The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
centre court Wrote:
Stille Wrote:Niet tegen op te managen dit en natuurlijk valt het weer de kant op van Ad en CC. Zoals al weken lang

Ik sta op het punt om met Nadal 12k aan euro's te verliezen terwijl 2 vd 4 concurrenten in de top 5 Nadal niet hebben en 't valt allemaal mijn kant op? Undecided

Stille-logica. Je moet ergens over klagen natuurlijk.
Reply
Belangrijkste game uit je leven, Q-bot, doe het!
Al is Almagro natuurlijk wel een mentaal beest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom eens op Rosol.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Belangrijkste game uit je leven, Q-bot, doe het!
Al is Almagro natuurlijk wel een mentaal beest.

indekker!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kut Almagro, kom eens op joh!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nog 3!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat Nadal mij nou hetzelfde flikken als een paar jaar geleden. :letitallout:
Dan is het gebeurd met hem, dan doe ik nooit weer zo'n klein team.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nog 2!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders mis je even een makkelijke volley op 30-0! Ik heb beeld!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nog een backhand passing, 30-30, kom op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Godver, moet ik nog hard gaan juichen voor Nadal ook. Anders wordt het echt een hele zure RG met 1000 punten verschil tussen mijn 2 keuzes...
In jouw alternatieve team zat toch Nadal i.p.v. Djokovic? Of was dat bij Tampie?
Reply
Die is beter, nog 1!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Breaken Rafa!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Godver, moet ik nog hard gaan juichen voor Nadal ook. Anders wordt het echt een hele zure RG met 1000 punten verschil tussen mijn 2 keuzes...
In jouw alternatieve team zat toch Nadal i.p.v. Djokovic? Of was dat bij Tampie?
Dat was Tampie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaaaaaaa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Einde RG voor mij. Toedels!
Reply
Ellendeling die Almagro!
Reply
En Rafa breakt ook, doooooorr!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Break Rafa en Almagro OUT!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beetje bij beetje wordt Isner gesloopt. Hop!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa Break Rafa en Almagro OUT!

CC-week. Altijd hetzelfde.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Adje blijft maar online en kan weken achtereen kijken.

Heb je geen werk meer Ad ofzo?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2e set is voor jou Rosol!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het werk van Ad is om andere forummers zoveel mogelijk te irriteren. Het lukt hem nog ook..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laat dit maar een close set worden, die Isner begint er steeds moeier uit te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Rosol!

Monaco is weer eens dramatisch!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het lekkere is dat nu de loting van Nadal wel opeens tricky gaat lijken. 3e ronde Davy, 4e Verdasco, QF Soderling ziet er niet best uit als je 5 sets tegen Isner nodig hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Het werk van Ad is om andere forummers zoveel mogelijk te irriteren. Het lukt hem nog ook..

Ik trek deze 2 weken samen met Ad ten strijde. Ad week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Stille Wrote:Het werk van Ad is om andere forummers zoveel mogelijk te irriteren. Het lukt hem nog ook..

Ik trek deze 2 weken samen met Ad ten strijde. Ad week!
Tuurlijk! En vergeet Andre, Arco en Tampie niet. Allemaal grote kanonnen met dezelfde belangen vanaf R3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Einde RG voor mij. Toedels!

Haha 2 van de 12 man kwijt en is einde? Ok het is kut dat Nico out is maar er is nog genoeg om voor te spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: