14-05-2012, 08:54 AM
Stukken makkelijker dan vorige week in ieder geval!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rome
|
14-05-2012, 08:54 AM
Stukken makkelijker dan vorige week in ieder geval!
14-05-2012, 09:06 AM
Wordt een weekje van ales of niks...
14-05-2012, 10:01 AM
Grote gok door Djokovic als winnaar te voorspellen en Nadal als nummer 2, waardoor ik alleen hun 2 in mijn team opnam.
14-05-2012, 10:04 AM
Hup Wawrinka en Gasquet!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ha, grappig. Centre Court, Overdune en ik precies hetzelfde team!
Zoals ik al dacht, iedereen gewoon met Nadal. Is ook logisch natuurlijk.
Ik als enige zonder Del Potro, maar die zie ik toch echt niet rendabel worden met max 180 punten. Plus, hij zal wel kapot zijn na twee weken vol spelen en zich wellicht willen sparen voor RG.\ Bovendien had ik er geen geld voor, want de enige die ik zou kunnen missen in mijn team, is Troicki. En gelukkig heb ik ook nog wat troefjes met Nalbi en Troicki.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-05-2012, 10:11 AM
Wowww echt geen enkele "manager" kiest voor een verrassing.
Voor mij alleen maar gunstig...Hup Novak!
14-05-2012, 10:13 AM
Gaapweek. De managers die bovenaan staan nemen natuurlijk geen risico's en dan krijg je dus veel vergelijkbare teams. Het is weer rommelen met max 200 punten verschil in die teams
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
14-05-2012, 10:18 AM
Ik heb opnieuw geen Ferrer.
Verdasco, Simon en Murray om rendabel te zijn. En Delpo is met 180 pnt natuurlijk meer dan rendabel... Verder heb ik gelezen dat Federer waarschijnlijk niet komt. Daarom toch maar Wawrinka gekozen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-05-2012, 10:23 AM
Nee, 180 is dus niet genoeg. Troicki voor 90 punten is al rendabeler en Seppi helemaal.
Ferrer is dik favoriet voor de SF daar, en dan dus wel dik rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Gaan Troicki en Seppi de volgende ronde winnen dan?
Ik geef beide 25% kans. (14-05-2012, 10:23 AM)Ad Wim Wrote: Nee, 180 is dus niet genoeg. Troicki voor 90 punten is al rendabeler en Seppi helemaal. Ik zeg 180 pnt voor Ferrer.
14-05-2012, 10:34 AM
Hier ook Troicki en Nalbi als troeven, en daarbij nog ubertroef Isner. Een beetje speculerend op een niet presterende Federer, vond ik hem wel een mooie keus voor de SF mede omdat ik ook had verwacht dat hij weinig zou zijn gekozen. En terecht uiteraard.
14-05-2012, 10:35 AM
(14-05-2012, 10:31 AM)buurs Wrote: Gaan Troicki en Seppi de volgende ronde winnen dan? Seppi 45% en Troicki 35%. Tsonga is natuurlijk dramatisch in vorm.
(14-05-2012, 10:31 AM)buurs Wrote: Ik zeg 180 pnt voor Ferrer. Ik zeg 10 pnt voor Ferrer! (14-05-2012, 10:35 AM)Ad Wim Wrote:(14-05-2012, 10:31 AM)buurs Wrote: Gaan Troicki en Seppi de volgende ronde winnen dan? Troicki ok, maar Seppi geef ik niet meer dan 5% kans tegen Isner
14-05-2012, 10:38 AM
Dat klopt.
Maar Troicki is helemaal niks op dit moment. En Seppi had aardig veel problemen met Istomin, dus ik neem aan dat Isner over hem heen knalt. Maar ik kwam 5 euro te kort, anders had ik ipv Youzhny natuurlijk wel Seppi gehad.
14-05-2012, 10:43 AM
Wawrinka speelt hier altijd wel goed dus maar voor een cvan mijn favoriete spelers gegaan. Daarnaast 'zekerheidjes' als Rafa, Beest en Potro plus de veilige Ferrero en Lorenzi. Ferrero zou bij eventueel afhaken van Federer zomaar de KF kunnen halen. Vond hem vorige week niet slecht maar toen miste hij nog ritme. Overwinning op Anderson was prima. Seppi kan leuke dingen doen alleen heb ik nu wel veel budget in dat stukje gestopt (seppi en waw) Maar goed kon er niets anders van maken. Het was overigens Seppi of Kavcic/Ungur. Denk Als Seppi 90 punten haalt is het meer dan de 70 die Blaz en Adrian gaan halen.
We gaan zo los met direct 2 belangrijke damespartijen voor mijn jaarspel (hup mchale en en pironkova) Zweeler Rome spel verwacht ik niet zoveel van. Anderson had ik als troefje in cat E maar goed, die is al out
Ik baal ook van Troicki, maar hij heeft meer punten dan de alternatieven Haase en Ramos, dus het was voor mij kiezen tussen hem en Youzhny.
En dan geef ik Troicki een stuk meer kans tegen Tsonga dan Youhzny tegen Potro. En Troicki wint wel van Volandri in Rome, dat zegt wel iets. Maar het blijft een drol natuurlijk. Seppi is gewoon onwijs in vorm. Hij had idd onverwachts problemen, maar onderschat niet de overgang van die gekke blauwe baan naar het echte gravel. Dat soort problemen verwacht ik wel bij meer mensen. En Isner verloor op een baan gemaakt voor hem vorige week toch gewoon van Cilic? Zou ie dan nu wel van Seppi in vorm voor eigen publiek winnen? Moet ie eerst nog eens van Kohl winnen. Bovendien is Tipsa daarna ook te doen, dus kan ie zomaar QF halen. Seppi was echt van de niet-qualis mijn grootste must-pick.
Ik had Seppi en daarna Troicki ook liever gehad dan Youzhny.
Maar ja, ik kwam niet uit en was zelfs genoodzaakt om Gasquet te kiezen. Sta daar niet 100% achter. Maar kwam helaas verder niet uit. (14-05-2012, 10:43 AM)Stille Wrote: Wawrinka speelt hier altijd wel goed dus maar voor een cvan mijn favoriete spelers gegaan. Daarnaast 'zekerheidjes' als Rafa, Beest en Potro plus de veilige Ferrero en Lorenzi. Ferrero zou bij eventueel afhaken van Federer zomaar de KF kunnen halen. Vond hem vorige week niet slecht maar toen miste hij nog ritme. Overwinning op Anderson was prima. Seppi kan leuke dingen doen alleen heb ik nu wel veel budget in dat stukje gestopt (seppi en waw) Maar goed kon er niets anders van maken. Het was overigens Seppi of Kavcic/Ungur. Denk Als Seppi 90 punten haalt is het meer dan de 70 die Blaz en Adrian gaan halen. Daarom was ik te laat met mijn bericht Was voor mij wel een zekerheidje dat JCF zou winnen op dit tragere gravel.
14-05-2012, 10:56 AM
Gasquet is voor mij nog rendabeler dan Potro.
14-05-2012, 11:04 AM
(14-05-2012, 10:56 AM)Ad Wim Wrote: Gasquet is voor mij nog rendabeler dan Potro. Jij verwacht blijkbaar dat Gasquet een goede kans maakt tegen Murray.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. (14-05-2012, 08:07 AM)Ad Wim Wrote: Fout!Onze teams hebben 10 dezelfde spelers, dus toch redelijk voorspelbaar. Gasquet haalde hier vorig jaar de SF, vandaar dat ik hem toch maar heb gekozen. Zit bij Murray die geblesseerd was, dus die kan zo maar in R2 of R3 eruit vliegen (jij gokt op R2 tegen Nalbandian, die nog maar van Ramos moet zien te winnen). Ferrer heb ik gewoon een slecht voorgevoel bij, we zullen zien.
14-05-2012, 11:10 AM
Murray is topfit en traint vanaf woensdag al in Rome.
De zak. Gaat desondanks niet ver komen op z'n slechtste ondergrond...
14-05-2012, 11:16 AM
(14-05-2012, 11:04 AM)buurs Wrote:(14-05-2012, 10:56 AM)Ad Wim Wrote: Gasquet is voor mij nog rendabeler dan Potro. Inderdaad, zo'n 40%. Daarom heb ik ook Nalbandian. Murray zegt niet voor niets af vorige week. Ik geef Nalbi dan ook gewoon 40%.
14-05-2012, 11:19 AM
(14-05-2012, 11:16 AM)Ad Wim Wrote:(14-05-2012, 11:04 AM)buurs Wrote:(14-05-2012, 10:56 AM)Ad Wim Wrote: Gasquet is voor mij nog rendabeler dan Potro. Tja, ik heb gelezen dat Murray een extra week rust wou om zich op te laden voor de komende maanden. Hij traint al 5 dagen in Rome.
14-05-2012, 11:44 AM
Dan zou ik eerder Madrid spelen, gezien zijn spel, en Rome skippen.
Maar goed, we zien het wel. Als ie fit is, kan ie prima QF halen, maar het blijft niet echt een gravelaar. En Nalbandian en Seppi zijn gevaarlijke jongens.
14-05-2012, 11:47 AM
(14-05-2012, 11:44 AM)Ad Wim Wrote: Dan zou ik eerder Madrid spelen, gezien zijn spel, en Rome skippen. Seppi komt hij pas in de finale tegen Als voorbereiding op RG is Madrid waardeloos.
14-05-2012, 12:14 PM
(14-05-2012, 10:43 AM)Stille Wrote: Wawrinka speelt hier altijd wel goed dus maar voor een cvan mijn favoriete spelers gegaan. Daarnaast 'zekerheidjes' als Rafa, Beest en Potro plus de veilige Ferrero en Lorenzi. Ferrero zou bij eventueel afhaken van Federer zomaar de KF kunnen halen. Vond hem vorige week niet slecht maar toen miste hij nog ritme. Overwinning op Anderson was prima. Seppi kan leuke dingen doen alleen heb ik nu wel veel budget in dat stukje gestopt (seppi en waw) Maar goed kon er niets anders van maken. Het was overigens Seppi of Kavcic/Ungur. Denk Als Seppi 90 punten haalt is het meer dan de 70 die Blaz en Adrian gaan halen. Pironkova troef 0-6 0-5 achter tegen King haha. Gelukkig doen McHale en Benesova het beter. Medina ook als een van de weinige in het weekspel van Zweeler gekozen. Kan best een run maken daar
Het is dat die Monfils nog zo duur is, maar ik verwacht wel wat van hem dit toernooi. Hij stond hoog op m'n lijstje, zeker met een onzekere Federer.
Ik heb dan ook wel bij Zweeler.
14-05-2012, 12:34 PM
Ik heb Monfils ook zeker overwogen, maar vind JCF een linke tegenstander voor hem.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|