The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad Stuttgart
Stebe ook meteen de break tegen Fognini. cry Wat een week zeg. En het mooie is dat ik er, nu ik weer in de top tien sta, behoorlijk wat tijd in gestoken heb ook.cry
Reply
Doorrrrr Cedrik Marcel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Overdune Wrote:Soderling is een egoistische hork, maar dat is geen nieuws natuurlijk.

Ach, het is nog niets vergeleken bij Murray...
Reply
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Soderling is een egoistische hork, maar dat is geen nieuws natuurlijk.

Ach, het is nog niets vergeleken bij Murray...
Hij noemt Murray toch helemaal niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hanescu cry Monfils Undecided
Wat een week, wat een kans voor Stako #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Soderling is een egoistische hork, maar dat is geen nieuws natuurlijk.

Ach, het is nog niets vergeleken bij Murray...
Hij noemt Murray toch helemaal niet?

Scherp! Ik wel.
Reply
Ad Wim Wrote:Hanescu cry Monfils Undecided
Wat een week, wat een kans voor Stako #-o

Als je dan toch dat soort smilies gebruikt verdient Stakhovsky 'm nog het meest van allemaal. Al is GGL ook niet best natuurlijk,
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Soderling is een egoistische hork, maar dat is geen nieuws natuurlijk.

Ach, het is nog niets vergeleken bij Murray...
Hij noemt Murray toch helemaal niet?

Scherp! Ik wel.
Weer een fixatie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Hanescu cry Monfils Undecided
Wat een week, wat een kans voor Stako #-o

Als je dan toch dat soort smilies gebruikt verdient Stakhovsky 'm nog het meest van allemaal. Al is GGL ook niet best natuurlijk,
Ik vind van Cervenak verliezen nog wel het meest treurig. En voor Stako heb ik al genoeg smileys gebruikt.
En aan jouw posts had je de winst van Kubot zien aankomen, dus waarom moet ik iets dergelijks zeggen over GGL (wat ik trouwens ook al gedaan heb)?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Natuurlijk had ik die winst zien aankomen, de man is schier onverslaanbaar. Wat mij betreft hoef jij niets over GGL te zeggen, die post had ik al gezien. Stakhovky komt er echter genadig vanaf in vergelijking met de rest, dat viel me op.
Reply
Stebe slaat op sp een DF. Echte cc week dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
4-3** in de TB nu voor Cedrik Marcel. Nu 1 puntje pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik scheld hem 2x uit, maar ik zal het volgende keer 10x doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop! **6-3.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Soderling is een egoistische hork, maar dat is geen nieuws natuurlijk.

Ach, het is nog niets vergeleken bij Murray...
Hij noemt Murray toch helemaal niet?

Scherp! Ik wel.
Weer een fixatie?

Neuj, het viel me alleen op dat Soderling hier deze week redelijk met de grond gelijk wordt gemaakt, en er nu op een geveinsde blessure wordt gewezen, terwijl een Murray toch de fake van het jaar op zijn naam heeft staan. Daarmij is hij voor mij de referentie geworden.
Reply
Fognini, tegen fucking Stebe cry. Trek het recht jongen!
Reply
Dan levert ie beide servicepunten in maar maakt dan 't 3e en laatste setpoint op de service van Foggi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:Natuurlijk had ik die winst zien aankomen, de man is schier onverslaanbaar. Wat mij betreft hoef jij niets over GGL te zeggen, die post had ik al gezien. Stakhovky komt er echter genadig vanaf in vergelijking met de rest, dat viel me op.
En bovendien is Stako geen gravelspeler, had het de 1e ronde al moeilijk en Del Bonis is iig nog een talent. Hanescu tegen Cervenak in straights verliezen, nadat ie eerst Monfils verslaat, dat gaat echt nergens over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Natuurlijk had ik die winst zien aankomen, de man is schier onverslaanbaar. Wat mij betreft hoef jij niets over GGL te zeggen, die post had ik al gezien. Stakhovky komt er echter genadig vanaf in vergelijking met de rest, dat viel me op.
En bovendien is Stako geen gravelspeler, had het de 1e ronde al moeilijk en Del Bonis is iig nog een talent. Hanescu tegen Cervenak in straights verliezen, nadat ie eerst Monfils verslaat, dat gaat echt nergens over.

Dat klopt, maar dat geeft wel aan dat die winstpartij op Monfils waarschijnlijk weinig met Hanescu van doen heeft gehad.
Reply
Gaat Fognini hier nou serieus van *4-1 naar 4-6?! Undecided
Dan is dat wel de faler van de dag hoor, ook al is Stebe een aardig talent in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Stebe!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou Ad, ik dacht dat ik het slecht had, maar met Montanes en Fognini eruit die toch zwaar favoriet waren (mooie keuzes dacht ik eerst) heb jij het ook niet echt lekker. :|
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat Fognini hier nou serieus van *4-1 naar 4-6?! Undecided
Dan is dat wel de faler van de dag hoor, ook al is Stebe een aardig talent in vorm.

Eens, diep triest dit.
Reply
Tja, het begon met kansen op een medaille, maar de laatste twee dagen zit werkelijk alles tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, het begon met kansen op een medaille, maar de laatste twee dagen zit werkelijk alles tegen.

Bij mij zit alles vanaf dag 1 al zwaar tegen...wat een week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knap hoe Ferrero bij blijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hij wint zelfs =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk cry
Reply
buurs Wrote:hij wint zelfs =D>
O ja?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Erg knap hoor, ook al is Youzhny niet in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: