The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
_Tampie Wrote:Voorlopig zijn er nog maar weinig goede q's. Dat is wel eens anders geweest. Kubot gaat wel winnen waarschijnlijk. De Voest komt ook nog, en Beck zie ik eigenlijk nog wel winnen. Lacko, Matosevic en ERV allemaal eraf. Cipolla was te verwachten.

Ach iedereen heeft die rukkers en ze brengen nog 35 op. Niks aan de hand. Achteraf kun je waarschijnlijk wel een betere besteding vinden, maar ja dat is altijd makkelijk.
Dat is ook zo. Ik ben allang blij dat Matosevic ook verliest. Kubot had ik geen geld voor, en ik verwacht dat De Voest nog wel wint idd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim, voor jou is het goed uitgepakt dat Karlovic won. Want in de quali's gaat het verschil gemaakt worden als de finale 'gewoon' Nadal-Federer wordt! Mijn troef is dan weer Kubot...
Reply
Clement, lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Michael K Wrote:Ad Wim, voor jou is het goed uitgepakt dat Karlovic won. Want in de quali's gaat het verschil gemaakt worden als de finale 'gewoon' Nadal-Federer wordt! Mijn troef is dan weer Kubot...
Ja, maar ik baal dan van ERV en Lacko, die had niet iedereen met Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Arno, door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Cilic verdient toch ook een pak slaag zeg... Wat een droevige tennisser.
Reply
Hij verdient vooral ontslag. Zijn salarislast brengt te veel druk met zich mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoerige Beck!

De Voest begint lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdasco wint, dat is dan wel weer knap van'm. En gunstig voor mijn medaillekansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij verdient vooral ontslag. Zijn salarislast brengt te veel druk met zich mee.

Correct, komt er ook zeker aan!
Hag, ik moet toegeven, Verdasco kan bij vlagen best held-achtig gedrag vertonen blijkbaar.
Reply
Ik ben thuis, zet de TV aan en zie direct Blake de pannen van het dak spelen. Kom op jongen!
Reply
Tomic Notworthy
Reply
Verdasco, NID!
Reply
Ook dat natuurlijk OD!
Reply
Tuurlijk Q-bot!
Reply
Tyfus Clement, wat ben je toch een teringhond!

Beck gaat gelukkig wat beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist James!
Reply
Haha, je hebt hem ook gewoon zie ik nu. Dwaas Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En je hebt Zverev ook nog! Hoe kom je dan ooit op een weekwinst voor jezelf uit?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
COME ON GONZO!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een grenzeloos vertrouwen in Verdasco en verder logisch ingevuld. Federer wint het toernooi.
Reply
Maar hoe kom je in hemelsnaam bij Zverev?! Die gast verliest nog van Buurs als hij er tegenover zou staan...

Ook Gabashvili snap ik niet.
Blake snap ik ook niet, maar die is nog wel iets logischer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het was meer dat ik dacht dat Malisse weer eens op zou geven na een week waarin hij meer dan 1 potje speelde. Een achteraf gezien wat domme gok.

Blake staat eigenlijk altijd in GS-teams. Over grenzeloos vertrouwen gesproken :8:
Reply
Je had ze in kunnen ruilen voor Llodra, dat had ik meer iets voor jou gevonden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, lang over nagedacht, maar vond zijn R1 wat tricky. Daarbij heeft ook Llodra een handje van opgeven en daar heb ik weinig aan.
Reply
Voest gaat lekker. Toch nog 1 quali die goed gaat. Beck gaat het nog heel lastig krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Petzschner heeft natuurlijk een rotloting, maar is toch maar 3x gekozen. Wat een übertroef!
Reply
Wel een beetje een rotloting ja. Jij vond Soderling toch een goede grasspeler?

En ik zal maar niet zeggen waar jij bij mij uitkomt in de weekscore Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vind ik ook, maar Petzschner ook en Soderling heeft het niet echt meer dit jaar. Ik kwam op een kleine 5000 punten, jij?

Blake staat trouwens écht goed te spelen.
Reply
Serve Baghdatis
Call: OUT
Layani: Correction, first serve
Blake: NO
Layani: YES

:lol:
Reply


Forum Jump: