The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
En dan zo'n game om mee te beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy en Nadal zijn ook lekker bezig zeg, pff. Wordt Djoko wel heel makkelijk gemaakt zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal wordt weggeveegd...*5-1 40-0 en komt dan terug naar 5-2 haha

Balen van Rosol...nu wel de break voor
Reply
kooltje Wrote:Sharapova gaat er keihard af tegen 17-jarige :lol:
Van 1-4 naar 6-4 en derde set afgedwongen die ze op zeker lijkt te winnen
Reply
Anderson al 54 winners in 2,5 set...maar ook 38ue...

Rosol houdt het prima vol...
Reply
Die Andujar speelt ook wel uit z'n reet hoor, tering. Ik snap wel dat ie al een toernooi won dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knappe comeback van Nadal weer, Rosol en Veic moeten de break vasthouden!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Die forehand van Nadal is zo onder zijn niveau de laatste weken. Hij gaat hier 't toernooi niet winnen denk ik. Maar Davy en Verdasco in de vorm waarin ze zijn gaan 't hem ook niet moeilijk maken.

Hup Kevin!
Ik vind vooral z'n voetenwerk flink achteruit gegaan. Ik heb het idde dat ie nu bij veel ballen net een tikje te laat is en daardoor meer mist dan normaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse rosol en veic. Anderson 2-1 in sets achter nu. Vecht terug lange!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Leuk potje hoor, elke rally is mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Die forehand van Nadal is zo onder zijn niveau de laatste weken. Hij gaat hier 't toernooi niet winnen denk ik. Maar Davy en Verdasco in de vorm waarin ze zijn gaan 't hem ook niet moeilijk maken.

Hup Kevin!
Ik vind vooral z'n voetenwerk flink achteruit gegaan. Ik heb het idde dat ie nu bij veel ballen net een tikje te laat is en daardoor meer mist dan normaal.

precies.
beetje hetzelfde als 2 jaar geleden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mentaal sterke hold van Andujar hier ook. Rosol serveert voor de set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Sharapova is ook wel een mentaal beest. Zo vaak wint ze zulk soort potjes nog. Geil lijkt me dat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2e set voor Rosol!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, wat een punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 bps Veic voor *4-1!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een niveau zeg, was dat de hele wedstrijd zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuke TB...Maar Andujar net niet constant genoeg...
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een niveau zeg, was dat de hele wedstrijd zo?
Derde set wel...Andujar speelde echt goed, lekker onbevangen..werd iets minder van 5-1

Eerste twee sets iets te afwachtend
Reply
Wat een misser... ](*,)
Reply
Tja, dat Nadal zo blij is, zegt me ook wel genoeg. Maar goed, Veic lijkt me nog een trainingspotje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er vandoor. Hup Melzer, Chardy, Anderson!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Allez chardy!
Reply
Schitterende TB bij Nadal, Andujar stond wel te rossen zeg.

Nadal nu tegen Veic. Die Veic wint even de 5e set met 6-1 van Davy. Wat is die toch ook ver weggezakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Allez chardy!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ben er vandoor. Hup Rosol, Chardy, Anderson!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha Rafa..ga zo door. Eerst 4 uur en nu 3,15 uur = 7 uur 15 min
En Djoko 3 uur in totaal :8:
Soderling gaat Rafa pakken ! Icon_twisted
Reply
Chela mist 4 bp bij 4-4 voor de beslissing Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en de game erna breakt anderson Undecided

nu weer 1*-0 chela in de 5e set

zal zo wel weer gebroken worden.

en 1-1 :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Rosol hier verliest dan zijn Gerritsen, Arco en CC sowieso gelijk en in principe favoriet voor goud deze week. Wint Rosol, dan zijn dat CC en Arco samen. Belangrijk is dan wel dat Murray en Federer de SF halen, en Nadal en Djoko de F.
Reply


Forum Jump: