The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Maandag worden alle 4e ronde wedstrijden gespeeld. Ze zullen Murray wel weer als 3e partij zetten zodat de Britten het thuis kunnen zien (en wij ook)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andre Wrote:Ik twijfelde of die return op 3-3 uit was, maar Ljubicic challengde niet dus blijkbaar wel.
Ik heb Murray nooit irritant gevonden, maar kan me nu wel iets bij Mindlight voorstellen. Misschien omdat Ljubo een sympathieke speler is, als hij zich zo tegen Nadal gedraagt vind ik het waarschijnlijk prima.

Ik heb me vandaag toch zeer ingehouden met mijn kritiek op Murray? En hopelijk komt die laatstgenoemde confrontatie er niet
Reply
andre Wrote:Ik heb Murray nooit irritant gevonden, maar kan me nu wel iets bij Mindlight voorstellen. Misschien omdat Ljubo een sympathieke speler is, als hij zich zo tegen Nadal gedraagt vind ik het waarschijnlijk prima.

Ljubo is een gentleman!

Maar ik hou wel van een beetje vuur, dus spelers als Gonzo, Murray en Hewitt mogen van mij best irritant doen.

Waar ik slecht tegen kan is onsympathieke spelers.
Murray valt hier ook wel een beetje onder, maar vooral Soderling en Djokovic kots ik uit Puke
Djoko vind ik een acteur.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
andre Wrote:Ik twijfelde of die return op 3-3 uit was, maar Ljubicic challengde niet dus blijkbaar wel.
Ik heb Murray nooit irritant gevonden, maar kan me nu wel iets bij Mindlight voorstellen. Misschien omdat Ljubo een sympathieke speler is, als hij zich zo tegen Nadal gedraagt vind ik het waarschijnlijk prima.

Ik heb me vandaag toch zeer ingehouden met mijn kritiek op Murray? En hopelijk komt die laatstgenoemde confrontatie er niet
Ja, maar die kritiek is ook niet van vandaag.
Alle 4e ronde partijen zijn in principe inderdaad op maandag, maar niet als morgen de 3e ronde nog niet af is. Ze spelen op Wimbledon nooit 2 partijen op 1 dag (ook niet als er van 1 partij nog een miniem stukje uitgespeeld moet worden).
Reply
mindlight Wrote:
andre Wrote:Ik twijfelde of die return op 3-3 uit was, maar Ljubicic challengde niet dus blijkbaar wel.
Ik heb Murray nooit irritant gevonden, maar kan me nu wel iets bij Mindlight voorstellen. Misschien omdat Ljubo een sympathieke speler is, als hij zich zo tegen Nadal gedraagt vind ik het waarschijnlijk prima.

Ik heb me vandaag toch zeer ingehouden met mijn kritiek op Murray? En hopelijk komt die laatstgenoemde confrontatie er niet

Laten we inderdaad hopen dat Berdych nu wel wint van Nadal!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
buurs Wrote:
andre Wrote:Ik heb Murray nooit irritant gevonden, maar kan me nu wel iets bij Mindlight voorstellen. Misschien omdat Ljubo een sympathieke speler is, als hij zich zo tegen Nadal gedraagt vind ik het waarschijnlijk prima.

Ljubo is een gentleman!

Maar ik hou wel van een beetje vuur, dus spelers als Gonzo, Murray en Hewitt mogen van mij best irritant doen.

Waar ik slecht tegen kan is onsympathieke spelers.
Murray valt hier ook wel een beetje onder, maar vooral Soderling en Djokovic kots ik uit Puke
Djoko vind ik een acteur.

cry
Wat is er sympathiek aan het eeuwige getijdrek van nadal dan? Of het op belangrijke punten even het handje opsteken als de ander wil serveren? Of het constant aanvragen van een medical timeout als de ander lekker staat te spelen?
Reply
Djoko onsympathiek? Een acteur ok, maar ik waarom zou hij onsympathiek zijn? Ik vind het prachtig dat hij zich wat extraverter gedraagt dan een Nadal/Federer.
Reply
haase om 13uur op court14.
dat is toch wel een tv baan hoop ik?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Nadal naar binnen voor blessurebehandeling. Op dat moment begint 't te regenen en wordt ook zijn partij gestaakt. Wederom Ad-week, enige wat 'm tegen zit is Potro en dat moest nou juist goed vallen. Laten we 't er op houden dat 't voorlopig nog geen cc week is.
Een Ad-week als Rafa blessee is?! Het gaat me toch verdomme niet weer gebeuren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is ook altijd hetzelfde met die Nadal hè. Nooit eens op een normale manier verliezen, er is altijd wel weer een of andere blessure als het niet goed gaat. Hij is niet in vorm, dus dit verbaast me niets.
Zou mooi zijn als Berdych-Gasquet de halve finale wordt. Al jarenlang moest het er eens uitkomen bij die 2 (bij Berdych lukte het vorig jaar ook al) en nu wandelen ze allebei ongemerkt met groot gemak door het schema heen. Ben benieuwd hoe ze zich houden als er een topper aan de overkant staat.
Reply
andre Wrote:
mindlight Wrote:
andre Wrote:Ik twijfelde of die return op 3-3 uit was, maar Ljubicic challengde niet dus blijkbaar wel.
Ik heb Murray nooit irritant gevonden, maar kan me nu wel iets bij Mindlight voorstellen. Misschien omdat Ljubo een sympathieke speler is, als hij zich zo tegen Nadal gedraagt vind ik het waarschijnlijk prima.

Ik heb me vandaag toch zeer ingehouden met mijn kritiek op Murray? En hopelijk komt die laatstgenoemde confrontatie er niet
Ja, maar die kritiek is ook niet van vandaag.
Alle 4e ronde partijen zijn in principe inderdaad op maandag, maar niet als morgen de 3e ronde nog niet af is. Ze spelen op Wimbledon nooit 2 partijen op 1 dag (ook niet als er van 1 partij nog een miniem stukje uitgespeeld moet worden).

Dat klopt, het moge duidelijk zijn dat ik Murray veruit de minst symphatieke speler op de tour vind.
Reply
Vandaag overigens een hup voor Haase, Monfils, Simon, Beck. JWT, Llodra, Almagro en natuurlijk Tomic!
Reply
mindlight Wrote:Dat klopt, het moge duidelijk zijn dat ik Murray veruit de minst symphatieke speler op de tour vind.

Is die in de leer geweest bij Nadal dan? =;
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Lekker zo'n stream met Russisch commentaar. Maar beter dan niks.

Robin speelt me nog wat te safe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
sport1 met siemerink en fatsoenlijk beeld :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar is de break al. It's all Fish, Haase doet veel te weinig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling-Tomic op Court 1 en Gonzo-Tsonga op Court 2, tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eenrichtingsverkeer helaas, kansloos tot nu toe. Hij moet echt meer risico gaan nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase maar matig, fish degelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Deze game had het moeten gebeuren Robin, Fish sloeg amper een 1e service.
Reply
Hier heef tie het dan zelf weer zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, verdubbelt zijn aantal UE's even in 1 game. Kom eens op!
Reply
Waar is een stream te vinden? Die op fromsport werken allemaal niet bij mij Sad
Reply
Ik zit nuy een paar games te kijken maar wat een belabberd niveau
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
sport1.nl heeft ook streams. Moet je wel betalen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ha ha, die theo bakker Undecided

jan, ik neem het voor mijn eigen rekening ha ha, maar voor het leerproces zou het goed geweest zijn als haase deze game had verloren Undecided :lol:

jan gaf geen reactie =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knappe hold hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:sport1.nl heeft ook streams. Moet je wel betalen

4 euro, haha. Ik wil de tb effe zien, moet zo weg.
Reply
Stille Wrote:Ik zit nuy een paar games te kijken maar wat een belabberd niveau

Belabberd niveau? Ik zit al 2 sets naar een zeer behoorlijk niveau te kijken. Haase moet deze set nu wel pakken!
Reply
Van 6-2 naar 6-5. Nu wel uitserveren Robin!
Reply


Forum Jump: