The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad Stuttgart
#31
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Seppi ook maar weinig gekozen.
Wij gaan het eens worden. Heb je Fognini ook toevallig?

Lang over getwijfeld, hij stond er een tijdje in. In mn hoofd stond hij positief tegen Davy, maar dat bleek niet zo te zijn. Heeft ook DC gespeeld, hoewel tegen rukkers en ook nog een opgave. Was goed op RG maar dat kwam eigenlijk ook uit het niets. Toch maar gewisseld. :|
Reply
#32
Dat was zaterdag Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Vamos Albert!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Mayer moet er zsm uit. Hopen dat hij niog niet hersteld is van zijn krampaanvallen. Maar ja dat was vrijdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Ad Wim Wrote:Ferrero ook wel veel gekozen, je weet het nooit met hem.

Monaco ook veel, die heeft gisteren nog in Argentinië gespeeld en moet tegen een Berlocq in vorm.

Monaco volgens mij zaterdag laatste pot gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
Andujar zal Montanes stoppen. Gewoon weer tegen hem knallen zoals in Casablanca [-o<
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Dan nog, vlieg jij maar eens terug vanuit Argentinië.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Vamos Montanes! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Monaco heeft wel een hele zware reis. Op zijn twitter stond dat ie 3x moest overstappen maar ja als het goed is vandaag aangekomen en morgen nog vrij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Ferrero ook wel veel gekozen, je weet het nooit met hem.

Monaco ook veel, die heeft gisteren nog in Argentinië gespeeld en moet tegen een Berlocq in vorm.

Nou dat wordt natuurlijk niets met Ferrero, hoewel hij een poeploting heeft.

Monaco gaat er idd af tegen landgenoot Berlocq, als hij al speelt. Daar heb ik met Riba ook op gegokt, hoewel je het met Ferrer natuurlijk nooit weet. Die staat overmorgen gewoon vrolijk weer iemand van het gravel af te beuken aan de andere kant van de wereld.
Reply
#41
Maar 3 man in de top 10 met de titelverdediger die hier ook gewoon zo de finale kan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Ferrero ook wel veel gekozen, je weet het nooit met hem.

Monaco ook veel, die heeft gisteren nog in Argentinië gespeeld en moet tegen een Berlocq in vorm.

Nou dat wordt natuurlijk niets met Ferrero, hoewel hij een poeploting heeft.

Monaco gaat er idd af tegen landgenoot Berlocq, als hij al speelt. Daar heb ik met Riba ook op gegokt, hoewel je het met Ferrer natuurlijk nooit weet. Die staat overmorgen gewoon vrolijk weer iemand van het gravel af te beuken aan de andere kant van de wereld.
Ik bedoelde het betreft Ferrero ook negatief. Die kan ook zomaar niet komen of opgeven. Maar ook zomaar 90 punten halen als ie fit blijft. Maar ik denk eerder het eerste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Wie zal de zwaarste reis hebben gehad en morgen moeten spelen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Dan nog, vlieg jij maar eens terug vanuit Argentinië.

hij is nu sowieso al in bastad en komt woensdag pas in actie.
mag geen probleem zijn.

en hij lijkt goed in vorm.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Soderling wint iig het toernooi in Bastad. Zoveel lijkt me zeker, aangezien eve hem heeft genomen.
Reply
#46
Omdat ie van Golubev wint? Daarvoor was het helemaal niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Maar 3 man in de top 10 met de titelverdediger die hier ook gewoon zo de finale kan halen.
Wie is dat?
Reply
#48
We gaan beginnen:
Hup Day en Maximo voor het team. Boe Benneteau
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Hup Stebe, ontzettend talent!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Haha, vrijwel de hele top 10 met Davy. Terwijl Fogna goedkoper en beter is. Andiamo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
En heel verrassend wordt Davy direct gebroken. Nou dan weet ik alweer genoeg...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Dat je weer een verkeerde keuze hebt gemaakt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Haha, vrijwel de hele top 10 met Davy. Terwijl Fogna goedkoper en beter is. Andiamo!

Fogna [gay]
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Dat je weer een verkeerde keuze hebt gemaakt?

idd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Hmm, Davy wordt al wat beter. Ach, deze mag ie nog wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Fognini Notworthy
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Hmm, Davy wordt al wat beter. Ach, deze mag ie nog wel winnen.

Dan is ie meteen los en gaat ver komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
Net als op RG?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
:lol:
Reply
#60
Nee net als in Munchen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: