The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Knappe zege van Raonic hoor. Maar het is natuurlijk wel exit volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM Raonic! Goede pot van hem! 100% punten op 1e service. 6-4 6-4 tegen Nalbandian
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(08-05-2012, 04:23 PM)Ad Wim Wrote: Knappe zege van Raonic hoor. Maar het is natuurlijk wel exit volgende ronde.

Ben ik nog niet zo zeker van...(wishfull thinking)Cool
Reply
Ik wilde het net zeggen, van wie mag ie juist winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk anders ook wel dat Raonic kansen heeft tegen Federer. De 1e wedstrijd na een lange periode is nooit makkelijk, en dan ook nog tegen Raonic...
Reply
(08-05-2012, 04:12 PM)buurs Wrote: had ik weer gelijk he Wink

Je lijkt Ad wel die zijn gelijk moet halen Shhh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
zoals ik al zei, je gelooft me steeds niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Mayer Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Internet ligt eruit daar in Madrid, vandaar dat we geen scores krijgen. Crisis he.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-05-2012, 04:50 PM)buurs Wrote: zoals ik al zei, je gelooft me steeds niet.

Nee als jij ook na paar apps niet aangeeft waar je het vandaan hebt... en je het lekker voor jezelf wilt houden...Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bronbescherming hè.

In mijn alternatieve rijtje voor Ferrer zaten Andujar, Ramos, Nalbi en Giraldo. Keuze valt wel goed. Ik had dan alleen Montanes laten liggen, die er uiteraard uitvliegt.

@Atlanta; klopt, WC punten correctie in ieder geval na de gehele 1R.
Reply
Prima Potro. NID naar de SF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff, geen beste week wordt dit.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Gaat lekker met Djoko...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kut thomaz
Reply
Gelukkig wint Gasquet. Almagro-Ferrer wordt voor mij bepalend.
Reply
Ja, kut Thomasz!
Reply
Kut Anderson. Had echt meer ingezeten maar elke keer als het 30-30 of zelfs BP werd sloeg Berdych een knal van een service
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan zit er toch juist niet veel meer in? Want is Berdych te goed en heeft hij eigenlijk geen kans gehad?

Ik ben wel blij dat de laffe keuze voor Anderson niet wordt beloond.
Reply
Simon en Kohl waren fikse tegenvallers gisteren, hopelijk vandaag iets meer geluk.
Stuntjes van Andreev, GGL en Delbonis zouden erg prettig zijn. Voor de rest mogen de favorieten winnen, Cilic-Isner en Seppi-Dolgo zie ik als 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik geef Andreev een goede kans.

Dolgo en Isner zie ik als lichte favorieten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-05-2012, 09:43 AM)Ad Wim Wrote: Simon en Kohl waren fikse tegenvallers gisteren, hopelijk vandaag iets meer geluk.
Stuntjes van Andreev, GGL en Delbonis zouden erg prettig zijn. Voor de rest mogen de favorieten winnen, Cilic-Isner en Seppi-Dolgo zie ik als 50-50.

Ik ben het met je eens, al vind ik dat in die 50-50 partijen wel Isner en Dolgo bovenliggend zijn, dus eerder 55/45 of misschien zelfs 60/40. Maar de rest van de partijen kent een nog duidelijkere favoriet. Stuntjes van Andreev, GGL en Delbonis zijn inderdaad welkom, voeg daar Falla nog maar aan toe, en ook Almagro exit zou leuk zijn. Maar vooral GGL (tegen Simon) zou een rendabele upset zijn.
Reply
Dat is ook wel weer zo. Maar ik moet het echt nog zien met Isner. Het is weliswaar een snelle baan en dus geschikt voor hem, maar ook voor Cilic. En die heeft heel wat meer graveltennis in de benen. Isner heeft weken niet gespeeld, dus zal nog wat rusty zijn. En het is nou niet opeens een gravelgod natuurlijk. Maar hij zal hem er idd wel uitpielen als het close wordt.

Seppi-Dolgo vind ik echt 50-50. Dolgo kan van iedereen verliezen dit jaar en Seppi is gewoon echt goed in vorm. En kan me ook niet voorstellen dat ie zich nu al gaat sparen voor Rome.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-05-2012, 10:02 AM)Ad Wim Wrote: Seppi-Dolgo vind ik echt 50-50. Dolgo kan van iedereen verliezen dit jaar en Seppi is gewoon echt goed in vorm. En kan me ook niet voorstellen dat ie zich nu al gaat sparen voor Rome.

bwin geeft 2,9 voor Seppi. Ik zie jou als een kenner, dus heb ik de poeplap maar even getrokken.
Reply
Ik ook hoor, evenals op Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
weggegooid geld!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-05-2012, 11:23 AM)Ad Wim Wrote: Ik ook hoor, evenals op Cilic.

Cilic maar 2,25 en daar heb ik dan juist weer minder vertrouwen in. Isner is een mentale klasbak, die trekt die pot er wel uit.
Reply
Come on Andreev, Cilic en Beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dolgo heeft de eerste break al te pakken...
Reply
En Seppi! Sjezus, de hele dag valt of staat met deze partijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: