19-06-2011, 12:16 PM
Alle qualifiers en lucky losers heb ik ingevoerd. Zo moet het schema helemaal kloppen.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Wimbledon 2011
|
19-06-2011, 12:16 PM
Alle qualifiers en lucky losers heb ik ingevoerd. Zo moet het schema helemaal kloppen.
19-06-2011, 12:17 PM
Ziet er beter uit.
Harrison nog tegen Dodig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
19-06-2011, 12:18 PM
Tegen wie speelt Dodig?
19-06-2011, 12:19 PM
Harrison dus. En we moeten K. Beck nog kiesbaar krijgen, dan zijn we er wel.
19-06-2011, 12:20 PM
Arco lukt het wel?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
19-06-2011, 12:20 PM
Hop, klasse Arco!
19-06-2011, 12:21 PM
Zo moet het schema kloppen. Ook Gicquel is eventueel als late lucky loser nog te kiezen.
19-06-2011, 12:25 PM
Er staan nu 18 q's in en 2 ll's. Dat is niet juist. De spot bij Dodig moet LL zijn, en Bolelli is ook LL ipv q.
19-06-2011, 12:26 PM
Alweer opgelost zie ik =D>
19-06-2011, 03:19 PM
Ik ben tevreden met het team wat ik heb staan, maar ik houd 200+ over... Dat is zo zwaar tegen mijn principes....
19-06-2011, 05:10 PM
Ik ben ook klaar. Hoop net als bij de AO en RG de juiste keuzes te hebben gemaakt mbt de toppers.
Stille en CC: have fun op Wimbledon, en in de pub! Hou ons op de hoogte!
19-06-2011, 05:11 PM
Dan heb je een ander team dan ik. Ik heb 8 spelers, en volgens mij zijn het bijna allemaal must-picks, dus ik verwacht weer weinig verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
19-06-2011, 07:40 PM
centre court Wrote:Mooi zo! Wedstrijd op maandag please! <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/wimbledon/2543609/haase-en-sijsling-maandag-in-actie.html">http://www.nusport.nl/wimbledon/2543609 ... actie.html</a><!-- m --> Nu maar hopen dat het weer meezit. Veel plezier!
19-06-2011, 08:49 PM
Nog een omzetting en nu nog maar weinig over.... dat moet het dan maar worden zo.
20-06-2011, 09:14 AM
Nog late afzeggers?
20-06-2011, 09:28 AM
Nog meer mensen met Nadal, of gaat iedereen voor Murray?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-06-2011, 09:35 AM
_Tampie Wrote:Nog late afzeggers?Greta Arn, maar ik vermoed dat je die niet in je team hebt.
20-06-2011, 09:38 AM
Nadal voor mij wel de favoriet om te winnen.
20-06-2011, 09:49 AM
Roddick
of S. Bolelli (ll) E. Roger-Vasselin (q) F. Lopez L. Kubot (q) :-k
20-06-2011, 09:54 AM
andre Wrote:_Tampie Wrote:Nog late afzeggers?Greta Arn, maar ik vermoed dat je die niet in je team hebt. :wink: Niet in het FTM team, dit was bij Zweeler wel een mustpick uiteraard.
20-06-2011, 09:56 AM
_Tampie Wrote:RoddickRoddick haalt 360 punten, halen die 4 dat ook? Ik zou ERV trouwens altijd nemen. En Kubot ook, maar daar heb ik net geen geld voor.
20-06-2011, 10:05 AM
Roddick haalt 360 punten....zo'n zekerheidje lijkt me dat niet.
20-06-2011, 10:07 AM
Hij kan minder halen, maar ook meer. Dus 360 lijkt me een mooi gemiddelde.
20-06-2011, 10:09 AM
Ad Wim Wrote:Hij kan minder halen, maar ook meer. Dus 360 lijkt me een mooi gemiddelde. Ik denk dat de kans dat hij minder haalt groter is, dan dat hij meer haalt.
20-06-2011, 10:12 AM
Ik ben er klaar mee. Denk ik.
20-06-2011, 10:17 AM
buurs Wrote:Maar als hij meer haalt, haalt hij ook fors meer. Vandaar.Ad Wim Wrote:Hij kan minder halen, maar ook meer. Dus 360 lijkt me een mooi gemiddelde.
20-06-2011, 10:20 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Maar als hij meer haalt, haalt hij ook fors meer. Vandaar.Ad Wim Wrote:Hij kan minder halen, maar ook meer. Dus 360 lijkt me een mooi gemiddelde. dat klopt. maar ik geef hem geen enkele kans tegen murray/gasquet
20-06-2011, 10:22 AM
Ad Wim Wrote:Nog meer mensen met Nadal, of gaat iedereen voor Murray? Geen Nadal! King Roger =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
20-06-2011, 10:37 AM
Ja, Roger natuurlijk ook.
20-06-2011, 10:46 AM
Het vertrouwen in Federer is weer erg groot. De gunning zal er ook wel zijn.
Ik ben ook benieuwd of het Djoko gaat lukken. Als Rafa het toernooi wint, heeft Djoko een finale plaats nodig voor de nr 1. Als Rafa het toernooi niet wint, is Djoko zowieso nr 1. |
« Next Oldest | Next Newest »
|