20-07-2011, 04:40 PM
Wat vinden jullie van mijn nieuwe handtekening?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Atlanta & Hamburg
|
20-07-2011, 04:40 PM
Wat vinden jullie van mijn nieuwe handtekening?
20-07-2011, 04:42 PM
nice =D> :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-07-2011, 04:43 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Monfils moet eigenlijk de finale halen, maar het liefst winnen, maar als Verdasco anders het toernooi maar wint of Fognini moet al winnen van Verdasco, dan maakt het niet zoveel uit. Maar dan moet Monfils toch wel het toernooi winnen, maar dat zal wel niet gebeuren...Helaas, leuk geprobeerd, maar dit loopt voor geen meter. jij bent de goeiste.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-07-2011, 04:47 PM
Prima Verdasco en Almagro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-07-2011, 04:50 PM
Ad-week!
20-07-2011, 05:04 PM
Keuze voor Almagro is iig goed geweest. En Rosol eruit. Als onderin Verdasco, Almagro/Fognini maar in de SF komen, dan valt het nog mee.
En dan liever geen Simon in de finale. Nieminen-Simon wordt sowieso redelijk cruciaal, maar daar verwacht ik weinig van. En dan moet het verschil gemaakt gaan worden in Atlanta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-07-2011, 05:10 PM
Hup Ramos voor een 4 uit 4 in Hamburg!
20-07-2011, 05:12 PM
Ad, we zijn het helemaal eens.
20-07-2011, 05:17 PM
Monfils heeft er blijkbaar zin in, en dan is ie link. Maar hij mag de finale wel halen ten koste van Simon/Cilic.
20-07-2011, 05:21 PM
Haha die CC had gewoon Verdasco en Andujar. Het begint met een L en het eindigt op af
20-07-2011, 05:43 PM
lul?
20-07-2011, 06:28 PM
Linksaf?
20-07-2011, 06:32 PM
Nee een laaf : alleen 1 x een a te veel maar wel een knap team moet ik eerlijk bekennen
20-07-2011, 08:02 PM
O o o, Davy toch.... Echt serieus overwogen.... en toen niemand hem had eigenlijk wel spijt dat ik hem niet had.... wat is dit toch?
20-07-2011, 08:06 PM
Stebe is een toptalent! Pakt in een week even Fognini, Ferrero en Davy 2x.
20-07-2011, 08:57 PM
Keurige resultaten inderdaad, komt nog mooi uit ook deze week!
21-07-2011, 08:11 AM
Clutchner at work weer. Overleeft 5 bps in de 3e set. Wel jammer, van mij had ie mogen verliezen.
Anderson NID. Die gaat lastig te verslaan worden als ie zo blijft serveren.
21-07-2011, 09:14 AM
Ik heb de laatste set gezien. Niet normaal hoeveel kansen Blake kreeg maar constant kwam Isner met zijn beste services op de proppen. Ik meen dat hij op 3BP' tegen een ace sloeg
21-07-2011, 11:13 AM
Nu ben ik wel weer voor Cilic!
21-07-2011, 11:33 AM
Kamke is cruising this tournament. Come on!
21-07-2011, 11:35 AM
Oei Ad de enige die hem niet heeft in de top 10. Kan wel eens een dure misser gaan worden. Ik ga er vanuit dat hij deze ronde wint en dan krijgt ie de winnaar van Youzhny-Reiser. Lijkt me ook goed te doen
21-07-2011, 11:54 AM
En dat is set één met de dubbele break. =D>
21-07-2011, 12:00 PM
Veeg hem Tobias! Cilic gisteren als 25 punten te veel gekregen
21-07-2011, 12:02 PM
En meteen een belangrijke hold in set twee.
21-07-2011, 12:22 PM
Bp voor de beslissing.
21-07-2011, 12:22 PM
Tja, ik geef toe dat het riskant en missch zelfs een fout was om hem niet te nemen, maar hij verloor vorige week nog van een geblesseerde Chardy, en heeft sowieso een zeer matig jaar.
En dan is het al helemaal geen gravelspeler. Niemand had hem genomen als ie niet de 1e ronde had gewonnen. Dus als ie hier SF zou halen...
21-07-2011, 12:24 PM
Maar met de dikke overwinning op Riba op zak en gezien het zwakke stuk, thuisvoordeel en zn prijs stond hij als eerste erin bij mij.
21-07-2011, 12:26 PM
Hij kwam pas op maandag vanuit Newport aan. Als je dan van gras naar gravel gaat en je hebt 1x kunnen trainen dan kun je ook van Chardy verliezen. Hij had een weekje rust om op zijn thuisbaan te trainen dus ook zonder de slachtpartij tegen Riba had ik hem genomen. Maar ja ik weet niet of anderen er hetzelfde over denken : Die hebben hem waarschijnlijk aangevinkt omdat ie al door was
21-07-2011, 12:27 PM
Maar ja hij heeft nog niet gewonnen. BP nu voor cilic
21-07-2011, 12:29 PM
Komt ook nog bij dat ik graag Chela als gok wilde en jullie weten dat ik niet twee mensen tegen elkaar neem.
Had ook wel het idee dat hij een goede kans had tegen Chela, dat zei ik meteen, en ik wist ook wel dat ie veel gekozen zou worden, maar je moet af en toe een beetje gokken in zo'n week.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|