The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Transfers (en geruchten...)
centre court Wrote:Nou ben ik allerminst te spreken over die ajaks-bondscoach, maar huntelaar heeft natuurlijk niks in het nederlands elftal te zoeken. Hij kan echt alleen maar spits staan, daar heeft hij voor zich:
-RvN
-Kuyt
-Makaay
-VoH
-Kluivert
-Hasselbaink

:lol: :lol: :lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft

:eeeek: Nee, jouw hoofd ruikt lekker! Icon_twisted

amice, het gaat er om dat je een stinkkop hebt EN zit te zeveren om niets. zoals je weet is van dat laatste bij mij geen sprake.

wanneer kom je weer eens aan mijn kop ruiken (mettie grote neus van je? :wink: )
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Gisteren even naar Heerenveen - VVV geweest en een aantal mensen gesproken, die gemiddeld iets meer weten dan de rest. Het resultaat:

Heerenveen blijfdt vasthouden aan de 10M vraagprijs, Ajax heeft in eerste instantie 4M geboden en er is vriendelijk verzocht een iets reeeler bod neer te leggen, Bij een volgend niet acceptabel bod staakt Heerenveen de onderhandelingen en is het, jammer maar helaas.
De kans is zeer groot dat het op een arbritagezaak gaat uitlopen.
(En: nu is ook bekend waarom van Basten Huntelaar nog niet heeft opgeroepen: daarmee zou zijn vraagprijs mee omhoog gestuwd worden.....en dat wil Ajax niet. Een-tweetje tussen van Basten en Ajax. :wink: )

Zijn jullie weer even bij geluld. Wordt vervolgd.

heel goed mukkus, mooi complotje. je vergeet nog te melden dat ajakkes bij jullie op bezoek komt op 30 december en dat het hen goed uitkomt om de stuntel nu even gek te maken in zijn hoofd. als het afketst is hij niet gemotiveerd meer en schiet hij express alles naast, waarmee hij in de uitwedstrijd tegen ajakkes al begonnen is. :wink:

Blijven opletten, waf. Het '30 december-complot' heb ik hier 2 dagen geleden al ergens neergezet. Ajax schijnt trouwens ook belangstelling te hebben voor de spits van FC Eindhoven. Heh, tegen wie moeten ze morgen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Gisteren even naar Heerenveen - VVV geweest en een aantal mensen gesproken, die gemiddeld iets meer weten dan de rest. Het resultaat:

Heerenveen blijfdt vasthouden aan de 10M vraagprijs, Ajax heeft in eerste instantie 4M geboden en er is vriendelijk verzocht een iets reeeler bod neer te leggen, Bij een volgend niet acceptabel bod staakt Heerenveen de onderhandelingen en is het, jammer maar helaas.
De kans is zeer groot dat het op een arbritagezaak gaat uitlopen.
(En: nu is ook bekend waarom van Basten Huntelaar nog niet heeft opgeroepen: daarmee zou zijn vraagprijs mee omhoog gestuwd worden.....en dat wil Ajax niet. Een-tweetje tussen van Basten en Ajax. :wink: )

Zijn jullie weer even bij geluld. Wordt vervolgd.

heel goed mukkus, mooi complotje. je vergeet nog te melden dat ajakkes bij jullie op bezoek komt op 30 december en dat het hen goed uitkomt om de stuntel nu even gek te maken in zijn hoofd. als het afketst is hij niet gemotiveerd meer en schiet hij express alles naast, waarmee hij in de uitwedstrijd tegen ajakkes al begonnen is. :wink:

Blijven opletten, waf. Het '30 december-complot' heb ik hier 2 dagen geleden al ergens neergezet. Ajax schijnt trouwens ook belangstelling te hebben voor de spits van FC Eindhoven. Heh, tegen wie moeten ze morgen? :wink:

had ik niet gelezen. ik lees niet alles. ik stel het wel op prijs als je de complottheorieen gewoon aan mij overlaat. de rol van heerenveen is in het verleden ook niet altijd even helder geweest (zo was daar bijv een 6-2 -hoeveel? 6-2!- nederlaag in een bekerfinale omdat dat voor het publiek zo leuk was). :wink:
Reply
Dat waren 11 amateurs op schoolreis, met een wedstrijd voor 50.000 man. 6-2 vond ik nog knap.....3 jaar later was het nog maar 4-2 tegen Roda. Er is dus sprake van enige progressie!
Reply
waf Wrote:had ik niet gelezen. ik lees niet alles. ik stel het wel op prijs als je de complottheorieen gewoon aan mij overlaat. de rol van heerenveen is in het verleden ook niet altijd even helder geweest (zo was daar bijv een 6-2 -hoeveel? 6-2!- nederlaag in een bekerfinale omdat dat voor het publiek zo leuk was). :wink:

Hee, daar was ik bij! :Big Grin Leuke pot, an sich. En brood en spelen voor het volk heeft al heel veel eeuwen goed gewerkt, dus toentertijd kon ik me zo'n 'deal' wel voorstellen. Nu Heerenveen een structurele subtopper is lijkt het me minder voor de hand liggend... :wink:
Reply
gloryhunter....
Reply
Mukkus Wrote:gloryhunter....

binnenkort gloryhuntelaar. :wink:
Reply
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:maar het gaat er om dat hij een stinkkop heeft

:eeeek: Nee, jouw hoofd ruikt lekker! Icon_twisted

amice, het gaat er om dat je een stinkkop hebt EN zit te zeveren om niets. zoals je weet is van dat laatste bij mij geen sprake.

wanneer kom je weer eens aan mijn kop ruiken (mettie grote neus van je? :wink: )

:eeeek: Hoe noem je me nou? Niet zo amicaal, maestro! :wink: Ik kom met de kerst wel ff twee daagjes logeren... :lol: :wink:
Reply
AZ is rond met Tottenham; Vlaar zelf ook zo goed als volgens SBS6.
Reply
alsof ie daar wel aan spelen toekomt :roll:
Reply
martin stelt hem wel op hoor, die helpt NL
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:gloryhunter....

Beerenburgtechnisch was het een prima dag. :8: Ook 3 jaar later heb ik me prima vermaakt al was die 4-2 tegen Roda een grotere domper omdat Heerenveen vooraf toch enigszins als favoriet werd bestempeld of dat het op zijn minst beide kanten uit zou kunnen.
Reply
Vlaar is een talent, maar komt op het moment kwaliteit te kort. Zeker voor in de Premier League. Die gaat zitten kouwkleumen daar in engeland. Domme overstap, zoals van Basten aangaf had hij beter naar een club als Utrecht kunnen gaan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Vlaar is een talent, maar komt op het moment kwaliteit te kort. Zeker voor in de Premier League. Die gaat zitten kouwkleumen daar in engeland. Domme overstap, zoals van Basten aangaf had hij beter naar een club als Utrecht kunnen gaan!

Had ie idd beter naar Ajax kunnen gaan, daar is de bank tenminste verwarmd!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ekslem Wrote:Vlaar is een talent, maar komt op het moment kwaliteit te kort. Zeker voor in de Premier League. Die gaat zitten kouwkleumen daar in engeland. Domme overstap, zoals van Basten aangaf had hij beter naar een club als Utrecht kunnen gaan!

Ik weet niet of het een domme overstap is...Van Persie ging ook naar Arsenal waarvan ik dacht dat ie daar alleen maar de pionnen voor de training mocht uitzetten.
Nu speelt v Persie elke week de pannen van het dak.

Blijkbaar kan het ook een positief effect hebben als je als jonge jongen met betere en sterkere spelers traint
Make tea, not war
Reply
V Persil is het andere voorbeeld inderdaad, maar die Mounir el Hamdoui is ook een voorbeeld, jong gegaan, niet goed genoeg en zit voornamelijk op de tribune...

We shall see, Vlaar is wel een fysieke jongen, houden ze van in Engeland...
Reply
Quote:'Samaras flirt met PSV'

Er gaat het gerucht rond dat Georgios Samaras zich aangeboden heeft bij PSV. De Griekse aanvaller is bij SC Heerenveen lang niet altijd zeker van een basisplaats maar zou graag een stapje hogerop willen. De Eindhovenaren toonden afgelopen zomer al interesse, nu heeft de zaakwaarnemer van speler contact opgenomen.

Het is dus goed mogelijk dat de Friezen naast topscorer Klaas Jan Huntelaar ook haar tweede aanvaller kwijt raakt. Samaras en zijn zaakwaarnemer zouden met de leiding van PSV telefonisch contact hebben opgenomen om een duidelijk beeld te krijgen of de koploper van de Eredivisie hem nog wilt aantrekken.

Met de aankomende verhuur van Robert aan Betis Sevilla en de verregaande interesse van Vitesse in Gerald Sibon, zou er genoeg ruimte kunnen komen voor een plek in de selectie van Guus Hiddink.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Geld zat !! :Big Grin
Reply
Is Samaras bij PSV wel altijd zeker van een basisplaats?

Mooi, weer 10 miljoen.
Reply
Wotte geen manager Southampton
22-12-2005, 21:41:00

ROTTERDAM [SD] - Mark Wotte wordt niet de nieuwe manager van Southampton. De club maakte donderdag bekend dat George Burley de nieuwe manager wordt.
Mark Wotte verliet deze week Feyenoord en werd direct in verband gebracht met de Saints. Cees Lok, deze week opgestapt bij NEC, zou mogelijk als zijn assistent meegaan. Maar de Saints besloten donderdag te kiezen voor Burley. De Schot vertrok in oktober volledig onverwacht bij Hearts, op dat moment de trotse koploper in de Schotse competitie.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Op SBS werd net duidelijk dat Nigel de Jong wel eens naar Borussia Dortmund kan gaan. Hij heeft er onlangs met de voorzitter en Van Marwijk gesproken en het was een serieuze optie voor hem.
Reply
RR Wrote:Wotte geen manager Southampton
22-12-2005, 21:41:00

ROTTERDAM [SD] - Mark Wotte wordt niet de nieuwe manager van Southampton. De club maakte donderdag bekend dat George Burley de nieuwe manager wordt.
Mark Wotte verliet deze week Feyenoord en werd direct in verband gebracht met de Saints. Cees Lok, deze week opgestapt bij NEC, zou mogelijk als zijn assistent meegaan. Maar de Saints besloten donderdag te kiezen voor Burley. De Schot vertrok in oktober volledig onverwacht bij Hearts, op dat moment de trotse koploper in de Schotse competitie.

Wat nu wotte?
Bangkok resident.
Reply
NEC!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mukkus Wrote:Is Samaras bij PSV wel altijd zeker van een basisplaats?

Mooi, weer 10 miljoen.

Zijn de bankzitters van Heerenveen ook al 10 miljoen waard? :lol:

Hij kan zich wel aanbieden, maar als vervanger voor Sibon is t leuk, meer ook niet.
Reply
'Feyenoord grijpt naast Meijer als pinchhitter'

23/12/2005 9 :12

Feyenoord-coach Erwin Koeman heeft volgens het Algemeen Dagblad zijn oud-ploeggenoot Erik Meijer gepolst om als pinchhitter aan de slag te gaan in Rotterdam. De 36-jarige spits wil zijn carrière echter bij Alemannia Aachen afsluiten.
Het ontbreken van een fysiek sterke spits die iets kan forceren, brak Feyenoord de afgelopen weken op. In de verliespartijen tegen ADO Den Haag (competitie, 2-1) en Roda JC (beker, 1-0) konden de Rotterdammers niet tot een slotoffensief komen.

'Wij kunnen Bahia vanuit de defensie naar het front sturen. Hij is aardig in de lucht. Iets doen met Saidi is een andere optie, maar het blijven kunstgrepen', aldus Koeman in het AD. 'Ik heb Erik Meijer gepolst. Hij heeft de ervaring en is aan het eind van zijn loopbaan financieel wel te halen. Erik heeft in Aken echter de zekerheid dat hij na zijn loopbaan in een andere functie bij de club verder kan.'
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Martin Drent!
Bangkok resident.
Reply
Dadelijk willen ze van Hooijdonk ook nog...
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Charisteas
Reply
Genomico Wrote:Charisteas

ze zoeken een pinchhitter die ook kan scoren.
Niet echt een type Charisteas dus :lol:

Sowieso hoef je bij Ajax niet te zijn voor scorende spitsen
Reply

Forum Jump: