The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Washington en Kitzbuhl
buurs Wrote:En Malisse geeft op Undecided

Het houdt maar niet op.

Young 2-0 voor in de 3e set.
Hij zal zo wel weer gebroken worden of opgeven.

en maar klagen! je staat 5e in de week met nog 14 man over!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop 20e! Overigens Devvarman break achter tegen Baghdatis en Cipolla heeft BP tegen toen de regen weer roet in het eten gooide. Echt top! Dan mag je wmb iets meer klagen dan Buurs Undecided
Reply
Ad is me bijna voorbij Hitself
Reply
Oh ik zie dat de punten van Verdasco en Troicki er nog niet verwerkt zijn. Er gloort hoop :lol:
Reply
Konden deze berichten niet in 1 post?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Had gekund ja ::Big Grin
Reply
Stille Wrote:Ad is me bijna voorbij Hitself
Is dat zo gek dan? Was kwestie van tijd voordat ik de AO goed gemaakt zou hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zei hij arrogant
Reply
Niks arrogants aan. Als ik wat serieuzer zou gaan spelen, was buurs voor blijven een doelstelling; jou voor blijven NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De afgelopen 2 jaar ben je zowel met FTM, CTM als LTM onder mij geëindigd dus haal dat NID maar weg :-({|= Maar ik heb nu wel een mooie doelstelling : boven jou eindigen. Top 5 ga ik toch niet halen
Reply
Kom maar op, wat zetten we erop? Ik maak wel een aparte draad aan voor onze onderlinge strijd.
Reply
Is goed hoor. Als jij van mij wint krijg je een kaartje voor Excelsior-Ajax. Die is ergens in februari geloof ik. Waarde is 20 euro. Moet je je wel gedragen natuurlijk :Big Grin

Kijk maar wat jij wilt verzinnen. Misschien kaartje ABN toernooi. Die is iets duurder maar dan leg ik er geld bij

Deal?
Reply
Ik wilde idd net kaartje ABN-Amro voorstellen. Degene die verliest, betaalt het kaartje voor de ander. Gaan we toch samen heen, wel zo leuk.
Excelsior-Ajax en Ajax-Excelsior is ook wel geinig, maar dat is weer een end reizen en jij wilt toch niet in de Arena komen.
Reply
Kaartje tennis is prima! En natuurlijk kom ik wel naar de Arena maar die wedstrijd is voor december dus pas na afloop van het spel.

Overigens ga ik niet mijn tactiek er op aanpassen en blijf ik de nodige risico's nemen. Wat mij betreft is de deal rond
Reply
:beerbros:
Reply
Oke, maak ik straks een draad waarin we wekelijks de verschillen kunnen posten.
Reply
Prima al zal het de rest niet zo boeien denk ik :Big Grin
Reply
Dat boeit mij dan weer niet, dan kijken ze er lekker niet in. Beter dat dan de hele tijd deze draden ermee vervuilen.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat boeit mij dan weer niet, dan kijken ze er lekker niet in. Beter dat dan de hele tijd deze draden ermee vervuilen.
=D>
Reply
Nog steeds regen?
Reply
Ziet er niet zo goed uit vandaag. Zal op en af worden
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wetter.at/wetter/oesterreich/tirol/kitzbuehel">http://www.wetter.at/wetter/oesterreich ... kitzbuehel</a><!-- m -->

Morgen lijkt een goede dag te worden dus eventueel kunnen ze dan 2x spelen
Reply
Deze is wel leuk om te volgen
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.kitzbuehel.com/de/service/wetter/webcams.htm">http://www.kitzbuehel.com/de/service/wetter/webcams.htm</a><!-- m -->
Reply
Twitter van Haase

robin_haase Robin Haase
Still raining in #Kitzbuehel. Almost went on court but then it started again. No warm up before the match. Need to start well. #atp
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Reply
Hij verliest!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Oke, maak ik straks een draad waarin we wekelijks de verschillen kunnen posten.

Het doet me pijn dat er na het Buurs vs Ad topic nu ook een Stille vs Ad topic gaat komen terwijl het CC vs Ad topic nooit meer wordt gebruikt.
Aan de andere kant zie ik het wel als compliment, het is alleen leuk zo'n topic te onderhouden als 't om 2 directe concurrenten gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dat is nu het geval! We staan valkbij elkaar dus ik durf het wel aan :Big Grin
Reply
Stille Wrote:Hop 20e! Overigens Devvarman break achter tegen Baghdatis en Cipolla heeft BP tegen toen de regen weer roet in het eten gooide. Echt top! Dan mag je wmb iets meer klagen dan Buurs Undecided

Ik klaag omdat 2 mensen opgeven.
1 was favoriet voor 250 punten.

Jij klaagt als een speler van 400 euro verliest in 2 sets tegen een topper.
Dat slaat nergens op.

En die stand interessert me niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubicic favoriet voor 250 punten?!
Reply
Ja, hij was favoriet voor toernooiwinst bij alle bookies
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: