The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
(11-05-2012, 10:17 AM)Stille Wrote: Als ik zoveel pech heb als in Boekarest/Estoril dan hoor je Ad niet. Nu staat er eens een keertje een speler een set en een break achter en dan gaat ie lopen klagen over te veel punten voor mij. SHAME ON YOU ! Dolgo was gewoon de hele wedstrijd beter verdiende het gewoon.

als Ferrer vandaag verliest is het qua verschillen (zoals al verwacht was door de meesten) een week waarin niets is gebeurt (alleen Kuiper heeft een enorme kutweek)

Oh ja sinds die kleine Buurs is geboren gaat meneer zelf effe een inhaalrace starten.... Staat nu alweer in de top

Alles gaat goed op het moment Cool

Vorige week voor het eerst sinds 8 maand weer een officiƫle wedstrijd getennist in de 4e klasse mix.
3 wedstrijden gespeeld tegen 4 en 5 spelers.
Over 6 sets 3 dubbele fouten.

gewonnen met 6-1 6-2, 6-1 6-3 en 6-4 6-3... Bduh

Ik heb nu al meer partijen gewonnen dan mijn andere teamgenoten over 4 competitiedagen... Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog 5 figuranten te gaan Honger
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahaha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
wat een topper die del potro! verzaakt zelden
Reply
4-1 maar niet easy. Het is weer kwestie van kansen benutten. Dolgo net 2 BP dacht ik maar niet benutten.
Potro 6-3 6-4 ofzo, ben ik iig Kuiper voorbij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dolgo weer 27% 1e serv in...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wordt weer een ouderwetse kutweek. Waarom heb ik eigenlijk vertrouwd op Isner? Wat een sukkel.
Reply
Topdag tot nu toe!
Rosol out
Dolgo set + break achter
Machado set achter
Matosevic break achter
en Zeballos die out moet break voor in de 3e!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker JMDP!
Gaat wel heel easy...
Reply
Jij hebt nog anders wel Del Potro.

GVD!!!!
Reply
Nu moet ik het anders aan gaan pakken de komende maanden.
Reply
tja, 1e serv nog steeds 27%...dan win je natuurlijk nooit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
35% 2e set maar helaas heren..GSM JMDP!
Reply
(11-05-2012, 01:39 PM)Stille Wrote: 4-1 maar niet easy. Het is weer kwestie van kansen benutten. Dolgo net 2 BP dacht ik maar niet benutten.
Potro 6-3 6-4 ofzo, ben ik iig Kuiper voorbij

Wink
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ach kan er niet teleurgesteld om zijn. 180 punten is gewoon prima voor Dolgo. Nu mag Berdych wel effe van Nando winnen en natuurlijk vanavond Federer van Ferrer. Dan is het een prima week met zelfs een stijging in het AK
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daaaag, top 25!!! Shitzooi. Alleen Verdasco kan mijn week nog goedmaken, maar zie ik ABSOLUUT niet gebeuren.
Reply
Verdasco heeft vannacht geen oog dicht gedaan.
Die pakt max 6 games.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Denk ook dat Berdych er over heen gaat vliegen. Berdych-Del Potro zou ik morgenmiddag graag zien maar heb geopteerd voor de kraker Katwijk-Spakenburg :-) Komen maar 1500 man mee uit Spakenburg haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(11-05-2012, 02:41 PM)buurs Wrote: Verdasco heeft vannacht geen oog dicht gedaan.
Die pakt max 6 games.
Hoe kan jij dat weten? Elke toptennisser moet goed kunnen slapen, anders kunnen ze al snel opgeven.
Reply
Als je voor het eerst wint van je grote voorbeeld, na 13 nederlagen...

En hij ging liggen op de baan alsof hij RG had gewonnen...met tranen in zijn ogen.
Zo blij was hij.

Dan weet je het de volgende ronde wel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Berdych gaat prima 3-1
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een sukkel die Verdasco. Gaat hij van Nadal winnen om vervolgens van Berdych te verliezen. Ga dan gelijk voor de toernooizege, dan pas kun je juichen.
Reply
(11-05-2012, 03:09 PM)EB Sports Wrote:
(11-05-2012, 02:41 PM)buurs Wrote: Verdasco heeft vannacht geen oog dicht gedaan.
Die pakt max 6 games.
Hoe kan jij dat weten? Elke toptennisser moet goed kunnen slapen, anders kunnen ze al snel opgeven.

heb ik weer gelijk he Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gloryhunter
Reply
Madrid: Gegokt en verloren. Lopez ipv Verdasco. Geen Ferrer, Del P etc. Tsja, daar ga je dan. Had gehoopt dat Lopez en anders Simon zouden kunnen winnen misschien op gravel van Djoko, maar niets bleek minder waar want ze kregen niet eens de kans omdat ze niet ver genoeg kwamen.

Jammer maar helaas...

Komende tijd maar eens volop de gok, want het maakt allemaal toch niet zo veel meer uit.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Kolerezooi. Dan maar hopen dat Berdych de finale haalt en Djokovic het toernooi wint.
Reply
wanprestatie rafa!
Reply
Klasse Berdych en Potro. Nu Beest nog vanavond!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tipsarevic staat ze lekker te raken. TB koning deze week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een mooie zege zeg. Is nu wel van mega belang dat Federer wint anders wordt het wederom een drama week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: