The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Almagro wordt idd lastig als ie zo speelt als vandaag. Beest verliest niet van Raonic op gravel voor eigen publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-05-2012, 10:05 PM)Atlanta Wrote: Raonic verloor net (4e game van de 2e set) voor het eerst dit toernooi een punt op z'n 1e service. Indrukwekkend!

En ook niet tegen de minste retourneerders, bizar.

Sjezus, wat staat die gast te spelen zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een koning blijft Federer ook. Opeens heeft ie alle eerste services terug en breekt ie voor de set.
Hoe ongunstig ook, hier kun je alleen maar diep respect voor hebben, mijn god.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kansen Milos kansen......Doh
Verkeerde keuzes op de belangrijkste momenten...maar goed dat is puur de ervaring die hij nog mist.
Over niet al te lange tijd gaat hij ook dit soort wedstrijden winnen.
Ondanks de verkeerde winnaar toch dik 2 uur genoten van geweldig tennis..topwedstrijd !!Eusa_clap
Reply
Ja, tis een baas die Milos. Ik blijf het zeggen.

14 van de 16 seeds naar de 3R, alleen Wawrinka over Lopez en Cilic over Isner.
Reply
Raonic Sad
Reply
Volgens mij is het meer op zn plek te zeggen dat Federer een baas is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gvd. Doodziek. Risicovolle keuze wordt niet beloond. Zo dichtbij. Meer gewonnen punten, meer bps, meer returnpunten enz. Ik had nog moeten zien wie m hier verder geklopt had.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zou Ad ook Federer posters op zijn kamer hebben hangen? Die verering....Oh my god. Hij kwam gisteren gewoon heel goed weg. Raonic had het gewoon moeten beslissen. Die bal op achterkant lijn op 5-5 deuce. Het was meer door de fouten van Raonic in de TB dat ie verliest. Remember die hele makkelijke bal die hij via de netband uit sloeg.
Maar goed nu mag ie ook in de kf van de winnaar almagro-ferrer winnen. Dan is deze 'vervelende' zege gisteren alsnog ok :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(10-05-2012, 08:20 AM)Ad Wim Wrote: Volgens mij is het meer op zn plek te zeggen dat Federer een baas is.

Zondag zien we wie de baas is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Een dramatische week wordt het volgens mij niet meer, tenzij Ferrer vandaag verliest.
Dan nog hopen dat Tipsa Simon kan pakken vandaag, en Potro en Ferrer de SF halen. Dan kan het nog een topweek worden voor het AK.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(10-05-2012, 09:51 AM)Ad Wim Wrote: Een dramatische week wordt het volgens mij niet meer, tenzij Ferrer vandaag verliest.
Dan nog hopen dat Tipsa Simon kan pakken vandaag, en Potro en Ferrer de SF halen. Dan kan het nog een topweek worden voor het AK.

Dat hoop ik ook en lijkt mij ook zeer realistisch...
Reply
Dit wordt een belangrijke middag! Zo belangrijk dat ik al om 1300 naar huis ga :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarom gelooft iedereen zo in Ferrer?

Hij is toch altijd zwaar kansloos tegen Federer?




Als Tipsa en Dolgo vandaag winnen, pak ik zo goed als zeker goud.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je hebt Federer toch gisteren gezien? En je hebt Ferrer toch tegen Nadal in Barcelona gezien?

En zo goed als zeker goud, haha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer brengt voornamelijk terug.
Raonic valt aan.

Federer komt in zijn ritme en zal Ferrer in 2 setjes terugzetten.

Daar wil ik wel 25 euro opzetten.

(10-05-2012, 10:05 AM)Ad Wim Wrote: Je hebt Federer toch gisteren gezien? En je hebt Ferrer toch tegen Nadal in Barcelona gezien?

En zo goed als zeker goud, haha.

En als tipsa en Dolgo winnen met als halve finalisten Djoko/Fed/Delpo en Nadal met als eindwinnaar Nadal pak ik idd goud.

Ik zie alleen tipsa en dolgo vandaag niet beide winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En dan nog heeft Ferrer dus heel veel kans tegen Federer. Dus zo goed als zeker is veel te voorbarig.

Ferrer speelde gewoon Nadal weg in Barcelona, en is momenteel de nummer 2 op gravel als je het mij vraagt. Dus ik denk idd dat ie van Federer kan en gaat winnen, en geef hem ook tegen Djokovic een heel goede kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic loopt alleen maar te klagen...zal mij niet verbazen als hij er tegen Wawrinka al afgaat.
Reply
(10-05-2012, 10:25 AM)Ad Wim Wrote: En dan nog heeft Ferrer dus heel veel kans tegen Federer. Dus zo goed als zeker is veel te voorbarig.

Ferrer speelde gewoon Nadal weg in Barcelona, en is momenteel de nummer 2 op gravel als je het mij vraagt. Dus ik denk idd dat ie van Federer kan en gaat winnen, en geef hem ook tegen Djokovic een heel goede kans.

Ferrer speelt ook erg goed, maar wint nooit van Djoko, Federer en Nadal (niet op gravel)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk ook dat Federer wint van Ferrer. De banen in Madrid zijn niet te vergelijken met gravel. Het is veel sneller. Kijk alleen al hoe weinig breaks er worden gemaakt in dit toernooi vergeleken met bijvoorbeeld Monte Carlo. Deze baan is beter voor Federer dan voor Ferrer.

''These are some of the fastest courts on tour, I expected that a few shots would decide the match, that's what it was like back in the days of (Pete) Sampras, (Boris) Becker and (Stefan) Edberg,'' Federer said. ''That's the way it was tonight.''
Reply
Ferrer zal imo nooit van Federer winnen.
Reply
Tuurlijk is het retesnel, maar Ferrer kan ook prima op snelle banen uit de voeten. En het voetenwerk blijft gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(10-05-2012, 10:58 AM)Atlanta Wrote: Ik denk ook dat Federer wint van Ferrer. De banen in Madrid zijn niet te vergelijken met gravel. Het is veel sneller. Kijk alleen al hoe weinig breaks er worden gemaakt in dit toernooi vergeleken met bijvoorbeeld Monte Carlo. Deze baan is beter voor Federer dan voor Ferrer.

''These are some of the fastest courts on tour, I expected that a few shots would decide the match, that's what it was like back in the days of (Pete) Sampras, (Boris) Becker and (Stefan) Edberg,'' Federer said. ''That's the way it was tonight.''

Waarom koos je dan voor Nadal?
Reply
(10-05-2012, 12:04 PM)kooltje Wrote:
(10-05-2012, 10:58 AM)Atlanta Wrote: Ik denk ook dat Federer wint van Ferrer. De banen in Madrid zijn niet te vergelijken met gravel. Het is veel sneller. Kijk alleen al hoe weinig breaks er worden gemaakt in dit toernooi vergeleken met bijvoorbeeld Monte Carlo. Deze baan is beter voor Federer dan voor Ferrer.

''These are some of the fastest courts on tour, I expected that a few shots would decide the match, that's what it was like back in the days of (Pete) Sampras, (Boris) Becker and (Stefan) Edberg,'' Federer said. ''That's the way it was tonight.''

Waarom koos je dan voor Nadal?

Ik wist niet voor aanvang van het toernooi dat de banen zo snel waren. Bovendien had Federer een veel moeilijkere loting dan Nadal.
Reply
Ik wist ook pas vrijdag dat de banen zo snel waren. Zag allemaal vreemde uitslagen in de WTA-Q en ben toen research gaan doen. Had wel verwachting dat het wat sneller zou zijn dan normaal, maar toch voor Rafa gegaan. Ook beetje research in het weekend gedaan en wat quotes van spelers opgezocht. Volgend jaar gewoon weer op normale kleur gravel denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb Ferrer geen seconde overwogen, omdat ik er 99,9% zeker van ben dat hij verliest van Federer.
Het maakt niet uit of Federer wel of niet goed speelt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-05-2012, 10:07 PM)Ad Wim Wrote: Federer eraf zou prima zijn. Betekent iig 360 punten voor Beest.

Ik heb Almagro gisteren zien spelen en daar heeft het Beest nog niet van gewonnen!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dolgo mist helaas BP. Hij houdt Tsonga iig lekker bezig. Wie weet...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
blessure dolgo?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bien Jo!
Reply


Forum Jump: