The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rome
Lekker John, door!!
Reply
Het is nu gelukkig meer een partij, maar die sitters die ie af en toe nog mist...
John speelt goed trouwens, erg goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo zo, zelfs een love game. Hij begint er nu echt lekker in te komen.
Maar eens breaken dan, want een TB heb ik geen zin in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, sp maar goed weggeserveerd.
Reply
Minibreak!

3 setpoints!

Pff, 2e service achter op de lijn.

Hop, set!

Partij is aan het kantelen. Laatste games was Seppi de betere, na 1,5 set kansloos geweest te zijn. Forza!
Reply
Gelukkig is er deze week nog helemaal niets uit gekomen van wat Ad heeft gezegd/voorspeld.

En aangezien alle closepotjes voor Ad verkeerd vallen zal dit wel 7-5 voor Isner worden.Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat voorspel ik hier dan?
Reply
Hier zeg zei jij iets. En met de uitspraak dat de wedstrijd aan het kantelen is doe je een voorzichtige voorspelling dat Seppi de 3e gaat winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is een constatering. En ik zou echt niet weten wie dit gaat winnen. Het is een ontzettend leuke pot iig.

Over voorspellingen gesproken, 10 uit de top 10 met Nadal Hakkuh
Reply
Wond op een vervelende plek voor Izzy. Wordt moeilijk dit nog recht te trekken.
Reply
Hij heeft geluk dat ie nu behandeld mag worden iig. Maar hopelijk zit dit hem vervelend dwars.
Reply
Waw speelt straks voor 180 punten!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pak dat BP!

Neeeee, lul!

Derde ook gemist. Wat een kans net zeg, pff.

Nu dan!

Man man man, gaat het nou weer zo?
Niks aan de hand met John.
Reply
Anders mis je even 7 bps deze game...
Reply
Heerlijk, belangrijke game!
Reply
Dat eerste breakpunt in die game...pfff wat een kans was datDoh..dat gaat Seppi opbreken ben ik bangSad
Reply
Denk dat je het tweede bedoelt.
Hij is zoveel beter de laatste set, maar dat zegt niet zoveel tegen John.
Reply
Seppi wint echt elke rally, maar Isner serveert zo ijzersterk op de belangrijke punten.
Reply
Als iemand in staat is deze er nog uit te trekken, dan is het Isner wel. De marathon man!
Reply
Dat klopt en daarom ben ik er ook echt niet gerust op, al is het overduidelijk wie er beter is.
Reply
Nog ongeveer 14 goede services en je bent er, John! Come on!
Reply
Eindelijk weer een servicegame van John gezien zonder hartkloppingen. Nu die break!
Reply
5-4*, hoe sterk is Seppi mentaal? Isner zal voor de returnwinners gaan.
Reply
Ijzersterk dus. Vind het sowieso knap hoe hij omgaat met de tegenslag tot nu toe.

Denk dat Isner sowieso morgen verliest, die is op.
Reply
0-30 come on!
Reply
3 kansen...moet te doen zijn
Reply
aiaiaiai dat zijn kansen seppi!
Reply
2x 2e service en dan zulke returns. Dat kan niet!
Reply
ja toch nog! vamos!
Reply
Ai, verschrikkelijk balen... kutweek.
Reply

Forum Jump: