The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:Hoe stom kunnen ze in Amsterdam zijn. Als er 1 ding duidelijk is geworden, dan is het wel dat AZ geen spelers naar Amsterdam laat vertrekken. Kenneth Perez zullen ze dus ook niet naar Ajax laten gaan.

Misschien kan Feyenoord hem voor de helft van het geld overnemen :wink:

Jammer he, dat-ie niet naar PSV wil! :lol:

? :roll:
Reply
matafrustie !!:razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:Hoe stom kunnen ze in Amsterdam zijn. Als er 1 ding duidelijk is geworden, dan is het wel dat AZ geen spelers naar Amsterdam laat vertrekken. Kenneth Perez zullen ze dus ook niet naar Ajax laten gaan.

Misschien kan Feyenoord hem voor de helft van het geld overnemen :wink:

Jammer he, dat-ie niet naar PSV wil! :lol:

? :roll:

Moet ik hier ook nog op ingaan, of is het je duidelijk genoeg?
Reply
Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:Hoe stom kunnen ze in Amsterdam zijn. Als er 1 ding duidelijk is geworden, dan is het wel dat AZ geen spelers naar Amsterdam laat vertrekken. Kenneth Perez zullen ze dus ook niet naar Ajax laten gaan.

Misschien kan Feyenoord hem voor de helft van het geld overnemen :wink:

Jammer he, dat-ie niet naar PSV wil! :lol:

? :roll:

Moet ik hier ook nog op ingaan, of is het je duidelijk genoeg?

Leg het voor mij nog ff uit dan.. Graag met bronvermelding.
Reply
Quote:Arsenal show interest in Samaras
By Andrew McKenzie



Samaras is under contract at Heerenveen until 2008
Arsenal face competition if they decide to make a bid for Heerenveen's highly-rated striker Georgios Samaras.

Reports claim Arsenal are to sign the 20-year-old and Heerenveen team manager Joop Heida confirmed Arsenal had watched the Greek forward.

But he told BBC Sport: "Arsenal are not the only club interested in Georgios.

"He will not be going in January. If he goes it will be at the end of the season. In the summer we can look and see what is best for him."

Samaras has helped the club to the last 32 of the Uefa Cup and to fifth place in the Dutch league.

But they have already sold top scorer Klaas Jan Huntelaar to Dutch rivals Ajax in the transfer window and Heida has insisted that no more players will be leaving in January.

The 6ft 3in Samaras is under contract with Heerenveen until 2008 but Arsenal are said to be leading the way to sign him for a reported fee of £3.75m.

Heida added: "Everybody is for sale but that is not enough for Georgios Samaras. I think it would be much more.

"They have made no bid but scouts from Arsenal have watched games here in Holland but I don't know exactly what their interest is."

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bbc.co.uk">http://www.bbc.co.uk</a><!-- w -->
Reply
3,75 miljoen pond? Da's bijna 1,9 miljoen kilo!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dan maar in dit topic......van abelenstra.com:

Geen mooier vermaak...
11/01 Klaas Jan Huntelaar debuteerde woensdag namens Ajax tegen Haarlem, maar scoorde niet. Ajax speelde overigens heel verdienstelijk 0-0 tegen Haarlem.

Daarmee is maar weer bewezen dat voetbal toch echt een teamsport is. Huntelaar werd binnengehaald als de verlosser, die het kwakkelende Ajax er weer bovenop moest helpen. Een goede spits alleen bleek in Haarlem echter geen garantie voor doelpunten. Huntelaar speelde zeventig minuten mee, maar kreeg geen enkele fatsoenlijke kans. Ajax speelde overigens in een 4-4-2-systeem, met Huntelaar en Rosenberg in de spits. Omdat ze nu in Amsterdam wel ontdekt zullen hebben dat Huntelaar zijn wonderbaarlijke productie niet alleen aan zichzelf te danken had, verwachten we binnenkort de eerste geruchten over belangstelling voor Samaras, Pranjic, Yildirim en Nilsson. Vergis je niet... We gunnen Klaas Jan het allerbeste, maar dit is toch wel een heel klein beetje komisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mooie fout, Ajax speelde gewoon 4-3-3 en ook daar kwam Huntelaar niet boven de gemiddelde Haarlem-supporter uit, qua veldspel....

Was koud, kut en kutter...

Als er iets verdiend was en niet geflatteerd, dan was het een 3-0 uitslag geweest... :eeeek:
Reply
maar ze moeten er wel in
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:maar ze moeten er wel in

Ik neem aan dat fabian 3-0 bedoelde voor Haarlem??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jep...Jep en nog eens JEP.. :!:
Reply
harry_bierdop Wrote:
joep Wrote:maar ze moeten er wel in

Ik neem aan dat fabian 3-0 bedoelde voor Haarlem??

ook die moeten er eerst in, voordat je ze kunt tellen.....
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Fabian Wrote:Mooie fout, Ajax speelde gewoon 4-3-3 en ook daar kwam Huntelaar niet boven de gemiddelde Haarlem-supporter uit, qua veldspel....

Was koud, kut en kutter...

Als er iets verdiend was en niet geflatteerd, dan was het een 3-0 uitslag geweest... :eeeek:

Volgens mij speelde Ajax wel degelijk 4-4-2, en overdrijven is op zich ook een kunst. Het is niet zo, dat Haarlem ook maar één serieuze uitgespeelde kans kreeg...
Reply
Overdrijven een kunst ? 0-0 tegen Haarlem, ja...HAARLEM...
Niks overdreven aan, want Haarlem was gewoonweg beter...


En het was een 4-3-3 variant, Rosales rechts en markus moest meer naar links, maar alleen in balbezit.
Reply
Fabian Wrote:Overdrijven een kunst ? 0-0 tegen Haarlem, ja...HAARLEM...
Niks overdreven aan, want Haarlem was gewoonweg beter...


En het was een 4-3-3 variant, Rosales rechts en markus moest meer naar links, maar alleen in balbezit.


Maw Blind heeft de afgelopen tijd niets geleerd!

Als je GEEN buitenspelers hebt, moet je ook niet met buitenspelers spelen.
Of ben ik de enige die vind dat Rosenberg aan de linkerflank niks te zoeken heeft.
Reply
PSV haalt Amerikaans talent binnen
door onze redactie


Lee Nguyen

EINDHOVEN - PSV heeft de talentvolle Lee Nguyen met onmiddellijke ingang vastgelegd. De 19-jarige Amerikaan was deze week bij de landskampioen bezig aan zijn tweede testperiode. De rechterflankspeler is nog collegespeler en dus relatief goedkoop.


Nguyen moet bij PSV alleen nog een medische keuring ondergaan. De speler, die op meerdere posities inzetbaar is, maakte afgelopen zomer deel uit van de Amerikaanse selectie op het WK onder twintig jaar.

Nguyen wordt vooralsnog bij Jong PSV gestald, maar zal wel met de selectie van coach Guus Hiddink mee gaan trainen.

Ook huurt PSV de Australiër Archie Thompson voor de rest van het seizoen van Melbourne Victory. PSV heeft in het contract van de aanvaller een optie tot koop opgenomen. Thompson meldt zich naar verwachting begin volgende week in Eindhoven.
Reply
De jeugdige talenten Ismail Aissati (17) en Roy Beerens (18) spelen ook de komende jaren in het shirt van PSV. Aissati tekende bij tot en met 2009, Beerens blijft in elk geval tot en met 2008 in Eindhoven voetballen. Dat werd vandaag bekend.

Eigen jeugdopleiding
Aissati en Beerens kwamen afgelopen zomer als stagiaires bij de selectie van PSV, beiden afkomstig uit de eigen jeugdopleiding. Het duo mocht onder meer mee naar het Peace Cup-toernooi in Zuid-Korea. Sindsdien bleven beide spelers bij de selectie betrokken, Aissati maakte zelfs naam in de Champions League als jongste Nederlandse debutant ooit en pakte speeltijd in de Eredivisie. Aanvaller Beerens (uit Bladel) is al sinds 1998 PSV'er, Utrechter Aissati kwam in het seizoen 2000-2001 naar Eindhoven toe.
Reply
Samaras binnen half jaar weg

12/01 Georgios Samaras verruilt (uiterlijk) aan het eind van het seizoen SC Heerenveen voor een club in het buitenland. Dat zegt de spits in de Leeuwarder Courant.

Samaras las ook dat Arsenal belangstelling voor hem zou hebben, maar houdt zich wat dat betreft op de vlakte: ,,Natuurlijk is het een mooie club, maar ik zeg je dat ik nog nooit met iemand van Arsenal heb gesproken.'' De Daily Mirror meldde echter dat de club uit Londen iets minder dan zes miljoen euro voor de spits overheeft. Samaras: ,,Het is niet belangrijk wat ik vind van 5,7 miljoen, maar Heerenveen. Mijn contract loopt door tot 2008.''

Dat de spits gaat vertrekken is inmiddels zeker. Wanneer dat gebeurt, is nog niet helemaal duidelijk maar lang zal het niet duren. ,,Als het morgen niet gebeurt en volgende week evenmin, dan maak ik het seizoen af bij Heerenveen. Ik kan daar niks van zeggen, ik kan niet in de toekomst kijken'', zegt Samaras. ,,Als er voor 1 februari een goede club komt, is er de kans dat ik wegga. Dat is onzeker, maar zeker weet ik wel dat ik na dit seizoen vertrek bij Heerenveen en ook uit Nederland. Ik ben hier nu vijf jaar, ik heb genoeg geleerd. Het wordt tijd om het een niveau hoger te proberen.''

In het contract van de spits staat geen gelimiteerde transfersom: ,,Dat is lastig, maar ik kijk daarbij maar naar Klaas Jan. Hij had eveneens een doorlopend contract en is nu ook vertrokken. Als het bod maar goed genoeg is, dan zal ik pressen om mijn vertrek af te dwingen.'' Samaras sprak al met een aantal clubs en heeft een voorkeur voor de Engelse competitie. Daarbij is geld interessant, maar niet allesbepalend: ,,Stel dat het gaat tussen Bayern München en Arsenal en Bayern biedt meer, dan zou ik nog best voor Arsenal kunnen kiezen. Geld is niet heilig, maar Engeland evenmin. Spanje is ook een mooi voetballand.''


Ik heb het gevoel dat er al eens iets van een voorcontract getekend is.
Reply
Molhoek vertrekt en Mathijssen komt

RKC WAALWIJK heeft overeenstemming bereikt met AZ over de onmiddellijke overgang van Rogier Molhoek naar AZ. Molhoek had met RKC WAALWIJK een doorlopend contract tot medio 2007. Over de transfersom worden geen mededelingen gedaan.

Rogier Molhoek kwam in de zomer van 2001 als talent van FC Dordrecht naar Waalwijk. Hij speelde 83 competitiewedstrijden voor RKC WAALWIJK waarin hij zesmaal scoorde.

De 22-jarige middenvelder Danny Mathijssen maakt de omgekeerde stap. Hij komt op huurbasis voor de rest van het seizoen 2005/2006 naar RKC WAALWIJK.

De in Bergen op Zoom geboren Mathijssen kreeg zijn jeugdopleiding bij Willem II, waar hij vier seizoenen tot de selectie behoorde. Hij maakte in de zomer van 2005 de overstap naar AZ.


Dit weekend alweer een spelertje minder dus...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Lekker Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Molhoek OUT
Bangkok resident.
Reply
NEC en ManUtd eens over David Jones

12/1/2006 17:09

David Jones maakt het seizoen af bij NEC, dat met Manchester United overeenstemming bereikte over de overgang van de middenvelder.
Jones was een week op proef in Nijmegen. De stage smaakte voor beide partijen naar meer. 'Die jongen heeft een goede trap, is tactisch sterk en beschikt over mentaliteit', zei technisch directeur Leen Looyen deze week in VI.

Looyen toog naar Manchester om de overgang af te ronden. De 21-jarige Jones, die eerder op huurbasis uitkwam voor Preston North End, is mogelijk zondag al tegen Ajax beschikbaar voor NEC-trainer Ron de Groot.
Bangkok resident.
Reply
RR Wrote:Molhoek vertrekt en Mathijssen komt

RKC WAALWIJK heeft overeenstemming bereikt met AZ over de onmiddellijke overgang van Rogier Molhoek naar AZ. Molhoek had met RKC WAALWIJK een doorlopend contract tot medio 2007. Over de transfersom worden geen mededelingen gedaan.

Rogier Molhoek kwam in de zomer van 2001 als talent van FC Dordrecht naar Waalwijk. Hij speelde 83 competitiewedstrijden voor RKC WAALWIJK waarin hij zesmaal scoorde.

De 22-jarige middenvelder Danny Mathijssen maakt de omgekeerde stap. Hij komt op huurbasis voor de rest van het seizoen 2005/2006 naar RKC WAALWIJK.

De in Bergen op Zoom geboren Mathijssen kreeg zijn jeugdopleiding bij Willem II, waar hij vier seizoenen tot de selectie behoorde. Hij maakte in de zomer van 2005 de overstap naar AZ.


Dit weekend alweer een spelertje minder dus...

Als Molhoek al meteen linkshalf speelt tegen heracles ben ik trouwens alweer 2 spelers kwijt! Dit zal dan namelijk ten koste gaan van de Zeeuw Icon_evil
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Als Molhoek al meteen linkshalf speelt tegen heracles ben ik trouwens alweer 2 spelers kwijt! Dit zal dan namelijk ten koste gaan van de Zeeuw Icon_evil

Same here... Ik ga er wel vanuit dat De Zeeuw sowieso speeltijd zal krijgen en ook wel in de basis.
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
Ekslem Wrote:Dit weekend alweer een spelertje minder dus...

Als Molhoek al meteen linkshalf speelt tegen heracles ben ik trouwens alweer 2 spelers kwijt! Dit zal dan namelijk ten koste gaan van de Zeeuw Icon_evil[/quote]

van galen is toch nog geschorst? dan zal hij daar terecht komen. ik dacht dat de zeeuw sowieso meer met de punt naar achteren speelde? schaars speelt toch ook niet?
Reply
FC Utrecht is met Tom Caluwé rond over een overgang naar de Domstad. De club onderhandelt momenteel met Willem II over de transfersom voor de speler die in Tilburg nog een contract tot de zomer van 2007 heeft. FC Utrecht ziet in Caluwé de ideale opvolger voor de transfervrij naar Heracles Almelo vertrokken Stefaan Tanghe.
Reply
RR Wrote:
Ekslem Wrote:Als Molhoek al meteen linkshalf speelt tegen heracles ben ik trouwens alweer 2 spelers kwijt! Dit zal dan namelijk ten koste gaan van de Zeeuw Icon_evil

Same here... Ik ga er wel vanuit dat De Zeeuw sowieso speeltijd zal krijgen en ook wel in de basis.

de zeeuw OUT
Bangkok resident.
Reply
Keyzer Wrote:FC Utrecht is met Tom Caluwé rond over een overgang naar de Domstad. De club onderhandelt momenteel met Willem II over de transfersom voor de speler die in Tilburg nog een contract tot de zomer van 2007 heeft. FC Utrecht ziet in Caluwé de ideale opvolger voor de transfervrij naar Heracles Almelo vertrokken Stefaan Tanghe.


caluwe OUT?
Bangkok resident.
Reply
Onderhandeling over Amerikaan
12/01 Het is goed mogelijk dat de Amerikaan Michael Bradley binnenkort voor SC Heerenveen speelt. Er wordt inmiddels onderhandeld met de huidige club van Bradley.

Bradley? Kennen we die ergens van? Ja! Hiervan! Hij was een van de spelers die in januari vorig jaar twee weken op proef was. Daarna volgde nog een stage bij Anderlecht in België, maar SC Heerenveen lijkt nu het meest slagvaardig. Tenminste, media in de Verenigde Staten schrijven dat SC Heerenveen en Metro Stars in onderhandeling zijn over de speler. Bradley ontwikkelde zich het afgelopen jaar uitstekend, schrijven Amerikaanse media. Zijn zaakwaarnemer wil niet reageren op de berichten over de defensieve middenvelder. Mo Johnston van Metro Stars houdt echter rekening met een vertrek: ,,Als er een club is die hem wil, zal ik hem niet tegenhouden.''

Bijschrijven: Bradley, dus. Onthouden: Hoogendorp, Babel, Alves, Lakic, Ljubojevic, Zomer, Johansen, Westerveld en Zoetebier. Adem uit! Zucht...
Reply
Details huur Archie Thompson
De Australische krant The Age komt met details over de huur van Archie Thompson door PSV. Volgens de krant betaalt PSV het salaris van de aanvaller, maar geen huursom. Aan het einde van het seizoen zal toch onderhandeld moeten worden over een eventuele overname. Er is een tweezijdige optie in de verhuur opgenomen, aldus de krant. Een vaste transfersom zou niet zijn vastgelegd, wel is de mogelijke transfersom gelimiteerd tot 625.000 euro.
--

Was sprake van dat PSV nu al 4 ton zou betalen alleen voor het huren 1/2 jaar. Gelukkig kost ie geen rooie rotcent qua transfersom, nou mag ie laten zien wat ie kan en bewijzen dat ie wel degelijk een half miljoen waard is..
Reply


Forum Jump: