Threads: 137
He Tripple,
Wat dach ie d'r van, zullen we nog een toernooitje doen?
Good old times ;-)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 132
Vret! Doen we, gezellig!
Almelo half augustus?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Threads: 67
slotje. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Tripplexxx Wrote:Vret! Doen we, gezellig!
Almelo half augustus?
Ik zal dadelijk op het werk even kijken want ik ga ook half Aug in Hengelo ballen.
Heb net een halve finale verloren HE 4 en gaat weer lekker na een tijd geen racket aangeraakt te hebben. Heb de smaak weer te pakken.
Eind Aug en heel Sep ben ik op vakantie.
Ik neem aan in de 4 he, of ben je stiekem 3 geworden inmiddels ;-)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Lulof Open is tegelijk met een ander toernooi wat ik ga ballen.
Kunnen ook een toernooi dichter bij jou in de buurt doen? Week van 30-07 t/m 07-08.
Of je moet doorrijden naar Hengelo voor de Hasselo Open wat een leuk en sterk bezet toernooi is van 30-07 t/m 07-08. Inschrijven t/m vrijdag.
Threads: 35
En mannen, waar kunnen we jullie volgen ?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.