The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Stille Wrote:Federer in 3 sets, NID.

Jo en Dimi zijn er weer !
Dimi Tursnov nog niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, we gaan weer beginnen!
Reply
Hahahaha we zijn er weer hoor Notworthy
Reply
Hop, ze gaan gewoon weer verder waar ze gebleven zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Federer in 3 sets, NID.

Jo en Dimi zijn er weer !
Helemaal niet.

:crazy: Volgens mij is er zelfs al een break geweest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsonga is meteen wakker gelukkig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Ferrer!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lelijk dat Harrison gelijk viel. Gaat toch in je hoofd zitten en het is ook gewoon link nu.
Reply
Bij Melzer ligt het zeil er weer gewoon op :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Top-punt weer.
Reply
En nog maar 1 =D>
Reply
Harrison heeft in set 2 maar iets van 3 of 4 UE's geslagen. Dat zegt toch wel heel veel over het niveau van Ferrer in die set.
Reply
Tsonga speelt echt geweldig sinds de break en gaat het nu snel afmaken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De regen heeft Beest niet bepaald goed gedaan. Wat een drama opeens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Break Harrison na een dramagame van Ferrer.
Reply
Wat is die Federer toch goed hè. Wat een balgevoel!
Reply
Isner en Nico zijn er nog steeds niet ](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Beest moet echt hopen op snel weer regen. Dit gaat echt nergens over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De service van Harrison is ineens waanzinnig goed. Beest moet wel oppassen nu.
Reply
Lekker hoor Jo, al heeft natuurlijk iedereen hem wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het mag van mij ook een typische Beest-weggeefset worden, als het daarna maar beter wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer is er weer, al doet Harrison leuk mee.
Reply
Poeh wat een passing!
Reply
Sjezus, wat heeft die Harrison geslikt joh?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe mooie momentum swings wel zo. Toch komt Ferrer nog wel terug deze set, dat kan haast niet anders.
Reply
Man man man wat een punten.
Reply
Dat is het weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Wimbledon is toch veruit het mooiste toernooi: Historie, prachtig spel, gras, publiek dat respect heeft voor de spelers, noem maar op.
Mooi dat een heleboel oude helden weer terug zijn: Gonzalez, Nalbandian, Hewitt die Soderling tot een 5e set dwong.
En dan zijn er hier mensen die zeggen dat op middle zondag gespeeld moet worden.
Ik weet dat je een beetje in de war bent nu je geen trainer meer hebt, maar ik zie als liefhebber graag elke dag tennis. Zeker op m'n vrije dag.
Voor de rest is Wimbledon natuurlijk prachtig, voornamelijk ook door de BBC met Sue Barker, McEnroe, Henman, Becker en al die anderen. Daardoor wint 't het bijna van RG voor mij. Maar helaas vind ik het tennis daar vele malen aantrekkelijker, en daar gaat het toch om.

Helemaal eens, het tennis op gras is toch te vaak vrij saai. Het kan schitterend mooi zijn, maar als je een uur zit te kijken zie je toch te weinig tennis, zeker met een beetje servicekanonnen op de baan. En middle sunday zou ik ook graag een potje tennis kijken. Heerlijk toch, zondagmiddag met een pilsje op de bank...

Verder de traditie en de beleving van de pers en het publiek: geweldig. Daar kan RG in de verste verte niet aan tippen.
Reply
Poeh poeh poeh.
Reply
Mijn god, wat een niveau man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: