11-01-2006, 08:55 PM
Niet op ingaan, gewoon blijven bezoeken die gast.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Leuke IGM berichten
|
11-01-2006, 08:55 PM
Niet op ingaan, gewoon blijven bezoeken die gast.
11-01-2006, 09:17 PM
ik heb 16 scouts naar hem gestuurd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
12-01-2006, 11:37 PM
Van beneden naar boven lezen;
Toys 12.01.06 RE^11: geen onderwerp 22:23:00 Nee!!!!!! Jullie zijn te laat om de troepen terug te halen en wij zijn ook al onderweg. Hadden jullie eerder moeten bedenken! ____________ dj bzzr schreef: als hij ze terug trekt stoppen jullie dan? ____________ Toys schreef: Zijn troepen zijn nog steeds onderweg hoor! ____________ dj bzzr schreef: ok ok ok we stoppen allebij ____________ Toys schreef: Helaas... je bent te laat! Niet slim om een lid van SD aan te vallen... ____________ dj bzzr schreef: nee please maak mij dan maar af ik wist hij zag dat ik aangevalle werd en stuurde toen troepe naar jou ____________ Toys schreef: Ja ik zie het al... Horror zeker? Kom maar op! Wij maken hem helemaal af... ____________ dj bzzr schreef: ok alleen eeh nou dat zie je van zelf wel bij reportages niet schrikken hoor ____________ Toys schreef: In onze alliantie worden alleen vrienden en/of collega's opgenomen! ____________ dj bzzr schreef: omdat ik in julie alliantie wil ____________ Toys schreef: 1 goede reden waarom ik jou niet meer zou moeten aanvallen? ____________ dj bzzr schreef: zou je wille kappe met me aanvalle please
12-01-2006, 11:39 PM
van beneden naar boven zo te zien :p
12-01-2006, 11:41 PM
Bericht horror. Van BENEDEN naar BOVEN lezen ;
HORROR 12.01.06 RE^7: geen onderwerp 22:39:52 kan ik het nog goedmaken? ____________ Toys schreef: Iedere dag, net zo lang tot er niets meer te halen valt. En de volgende dag begin ik weer opnieuw ____________ HORROR schreef: en hoe vaak ben je van plan te roven? ____________ Toys schreef: Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Roven is ook een groot onderdeel van dit spel. Als Bzzr een vriendje van jou is moet je hem opnemen in je alliantie en eerst goed kijken wie je aanvalt. Je bent te laat en de lul... hehehehhe ____________ HORROR schreef: noch een vraag, is het echt zo leuk om het spel van iemand anders te verzieken? ____________ Toys schreef: Stomme vraag! Beide ...!! Doet het al pijn? ____________ HORROR schreef: is dat een schadevergoeding EN aanval of 1 van de 2? ____________ Toys schreef: Ik zou je mannen maar snel terugtrekken! Indien dit niet mogelijk is graag een grondstof vergoeding en uiteraard word je met de grond gelijk gemaakt. Succes! Gr Toys
12-01-2006, 11:44 PM
Blij dat ik geen ruzie heb met Toys :razz: :eeeek:
12-01-2006, 11:45 PM
Toys, ben je thuis ook zo ?
:lol:
12-01-2006, 11:46 PM
Mwah.... ben niet altijd even gezellie :lol: :lol:
12-01-2006, 11:46 PM
Toys Simons Hasselaar =D>
12-01-2006, 11:47 PM
Toys Wrote:Mwah.... ben niet altijd even gezellie :lol: :lol: Maar na een bakkie koffie gaat het vaak wel, toch ?
12-01-2006, 11:47 PM
shit medelijden met de man/vriend idd
12-01-2006, 11:50 PM
ben verliefd
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
12-01-2006, 11:51 PM
:/\ ?
12-01-2006, 11:51 PM
uniek Wrote:ben verliefd Mijn kwijlende geile knokvrouwen heb ik al aan Saartje beloofd :lol:
12-01-2006, 11:52 PM
Horror: Van BENEDEN naar BOVEN;
HORROR 12.01.06 RE^11: geen onderwerp 22:51:27 ok dank u komt voor elkaar maar val alstjeblieft intussen ook niet meer aan ____________ Toys schreef: Nooit is wel erg lang. De eerste maand zeker niet, tenzij jij of iemand van jouw alliantie mij scout of aanvalt. ____________ HORROR schreef: en dan val je nooit meer aan? ____________ Toys schreef: de aankomende twee weken iedere dag 500 grondstoffen.. van alles. ____________ HORROR schreef: kan ik het nog goedmaken? ____________ Toys schreef: Iedere dag, net zo lang tot er niets meer te halen valt. En de volgende dag begin ik weer opnieuw ____________ HORROR schreef: en hoe vaak ben je van plan te roven? ____________ Toys schreef: Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Roven is ook een groot onderdeel van dit spel. Als Bzzr een vriendje van jou is moet je hem opnemen in je alliantie en eerst goed kijken wie je aanvalt. Je bent te laat en de lul... hehehehhe ____________ HORROR schreef: noch een vraag, is het echt zo leuk om het spel van iemand anders te verzieken? ____________ Toys schreef: Stomme vraag! Beide ...!! Doet het al pijn? ____________ HORROR schreef: is dat een schadevergoeding EN aanval of 1 van de 2? ____________ Toys schreef: Ik zou je mannen maar snel terugtrekken! Indien dit niet mogelijk is graag een grondstof vergoeding en uiteraard word je met de grond gelijk gemaakt. Succes! Gr Toys
12-01-2006, 11:52 PM
Van onder naar boven
Travian Wrote:yolau 12.01.06 Begin zowaar medelijden te krijgen... er gaan zelfs nog swingers meegestuurd worden aangezien ik mijn cata's niet kwijt wil....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
12-01-2006, 11:54 PM
Trouwen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
12-01-2006, 11:56 PM
@ Toys : =D>
Iemand anders nog bang dat er geen bescherming is van de SD ? Kleine alliantie behoren bang voor ons te zijn En dan heeft die ene gast echt ontzettende mazzel dat ie newbie bescherming heeft want die zit maar 6 uur (cata's) van mij vandaan
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
12-01-2006, 11:56 PM
Box Brother Wrote:Van onder naar boven misschien volgende keer toch maar 'alleen' de overtreder aanpakken
12-01-2006, 11:58 PM
T00L Wrote:Box Brother Wrote:Van onder naar boven Box is ook kneiterhard... Ben blij dat Toys Adder en Box niet irl wat troepen hebben, zou een flinke oorlog kunnen worden
12-01-2006, 11:58 PM
HORROR 12.01.06
RE^13: geen onderwerp 22:57:48 ja ____________ Toys schreef: Ik neem aan dat je de grondstoffen in de ochtend stuurt?
13-01-2006, 12:00 AM
Toys Wrote:HORROR 12.01.06
13-01-2006, 12:02 AM
Strak een tijd afspreken Toys; vóór 10.00 AM de handelaar niet onderweg is een strafexpeditie op pad sturen
Toys Wrote:HORROR 12.01.06 :waf: Toys for Diplomat !!!
per (deel van een) uur te laat 10% extra ofzo
13-01-2006, 12:03 AM
Ja dat zei Tool ook al! Is misschien wel een goed idee....pfff dacht dat ik al streng genoeg was
13-01-2006, 12:08 AM
HORROR 12.01.06
RE^15: geen onderwerp 23:06:59 ze vertrekken voor 7 uur ____________ Toys schreef: Hoe laat sta jij op? Ik heel vroeg dus 10 uur in de ochtend lijkt mij een prima tijd!! Als ik zie dat de handelaren niet onderweg zijn zullen wij nieuwe maatregelen moeten treffen
13-01-2006, 12:14 AM
Box Brother Wrote:Van onder naar boven staan 19 imperianen en van mij komen er ff voor 12 uur 43 toetatis donders aan om die op te ruimen. zelfde scenario als met Joost :wink: @toys
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
13-01-2006, 12:22 AM
ronnie :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|