The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Peter Wrote:26/12/2005 - 'Kromkamp verzoekt Villarreal om verhuur aan Porto of PSV'

Haha, iemand eergister dat interview met em gezien... wat een ontzettende boerelul zeg... zat-ie in een restaurant een beetje vies naar het menu te kijken, zo van "ik neem maar kip, da's altijd goed' :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Peter Wrote:26/12/2005 - 'Kromkamp verzoekt Villarreal om verhuur aan Porto of PSV'

Haha, iemand eergister dat interview met em gezien... wat een ontzettende boerelul zeg... zat-ie in een restaurant een beetje vies naar het menu te kijken, zo van "ik neem maar kip, da's altijd goed' :lol:


Echt een boerenlul idd
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Bovendien is door de CL-opzet qua premies (afhankelijk van aantal inwoners land) spelen in de uefa-cup financieel veel aantrekkelijker.

:lol: WAAAAAAAAAAAAAT????? Deze stelling wil ik graag even onderbouwd zien met bewijzen, want ik kan me nog een jaartje herinneren waarin Feyenoord de UEFA-cup won en ze dat nagenoeg geen drol opleverde, vergeleken bij clubs die slechts de 2e ronde van de CL haalden.

Heeft in alle kranten gestaan en ik heb het zelfs op tv gezien voor de wedstrijd PSV-Fener, toen Guus en Jack het erover hadden.. PSV kreeg vorig seizoen bv als halve finalist minder geld dan bv. real madrid dat er al meteen uitlag, omdat Spanje meer inwoners heeft dan Nederland. Dit jaar is dat niet anders. In de UEFA-Cup mogen clubs ook de rechten zelf verkopen ed waardoor ook dat in de UEFA-Cup meer op kan leveren. Is ook vast wel nog ergens online te lezen hoe het precies zit.

Ho ho ho, jij zegt dat spelen in de UEFA-cup aantrekkelijker is dan in de CL. Ik durf te beweren dat alleen de pouleronde CL je al meer geld op kan leveren dan van de eerste ronde Intertoto tot aan de winst van de UEFA-cup, ongeacht uit welk land je komt.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Bovendien is door de CL-opzet qua premies (afhankelijk van aantal inwoners land) spelen in de uefa-cup financieel veel aantrekkelijker.

:lol: WAAAAAAAAAAAAAT????? Deze stelling wil ik graag even onderbouwd zien met bewijzen, want ik kan me nog een jaartje herinneren waarin Feyenoord de UEFA-cup won en ze dat nagenoeg geen drol opleverde, vergeleken bij clubs die slechts de 2e ronde van de CL haalden.

Heeft in alle kranten gestaan en ik heb het zelfs op tv gezien voor de wedstrijd PSV-Fener, toen Guus en Jack het erover hadden.. PSV kreeg vorig seizoen bv als halve finalist minder geld dan bv. real madrid dat er al meteen uitlag, omdat Spanje meer inwoners heeft dan Nederland. Dit jaar is dat niet anders. In de UEFA-Cup mogen clubs ook de rechten zelf verkopen ed waardoor ook dat in de UEFA-Cup meer op kan leveren. Is ook vast wel nog ergens online te lezen hoe het precies zit.

Ho ho ho, jij zegt dat spelen in de UEFA-cup aantrekkelijker is dan in de CL. Ik durf te beweren dat alleen de pouleronde CL je al meer geld op kan leveren dan van de eerste ronde Intertoto tot aan de winst van de UEFA-cup, ongeacht uit welk land je komt.

Dat klopt ook wel, maar als je dan eenmaal in die poulefase zit als Nederlandse club kun je financieel gezien vervolgens beter 3e dan 1e of 2e worden. Clubs uit Spanje bv. kunnen dan weer beter wel 2e worden en er de 1e knock-out ronde meteen uitvliegen dan dat ze de uefa-cup winnen na 3e te zijn geworden in de poule. Dat is het punt. Het is natuurlijk wel zo dat 6x spelen in de CL-poulefase veel lucratiever is, maar jij stelde:
Quote:Je moet er niet aan denken hoe groot het verlies was geweest als PSV, net als in de voorgaande 10 jaar, meteen in de 1e ronde van de CL was uitgeschakeld

Dat had dus nauwelijks gescheeld... of je nou in de poule's eruit vliegt of in de halve finale. Als ze nou itt de afgelopen 10 jaar niet in de poule's hadden gespeeld, had het natuurlijk wel gescheeld.
Reply
'FC Twente aast op Spartaan Bouaouzan'

27/12/2005 8 :19

Naast Anatoli Gerk wil FC Twente op korte termijn nog een offensieve versterking binnenhalen. Daarbij hebben de Tukkers een oog laten vallen op Rachid Bouaouzan.
FC Twente wil graag de onderhandelingen met Sparta Rotterdam snel afronden. Trainer Rini Coolen wil zijn gewenste versterking meenemen op trainingskamp, dat Twente van 2 tot 6 januari belegt in Málaga.

'Maar of hij daadwerkelijk komt, hangt af van de financiën', stelde Coolen vast in het AD. Bouaouzan heeft bij Sparta nog een contract tot medio 2006. De 21-jarige aanvaller is dit seizoen onder trainer Wiljan Vloet geen vaste waarde.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:'FC Twente aast op Spartaan Bouaouzan'

27/12/2005 8 :19

Naast Anatoli Gerk wil FC Twente op korte termijn nog een offensieve versterking binnenhalen. Daarbij hebben de Tukkers een oog laten vallen op Rachid Bouaouzan.
FC Twente wil graag de onderhandelingen met Sparta Rotterdam snel afronden. Trainer Rini Coolen wil zijn gewenste versterking meenemen op trainingskamp, dat Twente van 2 tot 6 januari belegt in Málaga.

'Maar of hij daadwerkelijk komt, hangt af van de financiën', stelde Coolen vast in het AD. Bouaouzan heeft bij Sparta nog een contract tot medio 2006. De 21-jarige aanvaller is dit seizoen onder trainer Wiljan Vloet geen vaste waarde.

Ondanks zijn verleden lijkt mij dit een uitstekende aankoop.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Zoals ik al had voorspeld, is Kromkamp het schoolvoorbeeld van de boerenpummel die gehyped is door de nederlandse media en te vroeg (misschien wel niet eens goed genoeg) is vertrokken voor het geld. Geen medelijden mee. Dit soort gastjes moeten wat minder naar hun zaakwaarnemer luisteren en eens wat meer zelf nadenken, alhoewel ik betwijfel of Kromkamp dat kan.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Balthazar Wrote:
Tripplexxx Wrote:'FC Twente aast op Spartaan Bouaouzan'

27/12/2005 8 :19

Naast Anatoli Gerk wil FC Twente op korte termijn nog een offensieve versterking binnenhalen. Daarbij hebben de Tukkers een oog laten vallen op Rachid Bouaouzan.
FC Twente wil graag de onderhandelingen met Sparta Rotterdam snel afronden. Trainer Rini Coolen wil zijn gewenste versterking meenemen op trainingskamp, dat Twente van 2 tot 6 januari belegt in Málaga.

'Maar of hij daadwerkelijk komt, hangt af van de financiën', stelde Coolen vast in het AD. Bouaouzan heeft bij Sparta nog een contract tot medio 2006. De 21-jarige aanvaller is dit seizoen onder trainer Wiljan Vloet geen vaste waarde.

Ondanks zijn verleden lijkt mij dit een uitstekende aankoop.

Dit lijkt mij meer een gevalletje van El Ahmadi en Fafiani.
Technisch begaafd maar uiteindelijk geen vaste waarde.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
2005.12.27 FC Utrecht meldt zich voor Gregoor van Dijk
FC Utrecht heeft zich officieel bij Roda JC gemeld om te mogen praten met Gregoor van Dijk. Het contract van de middenvelder loopt aan het einde van het seizoen af en vanaf januari mogen ook andere clubs dan zijn huidige werkgever met hem praten. De Limburgers hebben Van Dijk ook een aanbod gedaan om zijn verblijf bij Roda JC te verlengen, maar daar heeft de speler nog geen beslissing over genomen. In het verleden waren de Utrechters ook al geinteresseerd in de middenvelder, maar toen gaf hij de voorkeur aan Roda JC, waar zijn vader Jan van Dijk toen net trainer was geworden. (bron: eredivisievoetbal.com)
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:
Peter Wrote:26/12/2005 - 'Kromkamp verzoekt Villarreal om verhuur aan Porto of PSV'

Haha, iemand eergister dat interview met em gezien... wat een ontzettende boerelul zeg... zat-ie in een restaurant een beetje vies naar het menu te kijken, zo van "ik neem maar kip, da's altijd goed' :lol:


Echt een boerenlul idd

Een goeie kerel, niks mis mee, een echte Fries :wink:
Reply
Frisse Fries?!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
Ramon Zomer staat in de belangstelling van sc Heerenveen. De Friezen zijn al tijden opzoek naar een linksbenige centrale verdediger. Verder hoopt FC Twente dat Zomer binnenkort alsnog een 3-jarig contract tekent. Hij heeft nog geen beslissing genomen.

TCT
Reply
Quote:Osmar Ferreyra vertrekt per direct naar River Plate. De Argentijn kwam aan het begin van het seizoen op huurbasis over van CSKA Moskou. "Hij heeft het in onze optie niet kunnen maken, dit is beter voor alle partijen", aldus Hiddink in een eerste reactie. "Van de zomer zullen we kijken hoe het ermee staat. We hebben in principe nog een optie."

Osmar Ferreyra begon zijn profcarrière in 2002 ook bij River Plate. In 2004 maakte hij de overstap naar de Russische competitie. In zijn eerste jaar speelde hij achttien wedstrijden en scoorde daarin twee doelpunten. In de UEFA Cup-finale zat de in Entre Rios geboren Ferreyra op de bank. Bij PSV kwam hij niet verder dan één competitiewedstrijd en twee wedstrijden in de UEFA Champions League. De laatste weken was Ferreyra niet beschikbaar wegens een enkelblessure.

'Een unieke ervaring'
Osmar Ferreyra sprak zelf van een unieke ervaring. "Buiten het feit dat ik niet veel speelde, heb ik hier wel veel geleerd. Als je bij zo'n grote club komt dan weet je dat er veel concurrentie is. Ik heb dan ook niets dan respect voor PSV, het was een unieke ervaring voor mij. Ik wil graag zo veel mogelijk spelen en ik kreeg nu de kans om terug te gaan. Die kans wilde ik graag pakken", aldus Ferreyra die vanavond al op het vliegtuig naar zijn geboorteland stapt.

Jammer dat hij het niet gemaakt heeft. Wel weer klasse van PSV dat zodanig met spelers (zoals deze bankzitter) wordt omgegaan dat Ferreyra met zo'n positief PSV-gevoel de club verlaat.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
PSV wil Sibon toch wel verhuren aan Vitesse. Van hetgeen dat oplevert+de opbrengst van de verhuur van Robert+de 1,3 miljoen die ze van Ajax krijgen wil Hiddink een spits halen die iig ook in de CL mag spelen de 2e seizoenshelft.
Reply
Bredanaar Wrote:Jammer dat hij het niet gemaakt heeft. Wel weer klasse van PSV dat zodanig met spelers (zoals deze bankzitter) wordt omgegaan dat Ferreyra met zo'n positief PSV-gevoel de club verlaat.

Stop it! I'm getting all misty-eyed... :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
TT805: Ron Vlaar naar Feyenoord voor 3,5 jaar
Reply
Michelos Wrote:TT805: Ron Vlaar naar Feyenoord voor 3,5 jaar

Ajax en Tottenham Hotspur trokken met volle kracht aan hem maar Feyenoord is er met Ron Vlaar vandoor gegaan. De twintigjarige verdediger van AZ verhuist per 1 januari naar De Kuip, waar hij het WK hoopt te halen.
Vlaar doorstond de medische keuring en tekende een contract tot de zomer van 2009 bij Feyenoord en maakte daarmee een einde aan de lange periode vol onzekerheid over zijn nabije toekomst. 'En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken', vertelde Vlaar op de website van Feyenoord.

Vlaar sprak al met Feyenoord-coach Erwin Koeman. 'Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie hebben we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.'

'Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.'
Reply
Wat een slet die Vlaar, pakken wat je pakken kan. Voor Feyenoord is het een mooie aankoop vind ik. Ondanks zijn drama seizoen tot nu toe, wel degelijk een speler met potentie.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
nu nog 2 fatsoenlijke backs en Feyenoord kan strijden voor de landstitel Smile
Reply
Op het ajax en psv netwerk wilden de meesten niet dat ie kwam omdat ie tekort zou komen. op het feyenoordnetwerkt vinden ze het allemaal een topaankoop. Iedereen blij dus. =D>
Reply
Peter Wrote:Op het ajax en psv netwerk wilden de meesten niet dat ie kwam omdat ie tekort zou komen. op het feyenoordnetwerkt vinden ze het allemaal een topaankoop. Iedereen blij dus. =D>

Ik had hem best bij PSV willen zien. Alleen had hij daar nu ok op de bank gezeten. Verwacht hem bij Feyenoord ook niet meteen in de basis trouwens.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Top aankoop voor Feyenoord.
Ook voor PSV en Ajax zou dit een goede speler geweest zijn. Bij PSV heeft hij alleen Ooijer en Alex voor zich, bovendien weet ik niet of PSV geinteresseerd was. En Ajax kon/wilde geen 3,5 miljoen betalen.

Ik vind het dus nonsens om te zeggen iedereen blij, want de 'supporters' van PSV en Ajax vinden dat hij te kort komt.

Vlaar is gewoon een geweldig talent, die bij elke topclub niet zou misstaan. Het is nu aan hem om het waar te maken.
Reply
Ajax wou de 3,5 miljoen gewoonweg niet betalen, mede ook omdat Vlaar voor minder weg mocht naar andere clubs....
Reply
Fabian Wrote:Ajax wou de 3,5 miljoen gewoonweg niet betalen, mede ook omdat Vlaar voor minder weg mocht naar andere clubs....

Volgens de media wilde Tottenham en een andere Nederlandse club (PSV werd gesuggereerd) die 3,5 miljoen wel betalen.

Weet iemand hoeveel Feyenoord heeft betaald?
Reply
Ik denk een bos wortelen.
Uit principe zodat hij niet naar Ajax gaat :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Ajax wou de 3,5 miljoen gewoonweg niet betalen, mede ook omdat Vlaar voor minder weg mocht naar andere clubs....

Volgens de media wilde Tottenham en een andere Nederlandse club (PSV werd gesuggereerd) die 3,5 miljoen wel betalen.

Weet iemand hoeveel Feyenoord heeft betaald?

volgens de bbc had tottenham 1.7M pond geboden, wat overeenkomt met ongeveer 2.5M euro.
Reply
Feyenoord heeft rond de 2,5 miljoen euro betaald voor deze topverdediger in spe.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
volgens het AD heeft Feyenoord €1,5M betaald, hetzelfde als Ajax geboden had en een half miljoen minder dan Spurs geboden had.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Volgens het Leidschendammertje heeft feijenoord 2 kilo kaas en een kaasschaaf betaald aan deze topper in de dop.
Bangkok resident.
Reply
Goede aankoop!
Als het zo is dat het voor 1,5 / 2 miljoen is gebeurd, dan is het gewoon een goede aankoop...!
Reply


Forum Jump: