The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rome
Mooi, eindelijk weer eens lekkere overwinning.

Nu Llodra, maar daar verwacht ik niets van. Hij heeft z'n werk al gedaan door Potro moe te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oops Del Potro 0-30 achter

(15-05-2012, 03:31 PM)Ad Wim Wrote: Mooi, eindelijk weer eens lekkere overwinning.

Nu Llodra, maar daar verwacht ik niets van. Hij heeft z'n werk al gedaan door Potro moe te maken.

Volgens mij was GGL ook een lekkere overwinning en was Ferrer ook prima
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat waren gewoon easy potjes, deze was close.

Ungur wordt niks, maar hoopte dat Monaco nog niet helemaal fit zou zijn. Dan nog is 35 punten prima. Must-pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Potro en Monaco...

Starace valt zwaar tegen...4-0 voor in HTH...speelt thuis...favoriete ondergrond...Leg het mij maar uit...
Reply
(15-05-2012, 03:38 PM)kooltje Wrote: Prima Potro en Monaco...

Starace valt zwaar tegen...4-0 voor in HTH...speelt thuis...favoriete ondergrond...Leg het mij maar uit...

Vorige week gaf Starace op in de Madrid Q. Ik heb Starace ook, maar alleen maar omdat ik wat moest met m'n laatste centen.
Reply
Potito Eusa_clap

(15-05-2012, 03:49 PM)kooltje Wrote: Potito Eusa_clap
terug gebroken op love....FU
Reply
WTF Del Potro. 5-3 30-0 voor op eigen serve en nog gebroken worden. Gaan we weer....
Reply
Haha, die Potro. Blijf gewoon staan joh. Ontzettende schwalbe.
Reply
En dan weer 0-30 op service van llodra verzieken en vallen. Gaat zich nu effe schoonmaken

Wat een return op op MP te komen
Reply
En weer een close pot die verkeerd valt, maar deze was ingecalculeerd.
Reply
En nog een knal van een return. NID : lekker alvast beetje ritme op gedaan pfff Moet morgen wel een stuk beter

(15-05-2012, 04:00 PM)Ad Wim Wrote: En weer een close pot die verkeerd valt, maar deze was ingecalculeerd.

Shhh
Reply
Die val was gewoon pure vermoeidheid. Ik verwacht een heel lastige pot tegen Youzhny, die wel kan tennissen.
Reply
Komen we wel goed weg tov Ad. Nu Youzhny en dan Troicki/Tsonga, moet toch kunnen tot 180 punten. Dan heeft hij al voldoende.

Vorige keer dat hij tegen Llodra een close, lastige pot won in de 1R haalde hij finale. Nu opnieuw? Al heb ik liever dat hij er in de halve af gaat tegen Isner Wink
Reply
Wordt er tegenwoordig nog maar 1 x per dag een update gedaan? Is geen aanval van mij (voordat het zo geintepresteerd wordt) maar het valt me gewoon op
Reply
(15-05-2012, 04:02 PM)Ad Wim Wrote: Die val was gewoon pure vermoeidheid. Ik verwacht een heel lastige pot tegen Youzhny, die wel kan tennissen.

Dat ligt hem juist beter, hè. Potro kan niet tegen dat spelletje van Llodra. Youzhny verwacht ik geen problemen, mits hij fysiek een beetje in orde is.
Reply
Maar tegen Llodra hoeft ie nauwelijks te lopen, korte punten. Tegen Youzhny wel. Hij zag er die laatste games wel erg vermoeid uit.
Maar ik verwacht ook 180 punten, en dat is prima. Alles minder is meegenomen.
Reply
(15-05-2012, 04:03 PM)Stille Wrote: Wordt er tegenwoordig nog maar 1 x per dag een update gedaan? Is geen aanval van mij (voordat het zo geintepresteerd wordt) maar het valt me gewoon op

Vandaag zijn we wel aardig bij toch? Ik ben wat druk de laatste tijd, dus weinig tijd overdag en weinig anderen die overdag blijkbaar tijd hebben.
Reply
(15-05-2012, 04:05 PM)Ad Wim Wrote: Maar tegen Llodra hoeft ie nauwelijks te lopen, korte punten. Tegen Youzhny wel. Hij zag er die laatste games wel erg vermoeid uit.

Wat komt er weer een onzin uit jou vandaag.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Met bijwerken Ferrer wacht ik overigens bewust, omdat verwerken van 2R partijen voordat de 1R is afgelopen soms wat ongewenste bij-effecten heeft.

(15-05-2012, 04:05 PM)Ad Wim Wrote: Maar tegen Llodra hoeft ie nauwelijks te lopen, korte punten. Tegen Youzhny wel. Hij zag er die laatste games wel erg vermoeid uit.

Wel korte punten, maar veel op z'n voeten, veel kort werk met die volleys, veel slice. Youzhny ligt hem beter. Dus:

[Image: ist2_1630799-steam-roller.jpg]
Reply
Qua spel ligt Youzhny hem wellicht beter, maar hij wordt fysiek wel veel meer getest. En daar verwacht ik wel problemen onderhand.
Reply
(15-05-2012, 04:06 PM)buurs Wrote:

Wat komt er weer een onzin uit jou vandaag.

Niet alleen vandaag Bier
Reply
Kubot mist 0-30 op 4-4. Als hij het nou even afmaakt...
Reply
Ferrero totaal kansloos. Monfils vast als een huis en Ferrero heeft niet de wapens (meer) om hem weg te slaan.
Almagro op de tribune.
Reply
En dus breakt JCF hem direct. Nog 1 breakje goed te maken
Reply
Tja met Clownfils weet je het nooit, die kan het nog wel weggeven. Ik herinner me een potje tegen ene Kukushkin.

Poe, Monaco walst er aardig overheen. Nou is Ungur niet echt een graadmeter, maar een mooie keuze, hij zou het Djoko wel eens lastig kunnen maken denken jullie niet?
Reply
(15-05-2012, 04:03 PM)Stille Wrote: Wordt er tegenwoordig nog maar 1 x per dag een update gedaan? Is geen aanval van mij (voordat het zo geintepresteerd wordt) maar het valt me gewoon op

Ik zit veel in het buitenland en heb 0,0 tijd. Als ik zie hoeveel jij op het forum zet snap ik niet dat jij geen organisatie bent.
Reply
Dat was ook de bedoeling maar eind vorig jaar was ik hier door ziekte niet zo vaak als nu en heb vervolgens ook bedankt omdat ik niet wist wat de toekomst zou brengen. Zou het nu idd kunnen doen. Forum staat van 0900 tm 1730 op de zaak aan en 's avonds ook heel frequent
Reply
En dan keert JCF het compleet om.

Wat een laatste ballen!
Reply
wat zijn de standen?

mijn scoreborden doen het niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrero wint 1e set van Monfils met 7-5.
Kubot 4-2 voor in de 3e set tegen Starace.
Reply

Forum Jump: