social media etc maar ja niet iedereen heeft daar blijkbaar tijd voor of maakt er tijd voor
Draw staat inmiddels op RG site, alleen nog niet de printable
Tja, hij zal best wat vermoeid zijn na zo'n eerste half jaar, maar zelfs dan wint ie nog makkelijk Rome. Dus ik maak me daar voor RG ook geen zorgen over. Eerder voor de tweede helft van het seizoen. Het Nadal-syndroom zeg maar.
Djokovic heeft natuurlijk geleerd van anderen de laatste jaren en dekt zich een beetje in.
Haase trouwens tegen Gimeno, dan Fish, dan Simon/Dimitrov. Mogelijkheden.
Hmm, niet zo'n heel relaxte draw. Hoop helden zitten niet echt goed.
Threads: 14
Als de laatste partij in het q-toernooi gespeeld is, tellen ze het aantal ll-plekken en dan loten ze tussen de ll+2 hoogst-geplaatste verliezers van de 3e ronde q-toernooi.
Overigens tel ik in de draw 20 qualifiers (wat betekent dat er nog iemand heeft afgezegd), dus als het zo blijft loten ze tussen 6 man voor 4 plekken.
Bogomolov heeft dus iets te voorbarig getankt.
Threads: 99
Haas nog in de draw...Dat zal ook wel een ll worden...
Rus tegen een Q en bij winst tegen Clijsters....
Threads: 99
SChoorel begonnen tegen Aquilar...1-1
Threads: 131
Haas is fit en zal spelen.
Uit zeer betrouwbare bron.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 131
Let maar op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
|