The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Volgens mij gaf ik al in een vrij vroeg stadium aan dat ik Fish diep zag gaan dit toernooi...
Reply
Prima trouwens dat Del Clinic er eindelijk uit ligt. Nu Murray nog en er kan weinig meer mis.
Reply
Je had toch Verdasco in de QF? Dan zou ie niet verder komen dan de 3e ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar geeft iemand eens een objectief verslag van Nadal-Potro dan. Ik kan weinig uit dit topic opmaken. Op MTF lees ik "wedstrijd van het toernooi" etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je had toch Verdasco in de QF? Dan zou ie niet verder komen dan de 3e ronde...

Hehe nee maar daarvoor zag ik mijn misser toch al in?
Reply
Ad Wim Wrote:Maar geeft iemand eens een objectief verslag van Nadal-Potro dan. Ik kan weinig uit dit topic opmaken. Op MTF lees ik "wedstrijd van het toernooi" etc.

Wel een erg mooie partij, maar beide spelers veinsden helaas blessures die er niet waren. De Murray-trend van RG wordt doorgezet...
Reply
Eltingh ziet het ook voor zich dat Tomic ooit nr 1 wordt, en gaf aan dat Tomic in ieder geval als een waardig nummer 1 staat te spelen Notworthy
Reply
Maar toch maak ik me wel een beetje zorgen. 1x kan nog, maar dit is al de tweede keer achter elkaar bij Rafa. Dat lijkt me iig geen goed teken. Toch is en blijft het wel een geweldige vechter hoor, dat vind ik knap.

Ben iig blij dat ie goed speelt tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar als je keek hoe hij de laatste 2 sets bewoog leek er weinig aan de hand hoor. Toch zou ik een opgave niet echt bezwaarlijk vinden, al is de kans dat Murray dan de finale haalt erg groot.
Reply
Tja, maar je weet niet hoe dat is een dag na de wedstrijd. Kan me wel herinneren dat ie eerder zoiets had op Wimbledon, maar toen haalde ie ook de finale.

Hopelijk houdt de vechter in hem hem overeind, op kwaliteit en vechtlust haalt ie iig de finale.

Ik vrees nog steeds voor een AO 2010-scenario. Zou ook nu weer het einde van mijn seizoen betekenen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi dat ie iig Del Potro heeft verslagen, vanaf nu mag ie opgeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vandaag MRI scan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Voor Nadal? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Een Murray-tje...
Reply
Ben vandaag weer de hele dag weg. Laat de uitslag van die MRI hier even weten ajb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik las dat Nadal vandaag wel kon trainen, dus ik ga ervan uit dat het voorzorg is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij speelde ook al met injecties in z'n knie en dan nog die voetblessure erbij. Het ziet er allemaal niet heel rooskleurig uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trap er nou niet in Ad....
Reply
Ik trap nergens in, ik post de feiten. En ik weet hoe het is om zoiets met Nadal mee te maken, en heb geen zin in nog een keer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij is die voetblessure geen feit en was hij gisteren zo fris als een hoentje... Maar hij heeft zich in ieder geval goed ingedekt mocht het onderweg ergens misgaan, dat is waar.
Reply
Rafael Nadal is er niet gerust op. De Spanjaard speelde op maandag met een pijnlijke voet tegen Juan Martin Del Potro en heeft besloten om een MRI-scan te laten maken om te kijken wat er precies aan de hand is.

"Ik dacht dat mijn voet gebroken was", zei Nadal, die erg twijfelde of hij door kon spelen. "Ik zal een MRI-scan laten maken. Ik kan niet in de toekomst kijken, maar ik maak me zorgen."

Nadal staat in de kwartfinale en zal daar aantreden tegen Mardy Fish.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Volgens mij is die voetblessure geen feit en was hij gisteren zo fris als een hoentje... Maar hij heeft zich in ieder geval goed ingedekt mocht het onderweg ergens misgaan, dat is waar.
Het lijkt me een feit dat er iig iets aan de hand is. Hoe ernstig het is, valt nog te bezien. Jij posteert het als feit dat hij faket, zo erg zal hij niet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh dat wil ik zeker niet zeggen. Hij zal allicht pijn hebben gevoeld, maar dat moet weggetrokken zijn, anders beweeg je niet zoals hij gisteren deed. En met Murray was er op RG ook "iets" aan de hand, maar dat bleek ook niet van invloed op zijn spel.
Reply
en 5-1 Lisicki.....

en 15-0

Maak het maar af! =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Nadal is dus oke, gelukkig maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik neem toch aan dat als het blijft regenen dat ze ook die andere damespartijen op centre court gaan spelen?
Reply
Ik hoop het niet want dan gaan de heren morgen later beginnen dus meer kans om na werktijd iets van die wedstrijden te zien :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb je morgenmiddag niet vrij genomen dan? :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
andre Wrote:Ik neem toch aan dat als het blijft regenen dat ze ook die andere damespartijen op centre court gaan spelen?

Het is droog dus de eerste pot is daar al begonnen op court 1
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
De lijnrechters waren lekker bezig in de tiebreak van de 2e set. Eerst gaven ze 2 keer de bal ten onrechte uit, beide gechallenged en de punten moesten overgespeeld worden.
Toen op setpoint sloeg Pironkova de bal uit, maar deze werd niet gecalled (en gechallenged) waarna Kvitova de bal uitsloeg.
Reply


Forum Jump: