The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Metz / Boekarest
Leuk Q-toernooi in Metz... meer bye's, dan spelers.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://stevegtennis.com/results/2011/q-a-metz.txt">http://stevegtennis.com/results/2011/q-a-metz.txt</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Db gaat zsm open.
Reply
En hij is open.
Reply
Heggie nog bedankt voor de US
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Schoorel verliest van Naso, matig. Maar hij kan nog prima LL worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, wat een chokefest, maar Muller pakt hem gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kan nog best een leuk weekje worden, best veel verschillen. Montanes en Mahut moeten er zsm uit.
Tsonga moet het toernooi winnen, en Berlocq en Kohlschreiber mogen stunten.
Reply
Montanes verliest van Giannessi... Ad-week!
Reply
Hup Berlocq en Hanescu!
Reply
Hoppa...met Montanes gelijk de meest gekozen speler die ik niet heb eruit :eten:
Reply
Hop, iedereen tot nu toe door en de overschatte Montanes eruit.
Reply
Wel grappig dat, ondanks je op vakantie bent, je nog steeds de meeste posts plaatst.

Montanes laten liggen, was een groot risico in dit schema.
Maar hij is dramatisch in 2011, dus een vroege uitschakeling was wel te verwachten.

Golubev van 5-3 naar 5-7 2-6....

Met mij gaat het weer lekker.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sliceling die Dimitrov met 2 en 2 pakt. Knap hoor. Prima voor FTM ook, opent het schema voor Kohli en Ljubo. Daarnaast mag Slice dat gedeelte ook best oprollen hoor, ondanks dat 't een Amsterdammer? is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sijsling =D> =D>

Hanescu valt me tegen, had in zijn thuistoernooi toch wel gerekend op een goede prestatie. Berlocq en Sijsling iig lekker en Andreev is ook NID hier natuurlijk!
Reply
Twijfelde met mn laatste geld tussen Mahut en Kamke, dat pakt helaas verkeerd uit.
Reply
Kamke is ook slecht bezig zeg.
Reply
Gaat prima, Pere.
Reply
Het is vrij onorthodox wat Potato hier doet, de eerste set wegtanken.
Reply
Starace geblesseerd, daar valt niet tegenop te managen.
Reply
Prima, later Potato.

Post-DC-week!
Reply
_Tampie Wrote:Starace geblesseerd, daar valt niet tegenop te managen.

Reply
Gewoon je huiswerk doen; Starace zat zondag nog in Chili.
Reply
Dat doe ik al heel lang niet meer.

Heb m'n team in 5 min gemaakt.
Het kan me ook echt niet boeien dat hij heeft opgegeven...

Reply
Haha. Heerlijk om nog even dagelijks dit forum te lezen. Het zorgt gewoon voor een lach op m´n gezicht. :Smile
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Als Llodra indoor in eigen land gaat verliezen moet ie écht stoppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop, Llodra er ook nog uit. Dat was wel even nodig, na de verliespartijen van het kleine grut.
Tsonga moet winnen en Chela niet, dan wordt het een prima week.
Reply
Riba, ontzettende challenger rukker, wanneer win je nou eens een paar potjes op ATP niveau? Set voor tegen Ramos, maar wel break achter in de tweede. Hup!

Ungur gaat redelijk lekker, breekt zojuist terug, 6-4 4-3* nu.
Reply
Ungur mist een mp.
Reply
En nog een belangrijke pot begonnen: hup Volandri!
Reply
Breakje Riba in set 3. Hakkuh
Reply

Forum Jump: