The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

020 is de beste club van de toppers ?????
Ik moet toegeven dat ik het met pijn in mijn hart moet constateren maar 020 is momenteel de beste club van alle 'topclubs' in Nederland. Dan doel ik uiteraard op het zelf op leiden van spelers en dus dat het clubbloed door de aderen stroomt. Als tukker doet het mij enorm pijn dat alleen Wout Brama door ons is opgeleid. De overige basis is gewoon gekocht. Veel wordt er afgegeven op Real Madrid, Chelsea en Manchester City maar hier in Nederland is het helaas hetzelfde. Van de beoogde basis 11 tallen zijn de volgende spelers zelf door de club opgeleid:

Twente: Brama
PSV: Bouma
AZ: Maher, Gudmonsson +/-
Ajax: Vermeer, VanderWiel, Vertonghen, Alderweirld, Anita, de Jong, Boerrigter
Feyenoord: Mulder, de Vrij, Ramsteijn, Clasie, Cabral

Zelfs Vitesse wat toch door het grote geld van Jordania omhoog moet worden gestuwd doet het veel beter dan resp. Twente en PSV; Velthuizen, Buttner, Hoffs, van Ginkel en Propper.
Ik heb een droom.
Reply
Meest renderende jeugdopleiding maakt je niet de beste club toch?
Reply
Peter Wrote:Meest renderende jeugdopleiding maakt je niet de beste club toch?

Laat ik het anders zeggen. Een beste club vind ik geen samengekocht elftal wat louter is gebasseerd op piekmomenten en tijdelijke oprispingen, wat dus een handelshuis is. Een beste club, is een gevoel, clubliefde, het bloed wat door de aderen stroomt, spelers welke al jaren (vanaf 5 jaar) verbonden zijn en niet alleen de technische staf kent maar ook de vrijwilligers welke al jaren aan de club verbonden zijn. Geen spelers dus welke bij ieder doelpunt het 'club'- embleem kussen en vervolgens het volgende seizoen voor 50k bruto salaris meer verkassen.

Laat ik mijn eigen 'club' eens doorlichten. Ruiz, Tauma, Arnautovic, Bakircioglu, Janssen dragen nou niet allemaal bij aan een fijn clubgevoel. En als ik dan naar 020 kijk en ook naar 010, doen ze het daar toch veel beter.
Ik heb een droom.
Reply
het is natuurlijk al jaren bekend dat ajakkes en feyenoord de beste jeugdopleidingen hebben. maar ik blijf daar een kanttekening bij maken, ze hebben namelijk de beste jeugd aangetrokken, dat wordt al op zeer jonge leeftijd gescout. elk jaar vallen er een paar af en de plaatsen worden ingenomen door supertalenten die eerder over het hoofd zijn gezien of die zich later pas ontwikkeld hebben. dat heeft niet heel veel met opleiden te maken. moet je robin van persie opleiden, of kan hij gewoon verschirkkelijk goed voetballen? geldt ook voor sneijder, die kan echt niet zo goed voetballen omdat hij bij ajakkes heeft gezeten.

in rotterdam is dan nog een probleem dat jeugdspelers ook terecht kunnen bij sparta en excelsior.

de kloof is de laatste jaren verkleind doordat ook andere clubs in de provincie meer met jeugd zijn gaan doen. die gasten stappen minder snel over naar ajakkes of feyenoord. sneijder kwam nog uit utrecht, mulder van feyenoord kwam volgens mij van vitesse.

en boerrichter en de jong, moet je dat aanmerken als ajakkes jeugd? ik weet het niet.

maar het is goed dat je zelf inziet dat tweten een kutclub is.
Reply

dat mag ik voor jou niet hopen idd. wat wel een reden is om supporter van psvee te worden is mij volstrekt onduidelijk, behalve dat het wenselijk is dat je je locals support.
Reply
@WAF Natuurlijk kon van Persie al goed voetballen en had hij enorm talent. Maar op de een of andere manier heeft de jeugdopleiding van Feijenooit toch het steentje bijgedragen waardoor hij een topper is geworden. Je moet als club ook de aantrekkingskracht hebben om de jonge talenten in te lijven. Waarom komt er bij PSV nooit een echte topper door. En ok, er zullen nu wel mensen met Ibi op de proppen komen maar dat is in mijn ogen geen speler van het kaliber van Persie, Sneijder, Bergkamp, van Basten en dergelijke spelers.

Hoe je het ook went of keert; als een jong menneke als jaren bij een club speelt heeft ie er gewoon een gevoel bij en is de liefde groter. Ik vind het schrijnend om te zien dat met name PSV en Twente een handelshuis zijn. Manchester City in het klein.
Ik heb een droom.
Reply
waf Wrote:

dat mag ik voor jou niet hopen idd. wat wel een reden is om supporter van psvee te worden is mij volstrekt onduidelijk, behalve dat het wenselijk is dat je je locals support.

Je hoort supporter te zijn van de club waarvan het stadion het dichtst bij je geboortegrond staan. Bijvoorbeeld ongelooflijk dat in Brabant Ajax-fans wonen.
Reply
waf Wrote:het is natuurlijk al jaren bekend dat ajakkes en feyenoord de beste jeugdopleidingen hebben.

PSV won afgelopen seizoen bijna alle jeugdcompetities! Dat ze nog niet doorstromen is punt 2. Dat gaat met Rutten nooit gebeuren.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

Je hoort supporter te zijn van de club waarvan het stadion het dichtst bij je geboortegrond staan. Bijvoorbeeld ongelooflijk dat in Brabant Ajax-fans wonen.

dat zeg ik: support your locals
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:het is natuurlijk al jaren bekend dat ajakkes en feyenoord de beste jeugdopleidingen hebben.

PSV won afgelopen seizoen bijna alle jeugdcompetities! Dat ze nog niet doorstromen is punt 2. Dat gaat met Rutten nooit gebeuren.

volgens mij was ajakkes kampioen bij de a's en fainoid bij de b's.

daarbij komt dat een kampioenschap niet alles zegt. bij fainoid spelen bv al geruime tijd a'tjes in het eerste.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

Zou kunnen en is in mijn geval makkelijk toegeven dat dit ook zo moet zijn. Ik vind het echter heel mooi om te zien dat er mensen zijn uit de VS die nooit in Nederland gewoond hebben maar fan zijn van Ajax en twee a drie keer per jaar een thuiswedstrijd komen bekijken. Zelfde geldt voor duitsers die Twente aanhangen of Tukkers die wekelijks naar Schalke gaan.
Punt is dat het om de club moet zijn en niet om de resultaten.
Zelf ben ik bijvoorbeeld echt fan van ADO geworden in de periode dat ik daar regelmatig kwam samen met EJR. Ajax en ADO gaan totaal niet samen maar dat kan mij dus niets schelen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dat je supporter moet worden van de club waar je het dichtst bij woont is de grootste onzin die ik hier in maanden heb zien staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Dat je supporter moet worden van de club waar je het dichtst bij woont is de grootste onzin die ik hier in maanden heb zien staan.

Maar dat zie ik hier ook niet staan. Hier wordt gesproken over geboortegrond. En terecht. Zoals in mijn geval liggen mijn roots in Eindhoven. Ik zat al op mijn 6e in het Philipsstadion. PSV zit in mijn hart. Al degraderen ze, dat zal zo blijven.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Dus als je bv. in Rotterdam geboren bent en je verhuist na een half jaar naar Amsterdam dan moet je maar voor 1 van die 3 zijn?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Dus als je bv. in Rotterdam geboren bent en je verhuist na een half jaar naar Amsterdam dan moet je maar voor 1 van die 3 zijn?

Nee, maar het mag wel. Of iemand zijn hele leven warme gevoelens blijft houden voor de plaats waar hij geboren is moet en mag hij (of zij) gelukkig lekker zelf weten. Hangt van veel dingen af, onder andere hoe zijn ouders hem opvoeden. Wat mij betreft respect voor die persoon die jij beschrijft als hij zijn hele leven Excelsior-supporter blijft. En enig lijdzaam begrip als hij meeheult met zijn amsterdamse vriendjes en de media met hun arrogante praatjes en zich laat brainwashen tot zo'n vermaledijde ajaxsupporter. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
De Brabantse Ajax-supporters van mijn leeftijd (mid 20) waren vroeger al van die mannetjes die de weg van de minste weerstand kozen en zullen altijd dat soort types blijven. Lekker makkelijk om midden jaren '90 Ajax fan te worden. Dead

Bovendien kan Heracles supporteren volgens mij net zo mooi zijn als een topclub supporteren. Je gaat met andere verwachtingen naar het stadion, maar des te zoeter is een mooie overwinning.
Reply
Peter Wrote:De Brabantse Ajax-supporters van mijn leeftijd (mid 20) waren vroeger al van die mannetjes die de weg van de minste weerstand kozen en zullen altijd dat soort types blijven. Lekker makkelijk om midden jaren '90 Ajax fan te worden. Dead

Bovendien kan Heracles supporteren volgens mij net zo mooi zijn als een topclub supporteren. Je gaat met andere verwachtingen naar het stadion, maar des te zoeter is een mooie overwinning.

Tussen 1986 en 1992 werd de club zes keer nationaal kampioen en won ze drie keer de KNVB beker. Het absolute hoogtepunt had plaats in 1988 toen PSV, onder leiding van coach Guus Hiddink, op 25 mei de Europacup I won door in de finale Benfica na strafschoppen te verslaan.

Doet me deugd Peter dat jij wel de weg van de meeste weerstand hebt gekozen.........mwahahahaha.
Ik heb een droom.
Reply
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:De Brabantse Ajax-supporters van mijn leeftijd (mid 20) waren vroeger al van die mannetjes die de weg van de minste weerstand kozen en zullen altijd dat soort types blijven. Lekker makkelijk om midden jaren '90 Ajax fan te worden. Dead

Tussen 1986 en 1992 werd de club zes keer nationaal kampioen en won ze drie keer de KNVB beker. Het absolute hoogtepunt had plaats in 1988 toen PSV, onder leiding van coach Guus Hiddink, op 25 mei de Europacup I won door in de finale Benfica na strafschoppen te verslaan.

Doet me deugd Peter dat jij wel de weg van de meeste weerstand hebt gekozen.........mwahahahaha.

Ja als je 1 jaar oud bent kiest je al je club.... Ik weet uit eigen ervaring dat er midden en eind jaren '90 heel veel (begin) tieners opeens voor Ajax waren. :roll:
Reply
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:

Ja als je 1 jaar oud bent kiest je al je club.... Ik weet uit eigen ervaring dat er midden en eind jaren '90 heel veel (begin) tieners opeens voor Ajax waren. :roll:

Dan was je in 1992 dus 7 jaar oud......het past helemaal precies in het beeld! :-"
Ik heb een droom.
Reply
Het was de afgelopen tijd erg rustig rond het eerste elftal van Ajax. De bestuurlijke perikelen leken als een schip langs het team van Frank de Boer te varen. Inmiddels zijn er acht wedstrijden gespeeld, is er in Europa gespeeld en kunnen we een klein beetje de balans opmaken. Ik vind het in ieder geval opvallend rustig.

JC-Schaal: Twente-Ajax 2-1

Competitie: 8 gespeeld, 4 x winst, 3x gelijk en eenmaal verlies. Maar liefst 11 doelpunten tegen.

Champions League: Waarschijnlijk al uitgeschakeld, Uefa Cup lijkt hoogst haalbare na 0-0 tegen O.Lyon en de vernedering in Madrid.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
uuuuuh, dat is wel echt scorebord journalistiek.
Ik ben de eerste om te erkennen dat het spel me wat tegen valt, maar om te zeggen dat CL wrs al is uitgeschakeld is echt overdreven. de 0-0 is zo slecht nog niet hoor. 1-1 daar en 2 x winnen van Zagreb en je bent door, misschien niet heel makkelijk, maar zeker niet waarschijnlijk uitgeschakeld.
Wat de competitie betreft; Je hebt PSV en Twente al gehad en Groningen uit kan je op zich verliezen.
Reply
gittermaster Wrote:uuuuuh, dat is wel echt scorebord journalistiek.
Ik ben de eerste om te erkennen dat het spel me wat tegen valt, maar om te zeggen dat CL wrs al is uitgeschakeld is echt overdreven. de 0-0 is zo slecht nog niet hoor. 1-1 daar en 2 x winnen van Zagreb en je bent door, misschien niet heel makkelijk, maar zeker niet waarschijnlijk uitgeschakeld.
Wat de competitie betreft; Je hebt PSV en Twente al gehad en Groningen uit kan je op zich verliezen.

eensch. allemaal die ontzettende grote conclusies na ene paar wedstrijden. wat een gelul allemaal joh. het is toch niet nieuw dat clubs wel eens minder presteren in een europacup week?

ajakkes heeft nog steeds een betere selectie dan psvee en twente.
Reply
waf Wrote:

eensch. allemaal die ontzettende grote conclusies na ene paar wedstrijden. wat een gelul allemaal joh. het is toch niet nieuw dat clubs wel eens minder presteren in een europacup week?

Betere selectie zal best, maar De Boer moet de poppetjes eens op de juiste plaats gaan zetten dan. Als VM is Janssen echt niet beter dan Brama of Strootman.

De opmerking 'PSV en Twente gehad, Groningen kun je verliezen' vind ik nietszeggend. PSV en Twente hebben koploper AZ en Ajax al gehad. Ajax heeft echt niet het moeilijkste programma van de 3 gehad. Bovendien is dit Groningen wel een van de zwakste Groningens van deze eeuw. Die mogen de handjes dichtknijpen als ze het linkerrijtje halen met dit materiaal.
Reply
psvee heeft het iig het makkelijkst gehad van deze drie. maar het zegt allemaal geen hol, het is allemaal zeer moelijk te vergelijken. psvee heeft gewoon het geluk gehad dat ze na dat stroeve begin een aantal potjes heeft gekregen waarbij ze er lekker konden inkomen. en dat ze gisteren wonnen, dat was ook meer geluk dan wijsheid.
Reply
Peter Wrote:Betere selectie zal best, maar De Boer moet de poppetjes eens op de juiste plaats gaan zetten dan. Als VM is Janssen echt niet beter dan Brama of Strootman.

Sinds wanneer spelen Brama en Strootman bij Ajax? :-k
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

Betere selectie zal best, maar De Boer moet de poppetjes eens op de juiste plaats gaan zetten dan. Als VM is Janssen echt niet beter dan Brama of Strootman.

De opmerking 'PSV en Twente gehad, Groningen kun je verliezen' vind ik nietszeggend. PSV en Twente hebben koploper AZ en Ajax al gehad. Ajax heeft echt niet het moeilijkste programma van de 3 gehad. Bovendien is dit Groningen wel een van de zwakste Groningens van deze eeuw. Die mogen de handjes dichtknijpen als ze het linkerrijtje halen met dit materiaal.
Waarom is dat nietszeggend. Ik stel het toch niet in vergelijking met Psv? Ik zeg gewoon dat de cijfers zoals gepost door Triplexxx te relativeren zijn en dat is gewoon zo. Jij maakt een vergelijking met PSV, ik niet
Reply
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:

Waarom is dat nietszeggend. Ik stel het toch niet in vergelijking met Psv? Ik zeg gewoon dat de cijfers zoals gepost door Triplexxx te relativeren zijn en dat is gewoon zo. Jij maakt een vergelijking met PSV, ik niet

Nou, omdat we nu een kwart seizoen onderweg zijn en dit voor Ajax (in mijn ogen) geen zwaarder kwart was dan de drie kwarten die nog volgen. En als je in alle kwarten maar 50% van je wedstrijden wint wordt je nooit kampioen en heb je dus een slecht seizoen.
Reply
waarom trek je dan de vergelijking met PSV hierin? Je had dat ook meteen kunnen stellen. Als PSv en Ajax de eerste 4 wedstrijden 4 topwedstrijden hebben gehad, maakt dat toch niets uit als ik op triplexxx zijn post reageer.
Overigens vind ik niet dat dit kwart even zwaar is als de kwarten die nog gaan volgen. PSV uitis altijd de moeilijkste wedstrijd van het seizoen voor Ajax en die heb je gehad.
Ik schat AZ toch echt nog lager in dan Twente en PSV.
Daarnaast is er geen kwart gespeeld maar 4/17 en dat maakt wel degelijk iets uit al lijkt het een klein verschil.
Na 4 van deze kwarten hoe je 2 wedstrijden over, 6 mogelijke punten waar een behoorlijk verschil gemaakt kan worden
Reply
gittermaster Wrote:waarom trek je dan de vergelijking met PSV hierin? Je had dat ook meteen kunnen stellen. Als PSv en Ajax de eerste 4 wedstrijden 4 topwedstrijden hebben gehad, maakt dat toch niets uit als ik op triplexxx zijn post reageer.
Overigens vind ik niet dat dit kwart even zwaar is als de kwarten die nog gaan volgen. PSV uitis altijd de moeilijkste wedstrijd van het seizoen voor Ajax en die heb je gehad.
Ik schat AZ toch echt nog lager in dan Twente en PSV.
Daarnaast is er geen kwart gespeeld maar 4/17 en dat maakt wel degelijk iets uit al lijkt het een klein verschil.
Na 4 van deze kwarten hoe je 2 wedstrijden over, 6 mogelijke punten waar een behoorlijk verschil gemaakt kan worden

Komende kwart heb je AZ-thuis, Feyenoord-thuis maar ook (na CL) Utrecht-uit, (na CL) NEC-uit en Roda-uit.
3e kwart na winterstop begint voor Ajax met in de eerste vier duels AZ-uit, Feyenoord-uit en NAC-uit. Geen makkelijker kwart.
En laatste 3 duels van seizoen nog Twente-uit en Vitesse-uit, dus ook geen makkelijk slot.

Welk deel vind je het makkelijkst? Wat nu komt?

Zeker omdat Groningen in mijn ogen moeite zal hebben het linkerrijtje te halen vind ik dat Ajax tot op heden met verder oa. VVV, Graafschap, Heracles en thuispotjes tegen Vitesse en Heerenveen nog niet zo'n zwaar programma gehad heeft. (Net als PSV).
Reply

Forum Jump: