18-12-2011, 08:17 PM
Goed, de snor en alle anderen willen Toivonen de aanvoerdersband al lang afnemen. Persoonlijk snap ik niet wat rutten in hem ziet. Kijk Jol maakte Suarez aanvoerder om hem 'zo' belangrijk te maken. Maar Suarez is natuurlijk van een totaal ander kaliber dan Ola. Mertens, Matavz, Labyad, Wijnaldum en Strootman zijn simpelweg betere voetballers en hebben een grotere toekomst dan onze zweedse vriend. Het uitgebreide pleidooi voor Strootman:
a. Strootman is een betere voetballer
b. Strootman heeft meer overzicht
c. Strootman is een nederlander
d. Strootman ligt beter bij het eigen publiek
e. Strootman is socialer
Maar wat ik de belangrijkste reden vind is dat andere clubs, spelers en supporters, Strootman simpelweg veel meer waarderen en hem meer gunnen dan Toivonen. Dat komt door zijn doen en laten binnen- en buiten het veld.
Rutten, wees slim en geef die band aan Kevin en pak hem af van die toekomstig Aston Villa, Athletic de Bilbao of Lecce speler.
a. Strootman is een betere voetballer
b. Strootman heeft meer overzicht
c. Strootman is een nederlander
d. Strootman ligt beter bij het eigen publiek
e. Strootman is socialer
Maar wat ik de belangrijkste reden vind is dat andere clubs, spelers en supporters, Strootman simpelweg veel meer waarderen en hem meer gunnen dan Toivonen. Dat komt door zijn doen en laten binnen- en buiten het veld.
Rutten, wees slim en geef die band aan Kevin en pak hem af van die toekomstig Aston Villa, Athletic de Bilbao of Lecce speler.
Ik heb een droom.