The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Atlanta & Hamburg
Anders verliest Dimitrov even van Ram cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic-Knittel; lijkt me duidelijk dat Cilic daar geen moeite mee mag hebben, 80-20
Stepanek-Seppi: niet interessant
Gimeno-Melzer: hup Gimeno 30-70
Mayer-Ilhan: oppertroef Mayer 75-25; hij moet!
Verdasco-Andujar: 60-40 Verdasco moet winnen, anders gaat Andujar mogelijk ver komen
Monfils-Ramos; redelijk kansloos, hopelijk kan Ramos stunten. Ik vrees dat Monfils wel eens zin kan hebben deze week; 15-85
Monaco-Tipsarevic; Monaco moet winnen, luckbox van de week CC heeft hem ook dus dat zit wel goed 60-40
Stebe-Davydenko; voormalig topper Davy is niet gekozen. Indien hij het licht ziet kan hij ver komen, ligt eigenlijk aan andere ontwikkelingen wie hier moet winnen 30-70
Rosol-Almagro; iedereen heeft Almagro maar Rosol moet er uit, Almagro moet zeker QF halen 20-80
Montanes-Kohlschreiber; beide weinig gekozen; 50-50 redelijk onbelangrijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Anders verliest Dimitrov even van Ram cry
Pff Je zult Dimitrov maar hebben...Eeuwig talent
Reply
Montanes weinig gekozen? 10 x van de 38 teams. Kan wel met de voorspellingen leven. Het is voor mij zaak dat Melzer en Mayer sowieso winnen. Dat zijn de ijzers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monfils is een clown, maar om hem nou 85% kans op verlies te geven?
Winst Kohllie en Gimeno is het belangrijkst, dan is de dag wel geslaagd.
Reply
Ilhan en Verdasco moeten winnen om de schade beperkt te houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Auf geht's Bastian kämpfen und siegen!
Reply
Maandag Dodigs 1e gravelpot in maanden, en nu hetzelfde voor Cilic.
Die gekke Knittel blijft voorlopig nog bij.
Reply
Winst van Knittel zou ik ergens wel mooi vinden. Laat die Cilic maar verder naar beneden kachelen op die ranking, wat een matige speler is dat toch.
Reply
Tegenwoordig wel ja, vroeger was het nog wat en zag ik hem ook nog wel top 10 halen. Nu voorlopig niet meer.

Ben trouwens benieuwd hoe je over hem denkt als het US HC-seizoen begint...
Reply
Door de hele top 5 gekozen, die gekke Cilic. Resultaat van het zekere managen van de top 5 mannen, gebaseerd op punten/prijs verhouding en daardoor kon ik niet om hem heen, terwijl ik het niet zo in hem zie zitten. Ik neem aan dat andre, arco, buurs en cc dezelfde conclusie trokken.
Reply
Andre break je die lompe Kroaat een keer
Reply
Ad Wim Wrote:Tegenwoordig wel ja, vroeger was het nog wat en zag ik hem ook nog wel top 10 halen. Nu voorlopig niet meer.

Ben trouwens benieuwd hoe je over hem denkt als het US HC-seizoen begint...

Ik ook, na de P7/P8 overgang laat ik het je weten. 160k moet hij minimaal wel kunnen waarmaken.
Reply
Dat vind ik vrij fors. Dat is stukken meer dan ie het afgelopen jaar heeft gehaald en ook nog steeds flink meer dan in de periode bij jou.
Reply
Hij zat op 288 hè. Maar het kan alleen maar beter worden met 'm.
Reply
Ja oke, maar dat heb ik ook vaak genoeg aangegeven, dat dat bizar was. Maar in die wetenschap zou ik niet gaan bieden, want dan zit je straks weer met een verliespost.
Reply
Knittelchen!
Reply
Heeft Knittel nou nog niet gewonnen?
Reply
_Tampie Wrote:Door de hele top 5 gekozen, die gekke Cilic. Resultaat van het zekere managen van de top 5 mannen, gebaseerd op punten/prijs verhouding en daardoor kon ik niet om hem heen, terwijl ik het niet zo in hem zie zitten. Ik neem aan dat andre, arco, buurs en cc dezelfde conclusie trokken.
De definitie van een laffe keus dus. Het is dat ik niet zo treurig ben als anderen op dit forum, anders had ik hem in m'n onderschrift gezet.
Reply
Nee Ad, een verstandige keus. Al pakt het niet zo uit overigens.
Reply
Nog 2, Knittelchen!
Reply
_Tampie Wrote:Nee Ad, een verstandige keus. Al pakt het niet zo uit overigens.

De man wint zelden iets op gravel. Ik snap de keuze totaal niet maar ja voor dat geld is het ook niet zo'n ramp als ie verliest.
Reply
Gewoon ook nog 16 aces ook cry
Reply
Scheisse!
Reply
En dan breakt Cilic helaas terug ](*,)
Reply
Ai, 3 bps gemist op 4-4. Cilic maakt deze set 1/14 punten op 2e service Undecided
Reply
Bij DGT en Melzer breaks over en weer, kom op DGT!
Reply
Tering, dat was close.
Reply
Keurig, Marin heeft het gravel gevoel te pakken, van 2-4 naar 6-4. Die gaat mooie dingen laten zien hier!
Reply
Cilic NID! Halve finalist!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Forum Jump: