The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad Stuttgart
Kut Giraldo, hoe dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Andujar ook niet. De finale lijkt me steeds duidelijker te worden.

Del Bonie gaat JCF pakken.
En als ie dat niet doet?

Dan komt JCF in de finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Notworthy
Reply
Soderling - Berdych 61 40. :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geblesseerd is ie he?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JCF pakt de 2e set, behoorlijke struggle.

Beest gaat weer lekker. Wordt een leuke finale. Wel heel duidelijk verschil tussen de top en de subtop hier.
Leuk voor het publiek ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Beest!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vammmooooos!
Mooi om te zien dat ie er nog zo blij mee is.

Leuk potje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero wint, maar Del Bonis gaat nog leuke dingen doen.

Zelfde slagen als Schoorel.
Schoorel heeft iets betere service en Del Bonis betere backhand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Schoorel mocht willen dat ie zo'n niveau kon halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daarom staat Del Bonis ook 240 van de wereld zeker....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat zegt idd alles.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knap hoor zo'n Soderling. In plaats van je over te belasten je focussen op je thuistoernooi en dan zo staan vegen. Notworthy
Reply
Kom op Kubot, doorzetten!
Reply
mindlight Wrote:Kubot-Giraldo is mij redelijk om het even, daar zien wij toch de finalist aan het werk.
Je 'feiten' lijken niet helemaal te kloppen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut. Andujar wint, slecht voor FTM maar 't scheelt dat Andujar wel een soort van favoriet van me is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Andujar !! =D> Hakkuh
Prima voor FTM :8:
Reply
Gaat Beest of Soder winnen?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Soderling in 3 denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lastig. Beest mag eigenlijk op gravel niet verliezen vind ik.
En JCF - Andujar. Ik vind de 2.42 die op Pablo staat vrij hoog.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Kubot-Giraldo is mij redelijk om het even, daar zien wij toch de finalist aan het werk.
Je 'feiten' lijken niet helemaal te kloppen...

Je bent lekker bezig deze week, gaat het verder wel goed?
Overigens gaf ik diezelfde dag al aan dat dit een voorspelling betrof, beetje selectief teruggelezen?
Reply
Er worden de laatste tijd (gewaagde) voorspellingen regelmatig als voldongen feiten gesteld, waar vervolgens achteraf uiteraard niet meer op terug gekomen wordt. Daar moet maar eens wat van gezegd worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik pas me inderdaad moeiteloos aan anderen aan hier, dank voor het compliment...
Reply
Goh, een jij-bak, verrassend weer. En ik zie geen compliment, het wordt steeds vreemder...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind het mooi en ga het hier maar eens bij houden.
Reply
Prima. Ik vermoed dat je het nog wel eens opbrengt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat Del Bonie het net niet kon afmaken. Andujar zal vandaag in 3setjes laten zien hoe het moet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beest word redelijk geveegd, maar die is waarschijnlijk moe. Gewoon klasse dat ie hier speelt en de finale haalt, na een zwaar DC-weekend.
Iets dat niet gezegd kan worden van Soderling, die heeft behoorlijk afgedaan bij me. Wat een lul.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Soderling veegt de boel even op een hoop zeg. Niet normaal. Iemand ooit een toernooi gewonnen met zo weinig verloren games?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-3 6-0, wat een held.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: