The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Haase geeft op.
:lol:

Ik zat idd ff niet op te letten. :oops:
Reply
We gaan over een kwartiertje beginnen met Soderling tegen het Australische supertalent. Come on Bernard!
Reply
Hup Tomic. Waarschijnlijk in 3 setjes eraf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray 2x tegen Gasquet 2 sets en een break achter gestaan. Nu maar eens tijd om door te drukken, Richard, nu je in de vorm van je leven bent en een paar jaar ouder en wijzer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker dagje zo, nu ook nog Djoko-Bagh.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uber must-pick Tsonga is bijna klaar. Hij doet wat er van hem verwacht wordt. Maar de hele top 13 heeft hem dus voor FTM niet echt belangrijk.

Beck gaat eraf helaas, maar redelijk verwacht. Dan maar geen medaille. 1000 punten op Buurs is genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer en Malisse hebben wel pech. Eerst een 9-7 3e set en nu weer 8-8.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Uber must-pick Tsonga is bijna klaar. Hij doet wat er van hem verwacht wordt. Maar de hele top 13 heeft hem dus voor FTM niet echt belangrijk.

Beck gaat eraf helaas, maar redelijk verwacht. Dan maar geen medaille. 1000 punten op Buurs is genoeg.

Ik hoop dat Nadal het toernooi gaat winnen!

Waarschijnlijk pak ik bij de zweelergame dan een mooie geldprijs en ik zie jou absoluut niet als concurrent, dus geen probleem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tomic breakt direct, keurig hoor!
Reply
Als jij Sport1 straks toch aan de telefoon hebt Buurs, vraag dan gelijk even een commentator bij Soderling-Tomic.
Reply
Tomic gaat dit nooit volhouden, maar Soderling wordt momenteel volledig weggespeeld.
Reply
3-0 tomic :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie 1 game met 4 UE van soderling haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En nog maar een break op love. This Tomic is goooooooood! Notworthy
Reply
En weer 0-40 op de Soderling service.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Ik zie 1 game met 4 UE van soderling haha

Jij noemt passeerballen van Tomic UE?
Reply
Schiavone heeft al 2 keer vergeefs voor de match geserveerd, maar ik verwacht nog steeds dat ze wint.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Uber must-pick Tsonga is bijna klaar. Hij doet wat er van hem verwacht wordt. Maar de hele top 13 heeft hem dus voor FTM niet echt belangrijk.

Beck gaat eraf helaas, maar redelijk verwacht. Dan maar geen medaille. 1000 punten op Buurs is genoeg.

Ik hoop dat Nadal het toernooi gaat winnen!

Waarschijnlijk pak ik bij de zweelergame dan een mooie geldprijs en ik zie jou absoluut niet als concurrent, dus geen probleem.
Eens kijken of je daar over een paar maanden nog over denkt. Ik ben on fire!
Het is dat je zoveel geluk had bij RG, anders was ik je alweer voorbij geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-0 =D>
Reply
Ik ben nog niet on fire geweest.

Kun je nagaan als dat gaat gebeuren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Ik zie 1 game met 4 UE van soderling haha

Jij noemt passeerballen van Tomic UE?

Lees eens goed. 1 game staat er en dat waren idd 4 fouten van Soderling. 3 ballen over de baseline en 1 in het net
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Er is nog geen game geweest waarin Tomic geen passeerbal heeft geslagen, vandaar...
Reply
6-1 Tomic na 17 minuten, keurig!
Reply
Toch de winst naar Paszek. Wat een rollercoaster was dat! Tijd voor Melzer-Malisse
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Ik zie 1 game met 4 UE van soderling haha

Jij noemt passeerballen van Tomic UE?

Lees eens goed. 1 game staat er en dat waren idd 4 fouten van Soderling. 3 ballen over de baseline en 1 in het net

Soderling in de gehele set maar 4 UE, dat was echt niet allemaal in die game...
Reply
Lekker Tomic, ontzettend mega-talent! Ik wist wel dat het eruit zou komen.
Reply
Laat maar! Voordat er gevraagd wordt waar ik straks ben...ik ben weg naar een veel belangrijkere zaak dan tennis (ja die zijn er zelfs bij mij)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Darts?
Reply
mindlight Wrote:Darts?

Notworthy
Reply
Lees maar eens terug wat ik heb gezegd en anders vraag je het CC maar. Die is op de hoogte van de situatie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: