06-08-2011, 01:48 AM
4-3 zal wel weer een kanonskogel komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Washington en Kitzbuhl
|
06-08-2011, 01:48 AM
4-3 zal wel weer een kanonskogel komen
06-08-2011, 01:49 AM
Weer een serve winner 5-3. Niets tegen te beginnen op deze manier
En weer een ace, ongelooflijk dit. Wat een kerel!
6-3 door 3 aces en 3 servicewinners....knap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
06-08-2011, 01:51 AM
troicki komt nu 2x goed weg...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
6*-5 isner
doe het, kerel!
Ik denk een serve winner. Ga ik direct pitten want dit wordt toch 7-6 7-6 Isner
06-08-2011, 01:52 AM
Fijne vakantie Buurs
06-08-2011, 01:52 AM
geweldige volley =D>
ik ga ook pitten. Doorrrrrrrrrr John!
06-08-2011, 01:53 AM
thxs!
06-08-2011, 03:56 AM
Klasse Johnny! Nu Monfils nu ff winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
06-08-2011, 09:09 AM
Volledige SF in Washington, nu op naar de gedroomde finale Monfils-Steppie!
06-08-2011, 11:24 AM
Hmm, Washington is wel verkeerd gevallen. Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. En Haase natuurlijk in Oostenrijk. Dan is het een gemiddelde week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-08-2011, 11:36 AM
Ad Wim Wrote:Hmm, Washington is wel verkeerd gevallen. Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. En Haase natuurlijk in Oostenrijk. Dan is het een gemiddelde week. Ja dat toernooi was er net zo een als Hamburg, veel gasten die SF en verder kunnen halen. Ik heb er daarom veel in geinvesteerd net als in Hamburg. Het levert geen weekwinst op, doordat je de winnaar in Kitzbuhel en zelfs in dit geval de hele finale kan missen, maar Washington wil je gewoon wel de hele finale hebben. Nu zelfs de hele SF, dat is helemaal top.
06-08-2011, 11:41 AM
Ad Wim Wrote:Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. Waarom niet Isner?
06-08-2011, 12:06 PM
Ja, die natuurlijk, maar zo niet, dan Monfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
06-08-2011, 12:07 PM
Ziet er goed uit voor de weekwinst...Maar kan ook nog zeker fout gaan...
Als Haase wint is het beslist.. Anders moet Monfils het doen in Washington.
06-08-2011, 12:07 PM
_Tampie Wrote:Ik heb het juist eens andersom gedaan. Sowieso had ik Monfils en Verdasco nooit gehad vanwege het risico. Maar Stepanek had ik wel kunnen hebben ja, maar ik had Muller daar.Ad Wim Wrote:Hmm, Washington is wel verkeerd gevallen. Laat Monfils daar het toernooi dan maar winnen. En Haase natuurlijk in Oostenrijk. Dan is het een gemiddelde week. Ik heb te veel geïnvesteerd in Kitz, maar anders had ik niet de gehele finale gehad. Isner en Haase toernooiwinst en het is prima.
06-08-2011, 01:36 PM
Ik had in Kitz anders Montanes en Haase wel gehad, maar Stepanek niet, en Monfils waarschijnlijk ook niet. Ik weet niet meer precies hoe ik het had staan, toen ik besloot om het anders te doen. Als Monfils wint pak ik er gewoon nog zilver mee. Kans op toernooiwinst van Monfils is toch wel het grootste nu imo.
06-08-2011, 02:09 PM
Haase al begonnen trouwens. Niemand aan het kijken? 3-3 eerste set.
06-08-2011, 02:18 PM
Uiteraard kijk ik.
06-08-2011, 02:26 PM
3 sp!
06-08-2011, 02:29 PM
Tuurlijk Robin!
06-08-2011, 02:32 PM
Begin 2e set wordt denk ik belangrijk. Haase heeft nog wel eens een inzinking. Hopen dat het vandaag maar niet gebeurt
06-08-2011, 02:35 PM
Gaat lekker!
06-08-2011, 02:37 PM
Wel grappig dat Haase al door was voor de deadline, maar in de top 10 toch maar 3x is gekozen.
06-08-2011, 02:54 PM
Hij wordt te makkelijk gebroken deze set, dat is jammer.
06-08-2011, 03:02 PM
Gelukkig breakt ie ook steeds makkelijk terug.
06-08-2011, 03:12 PM
Laatste games redelijk kansloos. Negatieve mindset ook. Hopelijk weer goed in de derde.
Ik moet er helaas vandoor.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|