The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie/toernooien 2009
Zelfde toernooi ingeschreven als Hag. In de 5 en in de 6. Beetje optimistisch voor een 6,5je maar de verrassingen zijn de wereld nog niet uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Zelfde toernooi ingeschreven als Hag. In de 5 en in de 6. Beetje optimistisch voor een 6,5je maar de verrassingen zijn de wereld nog niet uit.

Ik heb die week vakantie, maar als ik me ook nog in de HE4 inschrijf, sta ik denk ik beetje voor lul :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verschil tussen 4 en 5 is nog groter dan tussen 5 en 6 dus houd 't maar gewoon bij de 5. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Verschil tussen 4 en 5 is nog groter dan tussen 5 en 6 dus houd 't maar gewoon bij de 5. :8:

Wiendels speelt ook 5 en 6. Ik hoop op de derby!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik wilde eigenlijk wel tegen jou maar clubgenoten worden de 1e ronde tegen elkaar geloot.

Daarom vechten we die clash vanavond wel uit, met het resultaat uiteraard in dit topic.

CC def. Hag 6-4 6-7 7-5 6-4 [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ik wilde eigenlijk wel tegen jou maar clubgenoten worden de 1e ronde tegen elkaar geloot.

Daarom vechten we die clash vanavond wel uit, met het resultaat uiteraard in dit topic.

CC def. Hag 6-4 6-7 7-5 6-4 [-o<

Ik wil je nog even herinneren aan onze laatste clash;

Hag def. CC 6-1 6-1 6-2
En vanavond met nieuwe ballen! Ga maar vast tegen het hek staan met mijn opslag! :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Iedere game die CC pakt, mag hij koesteren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als cc zo speelt als Simon (ligt hem wel) geef ik hem wel kans. Haggie slaat alle ballen tegen het hek (Isner)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Als cc zo speelt als Simon (ligt hem wel) geef ik hem wel kans. Haggie slaat alle ballen tegen het hek (Isner)

Het wordt Fernando Tomalez vs Max Mirickny.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zal elke break posten vanmiddag. (ben bang dat ik dan de telefoon beter in mn zak kan houden :wink: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De enige die hier op een normale post te betrappen is dat is Stille. Dat wordt vanavond gewoon een close pot met idd in elke wissel een post in dit topic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:De enige die hier op een normale post te betrappen is dat is Stille. Dat wordt vanavond gewoon een close pot met idd in elke wissel een post in dit topic.

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:De enige die hier op een normale post te betrappen is dat is Stille. Dat wordt vanavond gewoon een close pot met idd in elke wissel een post in dit topic.

:lol:

Die laatste 3 setter was idd dik en ook destijds volstrekt onverwacht imo. Er zijn ook tijden geweest, niet eens ver daarvoor, dat ik vak van je won dan verloor. Tonight I will be back!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:De enige die hier op een normale post te betrappen is dat is Stille. Dat wordt vanavond gewoon een close pot met idd in elke wissel een post in dit topic.

:lol:

Die laatste 3 setter was idd dik en ook destijds volstrekt onverwacht imo. Er zijn ook tijden geweest, niet eens ver daarvoor, dat ik vak van je won dan verloor. Tonight I will be back!

Ik ben benieuwd, we spelen sowieso 5 sets! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Rain Delay Haggie vs Cc. play will start soon.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie wint 63 76 64. Prima pot, hoog niveau, mentaal sterk geweest. Kwaliteit gaf uiteindelijk de doorslag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en nu een keer een camera ernaast en opnemen die handel Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Die uitslag klopt niet of Haggie had een complete offday.

Ik won met onderhandse service met 6-1 6-1 van CC....
Aangezien ik nu bovenhands weer erg lekker sta te serveren, zal ik max 1 game verliezen door laksheid.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Die uitslag klopt niet of Haggie had een complete offday.

Ik won met onderhandse service met 6-1 6-1 van CC....
Aangezien ik nu bovenhands weer erg lekker sta te serveren, zal ik max 1 game verliezen door laksheid.

Xtragaap4de
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd, KAKbuurs zal nie eens van mijn geblesseerde persoontje winnen. Hooguit een kame of 3 maken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Idd, KAKbuurs zal nie eens van mijn geblesseerde persoontje winnen. Hooguit een kame of 3 maken

ha ha, grapjas.

ben jij weleens fit geweest?

laatste keer dat ik jouw rating heb gezien, stond je rond de 5...
dus ik denk dat jij eerder maar 3 games wint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij denkt gewoon van zichzelf dat hij goed is, maar ondanks zijn onderhandse service was zijn slagen arsenaal ook maar middelmatig. Nergens bovengemiddeld wat een 4 waardig is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een poep praat die buurs toch weer. Ten eerste speelden we allemaal maar 1 set tegen elkaar. Kan maar zo dat dat 61 werd maar dan waren er in alle 7 games bps. Verder verloor jij gewoon van de 5jes triple en scholten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
we hebben 2x een set gespeeld.
en jij stond idd iedere game met 40-0 voor.

en ik speelde tegen tripple en scholten pas, nadat ik al 3 sets had gespeeld.
en de avond ervoor had ik nog toernooi en had daar ook 3 sets gespeeld.

ik wil graag nog een keer tegen de bakenezen spelen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
volgende week donderdag is mijn 1e dag van de vakantie.
vrijdags ga ik weg, maar donderdag zou ik eventueel kunnen!

wie durft?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Donderdag 1e voetbaltraining.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vanavond 2 uur gespeeld met diwon de haan.
Hij staat 2,9.
Verloren met 6-4 7-6

Maandag speelt hij 1-toernooi.
Dus zondag nog een keer sparren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat wil je hier nou mee bewijzen? En waarom willen al die 3tjes altijd met jou als 5je sparren?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Altijd is overdreven.
Normaal is het training.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vanavond weer een lekkere pot met CC spelen.
18.30 met gunstigere weersomstandigheden :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: