The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Madrid
Eindelijk eens een verschil gemaakt door Nadal.

Potro easy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit gaat Nadal natuurlijk nooit verliezen.

Bad day at the office...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mijn twee favoriete spelers tegen elkaar nu, ik ga er eens goed voor zitten. Moet Nadal wel even opschieten. Maar Verdasco helpt even een handje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus, wat een bizar slechte pot. Rafa gaat er echt af tegen Berdych zo.
Reply
Del Potro gaat het toernooi winnen.
Reply
Schakel ajb snel over, dat zijn sowieso al leukere spelers om naar te kijken.

(10-05-2012, 06:15 PM)andre Wrote: Del Potro gaat het toernooi winnen.

Nee joh, die faalt de laatste jaren altijd tegen de top.

Haha, en dan mist Nadal ook nog een smash bovenop het net. Dit is echt een van de lelijkste potten die ik in lange tijd heb gezien. Zij laten zelfs deze snelle baan traag lijken. En ik heb ook nog geen winner gezien in 8 games.
Reply
(10-05-2012, 06:15 PM)Ad Wim Wrote: Schakel ajb snel over, dat zijn sowieso al leukere spelers om naar te kijken.

Dit keer niet.
Reply
Dat is een beetje het stokpaardje van Ad, dat Potro zich niet doorontwikkelt en tegen de top 3 het structureel niet weet te bolwerken. Ik spreek het niet tegen, maar wil Potro eerst nog eens de kans geven. Zolang is hij nog niet terug na zijn blessure (1 jaar ruim, maar met weer onderbreking).

Gaat Nadal nou een *5-2 weggeven in de derde?
Reply
Nadal heeft duidelijk problemen met de baan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahahaha, wat heerlijk om dit mee te maken zeg. Gewoon keihard choken, keihard. Later!
Reply
shit shit shit ongelofelijk
Reply
44 om 38 UEs, lekker hoor.
Reply
Berdych wint morgen met 2 en 2

Reply
Dit was de slechtste Nadal die ik ooit heb gezien. Waar kwam dit vandaan joh? Eerste set niet gezien, alleen tweede (redelijk niveau) en derde pas vanaf *5-2.
Reply
Verdasco: "Nobody beats Fernando Verdasco 14 times in a row."
Reply
Zo goed moest Verdasco nou niet worden. Dan maar toernooiwinst voor Verdasco, Dolgopolov of Simon.
Reply
lol, ongelofelijk dit. Benieuwd of Buurs Nadal nu de opperchoker gaat noemen
Reply
beest!!
Reply
Ik kan er nog steeds niet bij, wat een grap dit.
Ook niet gewoon close verliezen, maar na *5-2 voorgestaan te hebben, op gravel, tegen een drol, waar je ook nog eens 13-0 tegen voorstaat.
Eindelijk wordt dat laffe, lelijke kutspel een keer afgestraft.

En dit is nog gunstig voor FTM ook, Potro kan nu zo de finale halen. Ferrer-Potro finale, dat zou fijn zijn zeg.
Reply
(10-05-2012, 06:25 PM)andre Wrote:
(10-05-2012, 06:15 PM)Ad Wim Wrote: Schakel ajb snel over, dat zijn sowieso al leukere spelers om naar te kijken.

Dit keer niet.
Blijkbaar heb ik veel overtuigingskracht. Sinds ik dit typte is de quote van Del Potro voor toernooiwinst al gedaald van 15 naar 5,9. Nu heeft dat natuurlijk ook met de uitschakeling van Nadal te maken, maar de quotes van anderen daalden lang niet zo snel.
Reply
Is er trouwens al nieuws over het al dan niet voorspellen van de OS?

PS: bij 'Regels' op FTM staan er 12.000 punten bij Nice (moet 6.000 zijn).
Reply
(10-05-2012, 07:24 PM)Atlanta Wrote: Is er trouwens al nieuws over het al dan niet voorspellen van de OS?

Atlanta, kun je niet gelijk bij de organisatie komen? Hoewel het ook goed is iemand aan de zijlijn te hebben die de boel scherp houdt.

We gaan de OS discussie opstarten. Wat was hiermee nou ook alweer het probleem?

Wat Nice betreft, dat komt denk ik nog doordat dat eerste Nice/Dusseldorf was, Dusseldorf valt af omdat dat WTC is, alleen is het bedrag nooit aangepast. Dat moet Mac even doen.
Reply
Doodziek dat ze nu Federer laten zien.
Reply
On topic: Die backhand van Gasquet, het blijft een genot om naar te kijken.
Sport1 helaas naar Federer-Gasquet overgeschakeld, dus nu laptopje op schoot met Almagro-Ferrer, en FedEx op de grote beeldbuis.

Smile dezelfde gedachte Ad. Helaas kiezen ze altijd voor de top 3 wat dat betreft.

Ferrer repareert een 15-40 pffff....

Lastige game met 4 bp's tegen, Beest trekt hem eruit naar 3-2*.
Reply
Sport 1 bepaalt niet wat er uitgezonden wordt. Dat doet de wereldwijde partij die de TMS serie covert
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan gelijk naar 0-30 uiteraard, kom Beest pak die kans.

(10-05-2012, 08:09 PM)Stille Wrote: Sport 1 bepaalt niet wat er uitgezonden wordt. Dat doet de wereldwijde partij die de TMS serie covert

Wie het dan ook beslist, ze kiezen voor de top 3 en niet voor de potten die in onze ogen veel interessanter zijn.

En dan maakt Almagro een 15-40 ongedaan.

Is dat trouwens de chick van Almagro? Ziet er goed uit!

Als Federer even opschiet kan Sport1 weer terug naar Ferrer-Almagro.
Reply
(10-05-2012, 07:58 PM)_Tampie Wrote:
(10-05-2012, 07:24 PM)Atlanta Wrote: Is er trouwens al nieuws over het al dan niet voorspellen van de OS?

Atlanta, kun je niet gelijk bij de organisatie komen? Hoewel het ook goed is iemand aan de zijlijn te hebben die de boel scherp houdt.

We gaan de OS discussie opstarten. Wat was hiermee nou ook alweer het probleem?

Wat Nice betreft, dat komt denk ik nog doordat dat eerste Nice/Dusseldorf was, Dusseldorf valt af omdat dat WTC is, alleen is het bedrag nooit aangepast. Dat moet Mac even doen.

Haha. Smile Het probleem was dat de OS al op zaterdag 28 juli beginnen, terwijl Washington pas op maandag 30 juli begint. Eventjes drie opties:

1) Het is daarom misschien het handigst om deze toernooien, zeg maar, 'apart' te voorspellen. Tenminste, als dat speltechnisch mogelijk is. Dus dat de OS sluit op zaterdagochtend 28 juli, en Washington op maandagavond 30 juli (dat ze als aparte weken behandeld worden).

2) Een andere mogelijkheid is om beide toernooien te sluiten op maandagochtend 30 juli (maar 1e ronde OS (zonder top 8, die hebben een bye) is dan wel al gespeeld).

3) Nog een andere mogelijkheid: De OS meenemen in de week van LA en Kitzbuhel, want volgens mij zijn OS-lotingen altijd behoorlijk vroeg bekend.

Het zou natuurlijk het mooiste zijn als de 1e optie mogelijk is!
Reply
Pfff goed niveau hoor.
Almagro met een paar prachtklappen weer naar 15-40 maar Ferrer repareert weer ongenadig, geen kans.
Reply
Ik gun het Almagro absoluut, wat een held is dat. Maar voor ftm mag Beest wel winnen.
Reply
(10-05-2012, 08:15 PM)Atlanta Wrote: Het probleem was dat de OS al op zaterdag 28 juli beginnen, terwijl Washington pas op maandag 30 juli begint. Eventjes drie opties:

1) Het is daarom misschien het handigst om deze toernooien, zeg maar, 'apart' te voorspellen. Tenminste, als dat speltechnisch mogelijk is. Dus dat de OS sluit op zaterdagochtend 28 juli, en Washington op maandagavond 30 juli (dat ze als aparte weken behandeld worden).

2) Een andere mogelijkheid is om beide toernooien te sluiten op maandagochtend 30 juli (maar 1e ronde OS (zonder top 8, die hebben een bye) is dan wel al gespeeld).

3) Nog een andere mogelijkheid: De OS meenemen in de week van LA en Kitzbuhel, want volgens mij zijn OS-lotingen altijd behoorlijk vroeg bekend.

Het zou natuurlijk het mooiste zijn als de 1e optie mogelijk is!

Het is volgens mij praktisch onmogelijk meerdere weken open te hebben staan, Atlanta. Ik denk dat optie 2 dus het meeste kans van slagen heeft. Misschien is optie 1 wel mogelijk, maar dat moet Mac even bekijken.

(10-05-2012, 08:21 PM)Ad Wim Wrote: Ik gun het Almagro absoluut, wat een held is dat. Maar voor ftm mag Beest wel winnen.

Almagro is voor een behoorlijk deel verantwoordelijk voor mijn kutjaar tot dusver. Maar toch mag ik hem wel. Echter, Beest moet hier winnen! Dat zou mijn kandidatuur voor de top 10 weer een beetje hoop inblazen.
Reply

Forum Jump: