The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad Stuttgart
Beetje wisselvallig nog allemaal, maar wel gewoon netjes en verdiend op voorsrpong. Nu maar weer eens breaken dan. Volgens mij in elke game van Granollers bps gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk!

Eenrichtingsverkeer, nog knap dat Granollers 4 games pakte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Setje sparren, gezien de gemakkelijke halve finale niet eens onverstandig.
Reply
Granollers heeft weer eens ergens last van. Of is het een Spaans trekje als het moeilijk gaat?

Niet zo'n slimme jongen dan, dat ie een setje gaat sparren als ie ergens last van heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dramatisch begin van de 2e. Maar waarsch wil Ferrero ook nog wat sparren, anders gaat het zo makkelijk. En hij weet toch dat ie in elke game bp krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor FTM is het wel een erg belangrijke pot. Kom op Nollie, doe het!
Reply
Nogal ja, met zo'n SF en een aantal mensen in de top 10 dat Ferrero mist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar is der rebreak alweer. Nu zelf maar eens niet meer gebroken worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grappig dat Granollers zich alleen laat behandelen als ie slecht gaat. Na setverlies, toen bij 2-1 en break voorsprong niet en nu weer wel :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sneu dat het zo'n fysiek ongelijke strijd is geworden en een prachtprestatie van Nollie dat hij desondanks bijblijft.
Reply
Hop, even een demonstratiegame en het staat opeens 4-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat Ferrero hier SF gaat halen past precies in het rijtje van belachelijke uitslagen dat we tot nu hebben.
Reply
Dat vind ik nou juist weer de minst belachelijke. In zijn laatste toernooi won ie ook meteen een paar potjes en hij verslaat hier nog ook geen wereldtop. Nog niet eens subtop.

Wel lekker dat ie zo overtuigend wint, ook qua vertoond spel. Als ie dit vasthoudt, pakt ie de titel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies OD, zonder blessure van Nollie was hij kansloos geweest.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat vind ik nou juist weer de minst belachelijke. In zijn laatste toernooi won ie ook meteen een paar potjes en hij verslaat hier nog ook geen wereldtop. Nog niet eens subtop.

Wel lekker dat ie zo overtuigend wint, ook qua vertoond spel. Als ie dit vasthoudt, pakt ie de titel.

Hij heeft zegge en schrijve vijf potjes gespeeld dit jaar. Behalve dat hij ruk is heeft hij dus ook totaal geen ritme. Ik schaar hem zelfs niet bij de subtop, dus ik vind dit redelijk belachelijk.
Reply
JCF blijft een mooie gast (ruk vind ik hem dus niet), maar ik had dit ook werkelijk niet verwacht. Hij is al een jaar bezig zich stelselmatig voor toernooien in te schrijven en terug te trekken, dus ik had ook niet gedacht dat hij al zo goed zou zijn.
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat vind ik nou juist weer de minst belachelijke. In zijn laatste toernooi won ie ook meteen een paar potjes en hij verslaat hier nog ook geen wereldtop. Nog niet eens subtop.

Wel lekker dat ie zo overtuigend wint, ook qua vertoond spel. Als ie dit vasthoudt, pakt ie de titel.

Hij heeft zegge en schrijve vijf potjes gespeeld dit jaar. Behalve dat hij ruk is heeft hij dus ook totaal geen ritme. Ik schaar hem zelfs niet bij de subtop, dus ik vind dit redelijk belachelijk.
Als je niet weet waar je over praat, moet je zulke dingen niet zeggen.
Hij is sowieso niet ruk, want kwaliteit heeft ie. Hoe kun je iemand als Ferrero ruk noemen? Hij was alleen behoorlijk geblesseerd. Toen kwam ie even terug en won meteen 3 potjes. Dus toen liet ie al zien dat ie dat kan zonder ritme.
Nu is ie weer terug en fit, en zijn loting was makkelijk en hij kost niks. Je nam toch ook Karlovic elke keer op gras voor dat geld. Dan moet je ook JCF nemen hier.

Ik snap dat je het/hem wellicht niet zo volgt als ik, en dat hij SF had ik ook niet verwacht, maar zeker wel winst in de 1e ronde en ook een aardige kans op meer gezien zijn kwaliteit en de eerdere situatie in Barcelona.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Almagro cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig wint ie alsnog, maar het moet wel wat beter morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Ferrer vandaag Haider en morgen Almagro pakt ben ik dik tevreden in Zweden.

In Stuttgart mag iig Andujar niet in de finale komen. Als Giraldo dat wél redt wordt het een prima week zelfs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juist CC, wij kunnen praten, al mag Haider deze wel winnen.
Reply
Beest laat er geen gras over groeien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Andujar ook niet. De finale lijkt me steeds duidelijker te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Andujar ook niet. De finale lijkt me steeds duidelijker te worden.

Del Bonie gaat JCF pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Ferrer Almagro. En Giraldo Andujar. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:En Ferrer Almagro. En Giraldo Andujar. [-o<

1+1=2 idd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Andujar ook niet. De finale lijkt me steeds duidelijker te worden.

Del Bonie gaat JCF pakken.
En als ie dat niet doet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Erg sterke halve finale in Zweden:
Soderling-Berdych
Almagro-Ferrer

En in Stuttgart mooi dat Ferrero terug is, altijd leuk dat goede spelers het weer eens laten zien.
Verder een ruktoernooi daar, al zal die Del Bonis met zulke uitslagen wel gevaarlijk zijn.
Reply
Wat doet die Klote Kubot de laatste maanden allemaal dan? Kom op nou Giraldo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Q-bot! De schade valt mee deze week. Arco pakt 110 punten, verder andre 25 en CC 20, Buurs 65. Had allemaal wel slechter kunnen aflopen. Nu maar weer eens een paar goede weken neerzetten.
Reply


Forum Jump: