The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wenen / St. Petersburg
Kohli had 30-15 in the final game. Then he hit a DF, then he failed to put away an overhead 1-2 meters from the net, then another DF.

Undecided
Ik snap wel dat ie op dat lijstje van mogelijke fixers stond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat doet ie dan behoorlijk dom, choke dan set 2 weg. Ik vrees dat ie gewoon niet beter kan dan dit.
Reply
Gaat die laffe keus voor Starace ook weer beloond worden? Verliezen indoor van Starace in eigen huis, dat is wel erg triest hoor. #-o Cilic ook lekker bezig, hoe groot moet zijn poeploting zijn wil hij een halve finale halen?
Reply
Die Tursunov cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Dat doet ie dan behoorlijk dom, choke dan set 2 weg. Ik vrees dat ie gewoon niet beter kan dan dit.
Dat denk ik ook, maar dat is volgens mij vooral mentaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic ook wel behoorlijk treurig als ie hier verliest. Maar hij zal nog wel winnen in 3.
Zou heel fijn zijn als Starace het afmaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maak er maar Ad Wim-week van, wat een ellende vandaag.
Reply
Mooi, ook de overschatte Tursunov eruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
NID zeker Ad?
Reply
Dat ie niet ver ging komen wel ja, wat heeft ie de laatste tijd nou gepresteerd? Daarom had ik Gabashvili ook.
Maar had uiteraard wel verwacht dat ie van Starace zou winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Maak er maar Ad Wim-week van, wat een ellende vandaag.
Situatie is nog hetzelfde als gisteren, hangt allemaal van Tsonga af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Stepanek er ook uit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een mooie dag moet jij hebben zeg!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tursu en Step eruit, prachtig voor het AK, het verlies van Kohl daarvoor ruimschoots gecompenseerd. Zelf een magere score deze week. Belangrijkste doel is nu Ad Wim geen goud.
Reply
Steve en Marin natuurlijk wel NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa gaat adje opbreken. Berrer, Starace, Bogo voor een finaleplek. Daarin is hij ook nog eens de favoriet. Tipsa-Cilic is 50/50...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch haal ik zelfs met een finaleplaats van Tipsa nog zilver en pak ik bijvoorbeeld bijna 300 punten op jou.
Dus opbreken lijkt me niet het juiste woord.

Prima Melzer intussen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kijk niet naar mezelf, maar naar je gouden plak. En jij pakt 300 punten op mij? Moeten daar niet eerst gasten als Melzer, Tsonga en Bogo nog een paar rondjes winnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kort en steady potje voor Tipsa!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Jurgen, NID. GGL kan niks. Morgen wordt het een stuk lastiger, Anderson kan wel wat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik kijk niet naar mezelf, maar naar je gouden plak. En jij pakt 300 punten op mij? Moeten daar niet eerst gasten als Melzer, Tsonga en Bogo nog een paar rondjes winnen?
Dat weet ik, ik gebruikte je ook slechts als voorbeeld. En goud wordt heel lastig idd, zoals altijd, maar niet onmogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ha ha, tsonga wordt weggespeeld door Nieminen, totdat Jarkko geblesseerd raakt.... Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Andreev kan nog 25 punten toevoegen aan de winst van deze week in het AK, daarna is het voor hem waarschijnlijk einde verhaal tegen Cilic. 77 punten winst nu, een overwinning van Mannarino op Youzhny acht ik ook nog wel mogelijk [-o<
Reply
buurs Wrote:ha ha, tsonga wordt weggespeeld door Nieminen, totdat Jarkko geblesseerd raakt.... Undecided

Ad-week!
Reply
Prima Jo, nu Seppi nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jarko geeft er de brui aan. Andreev breakje voor in de derde, bring it home Igor!
Reply
Kohl en Andreev verneuken beide een break voorsprong in de derde vandaag. Het is dat Tursu en Steppie verliezen, anders had ik vandaag niet tevreden kunnen zijn.
Reply
Prima Bogo. Eindelijk weer eens een makkelijk potje en wat energie gespaard.
2 mensen slechts met hem in de top 10, en dat met zo'n loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Potito! Je bent on fire!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bizar trouwens, Bogo stond vorig jaar rond deze tijd rond plek 200. Wat een jaar.
Nog een of twee potjes winnen en hij is geplaatst op de AO volgend jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: