The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Gaan ze op CC nu niet verder met spelen?
Er staan nog 26 R1 partijen te wachten, daarvan kan er toch wel 1 op CC?
Reply
mindlight Wrote:Dat jij dat zegt, zegt mij weer genoeg. Commentatoren met nuance en inzicht vond ik al niet bij je passen.

theo bakker wordt anders aardig vaak door siemerink gecorrigeerd....hoezo inzicht.
hij zegt alleen maar hoe hij over spelers denkt en hoe de partij volgens hem gaat verlopen. slechter commentaar kan niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsja, als je gecorrigeerd worden als iets slechts ziet....

Hij heeft er aardig kijk op en heeft tenminste wat humor. Natuurlijk zit Bakker regelmatig mis, maar hij heeft wel een mening en zegt niet enkel wat je als kijker zelf ook wel ziet. En de vergelijking met andere Sport1 commentatoren wint hij natuurlijk met glans (denk aan zo'n Mantingh met z'n triple break point).
Reply
mindlight Wrote:Nee hoor, keuze is gemakkelijk. Petzschner heeft zo'n gave stijl.

Over een grote lafbek gesproken. Gatver wat hoop ik dat die Petzschner de 3e set met 6-0 op zijn bek gaat zeg....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Juist niet. Tegen Soderling is dit de enige stijl waarmee je enige kans hebt. Als je ziet wat Petzschner allemaal kan (denk aan Wimbledon '10 en Halle '11) vind ik het juist knap dat hij ook dit zo aardig beheerst. Jammer alleen dat hij met geen enkele tegenslag om kan gaan.
Reply
respect voor Gonzo! Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit de manier voor Petzschner om van Soderling te winnen? Al die kansen waarbij hij laf en afwachtend blijft spelen en de zooi om zeep helpt???

Laat hem maar eens wat initiatief tonen! Want met dat laffe afwachtende spel staat hij nu wel 2-0 achter in sets (terwijl hij KANSEN ZAT had om met 2-0 voor te staan in sets)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Waarom spelen ze op Centre Court niet door?
O toch. Sharapova is verplaatst van court 1. Kunnen ze daar zo nog een ander partijtje spelen.
Reply
Jansoe Wrote:Dit de manier voor Petzschner om van Soderling te winnen? Al die kansen waarbij hij laf en afwachtend blijft spelen en de zooi om zeep helpt???

Laat hem maar eens wat initiatief tonen! Want met dat laffe afwachtende spel staat hij nu wel 2-0 achter in sets (terwijl hij KANSEN ZAT had om met 2-0 voor te staan in sets)

Dat klopt zeker, maar tegen Soderling krijg je niet heel veel kansen. Wel speelt hij inderdaad té laf in die eerste 2 sets, hij had genoeg kansen.
Reply
Derde set wel heel simpel naar Petzschner. Door nu!
Reply
En voor het eerst niet gebroken op een 5-4 stand. Dit biedt hoop.
Reply
Gabash is back on track! Pak die op the black list staande Andreev!
Reply
Juist Scholten!
Reply
Tiebreak. Hup Petzschner!
Reply
Ai, en dan direct de MB tegen.
Reply
En nog maar 1 Sad

Klasse Hewitt trouwens!
Reply
Hakkuh FERNANDO GONZALEZ Hakkuh

HE IS BACK!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Soderling wint, met dank aan Petzschner. 5 van de 21 BP's ](*,)
Reply
mindlight Wrote:Soderling wint, met dank aan Petzschner. 5 van de 21 BP's ](*,)

Je bedoelt: Petzschner verliest en heeft het geheel aan zichzelf te wijten.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Isner lijkt het in 3 te gaan beslissen.
Reply
Gvd, Gabashvili maakt het weer eens niet af. Niet de eerste keer dat dit gebeurt als ik 'm heb ](*,)
Reply
Jansoe Wrote:
mindlight Wrote:Soderling wint, met dank aan Petzschner. 5 van de 21 BP's ](*,)

Je bedoelt: Petzschner verliest en heeft het geheel aan zichzelf te wijten.

Dat bedoelde ik inderdaad.
Reply
Nou, Dodig er roemloos af. Ik had geen kwart finale verwacht, maar dit is toch beneden peil.
Reply
Dat was juist een meevaller. Klasse Harrison!
Reply
Ik zal ook wel weer iets gemist hebben aangezien hij maar drie keer gekozen was.
Reply
Ik zit op die pointstream van de Wimbledon site, wie kan mij vertellen waar ik bv Tsonga-Soeda kan zien?
Reply
fromsportcom.com had een stream, bedoel je dat? Roja Directa heeft ook altijd veel streams op een rijtje staan.
Reply
Overdune Wrote:Ik zit op die pointstream van de Wimbledon site, wie kan mij vertellen waar ik bv Tsonga-Soeda kan zien?
Waarschijnlijk nergens meer, is al afgelopen.
Reply
Ja nu niet meer, maar toen het nog bezig was kon ik Tsonga ook niet ontdekken, net zoals bv Dodig.
Reply
Steppie ook nog mp gehad lees ik :razz: , het zit nu al meer mee dan met RG.
Reply


Forum Jump: