The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
Fish geeft het uit handen, had compleet het momentum na winst derde set. Dramatisch voor ftm, maar dat boeit nu even niet.

Ik zit bij de dubbel op grandstand, in afwachting. Is nog droog, maar wordt er niet beter op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kraai Wrote:
andre Wrote:Tsonga-Fish is toch een volkomen onbelangrijke wedstrijd?

Misschien voor jou ja..maar er doen ook nog andere aan dit spel mee die wel Tsonga en/of Fish in hun team hebben...
Ja, sorry. Bovendien, wat Buurs zegt, lijkt Tsonga op dit moment meer kans te hebben tegen Federer. Al denk ik dat Federer het hier goed gaat doen, hij heeft lekker in de anonimiteit zijn rondjes kunnen spelen, dan is lekker voor hem.
Reply
Ad heeft denk ik de minste herenpartij van het toernooi gezien, als hij al niet weg was gewaaid van de tribune. :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ad heeft denk ik de minste herenpartij van het toernooi gezien, als hij al niet weg was gewaaid van de tribune. :roll:

En wss vind jij dat nog leuk ook.. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Ad heeft denk ik de minste herenpartij van het toernooi gezien, als hij al niet weg was gewaaid van de tribune. :roll:

En wss vind jij dat nog leuk ook.. :roll:

Ik had hem wel een 6-2 6-2 6-2 gegund :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij kan iig wel zeggen dat ie ooit in het Arthur Ashe Stadion is geweest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Hij kan iig wel zeggen dat ie ooit in het Arthur Ashe Stadion is geweest

Maar hij had 100% liever Tsonga-Fish daar gezien.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zou nooit een night session gaan aangezien je maar 2 partijtjes hebt. Als je overdag gaat kan je eventueel ook nog op de buitenbanen rond lopen. Maar ja dat is een andere discussie. Forza eerste 2 dagen van een Slam! :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Hij kan iig wel zeggen dat ie ooit in het Arthur Ashe Stadion is geweest

Dat klopt, maar hij zat zo hoog dat hij de bal niet heeft kunnen volgen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Ik zou nooit een night session gaan aangezien je maar 2 partijtjes hebt. Als je overdag gaat kan je eventueel ook nog op de buitenbanen rond lopen. Maar ja dat is een andere discussie. Forza eerste 2 dagen van een Slam! :Big Grin

Jij was wss het dichtst bij een SB gaan zitten voor de overige wedstrijden. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zeker weten!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ben benieuwd naar zijn ervaringen. Heb tot nu toe alleen een foto op twitter gezien. Volgens mij zat ie ergens op de bovenste ring
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Hij kan iig wel zeggen dat ie ooit in het Arthur Ashe Stadion is geweest

Dat klopt, maar hij zat zo hoog dat hij de bal niet heeft kunnen volgen...

Doe is even normaal man. Zo een nare eigenschap...jaloers.

Laat Ad lekker zijn ding doen en zijn commentaar geven. Als je niks normaals te melden heb zeg dan lekker niks.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.weather.com/weather/hourbyhour/USNY0996">http://www.weather.com/weather/hourbyhour/USNY0996</a><!-- m -->

Na 2100 heel veel regenen. Laten we hopen dat ze iig 1700 kunnen beginnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Had een heel verhaal getypt, maar is weg, dus ga ik niet nog een keer doen.

Ik zat natuurlijk hoog, maar was prima te volgen. Vergelijkbaar met helemaal.bovenin Ahoy. Ik had ook liever Fish gezien, maar Federer was 2006-achtig goed, echt een masterclass, geweldig. En we hadden daarvoor al een prachtige kraker bij de dames, plus het was 12 uur toen Federer begon, dus wel prima dat het wat sneller ging.

Maar het ging natuurlijk om de ambiance en die was super. Amerikanen zijn gek en het gaat ze meer om de change-overs dan om het tennis. Topervaring.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
As of Tuesday, September 6, at 9:00 a.m. ET)


2011 US Open Weather Update

Based on the latest forecast we are hopeful to get play in today.

We plan to start the day session as scheduled at 11 am with gates opening at 10 am. Please check back for updates or sign up for US Open weather text alerts for further updates.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
As of Tuesday, September 6, at 11 a.m. ET)




2011 US Open Weather Update

The current forecast calls for showers to continue for the next few hours followed by a period of dryness, when we hope to begin match play.

Thank you for your patience, and please check back for updates or sign up for US Open weather text alerts for further updates
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Er zit nu vast iemand voor de tv. Gaat er nu gespeeld worden?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Had een heel verhaal getypt, maar is weg, dus ga ik niet nog een keer doen.

Ik zat natuurlijk hoog, maar was prima te volgen. Vergelijkbaar met helemaal.bovenin Ahoy. Ik had ook liever Fish gezien, maar Federer was 2006-achtig goed, echt een masterclass, geweldig. En we hadden daarvoor al een prachtige kraker bij de dames, plus het was 12 uur toen Federer begon, dus wel prima dat het wat sneller ging.

Maar het ging natuurlijk om de ambiance en die was super. Amerikanen zijn gek en het gaat ze meer om de change-overs dan om het tennis. Topervaring.

Jammer van je verhaal, maar mooi dat het top was. =D>
Reply
All play at the US Open on Tuesday has been cancelled due to heavy rain.

Four fourth-round singles and all the doubles quarter-final matches have been rescheduled to Wednesday
Reply
Nou Adje wees blij dat je er gister was Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ben bang dat er weer weinig gespeeld gaat worden vandaag.

Nu hebben de spelers in de bovenste helft toch wel een voordeel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ze gaan wel beginnen. Het is nu droog en ze verwachten zeker tot 22 uur ned tijd te spelen

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/hourbyhour/USNY0996">http://www.weather.com/outlook/travel/b ... r/USNY0996</a><!-- m -->

Morgen wordt het weer een chaos. Idd heeft het bovenste schema dan mazzel aangezien ze onderin (bij geen tennis) 3 dagen achter mekaar moeten gaan spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wordt sowieso pas 12 uur dat ze beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alweer verlaat. Ik zie nu Skyports 1 en daar zitten een aantal lieden (waaronder becker en rusedski) in een studio te praten. Op de achtergrond zie je wel dat het droog is maar ja het duurt altijd zo lang om hardcourt goed te drogen..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laat 't daar eens droog worden man. Heb nu wel zin in die stunt van Young.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De blowers doen hun werk maar er is weer drizzle
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Let's start!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
WTF :eeeek: Waarom heeft Eurosport 2 nu ineens geen tennis meer??
Juist nu er een paar wedstrijden tegelijk zijn zenden ze opeens niks meer uit?? ](*,)
Reply
Wat een kneuzen idd!!

Roddick-Ferrer 3-0 \Big Grin/
Muller-Nadal 3-0 \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: