The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rome
(17-05-2012, 09:58 AM)Stille Wrote: Ad je kan overdrijven. Seppi hoefde alleen maar de bal in het spel te houden. Ik vond bijv rao-fed en fed-berd al 10x beter

Het gaat niet alleen om het niveau. Ook om de ambiance in het stadion, het wedstrijdverloop, de spanning, het drama en dat het idd voor mij de partij van de dag was. Maar dat zei ik ook al.
Het was in alles een prachtige pot.

Bovendien ben ik niet de enige die dat vindt, tennisliefhebbers alom hebben het over een toppartij.

Seppi schijnt zelf gevraagd te hebben weer op deze baan te mogen spelen. Bovendien is Wawrinka ook niet echt een aantrekkelijke tegenstander natuurlijk, en dan bedoel ik niet alleen z'n grindtegel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Interessant ook om Monaco - Djokovic te volgen. Monaco met de break voorsprong, 3*-2. Kan evt. gunstig zijn voor DelPo als Monaco wint.
Reply
Klasse Tomas en Juan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oef Almagro en Djoko op achterstand...Djoko maak je even boos!
Almagro wat ongelukkig als ik de stats bekijk..dus kan zeker nog...

Zijn er overigens beelden op een internetsite?
Reply
Djoko tot nu toe kansloos.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Monaco Djoko goed niveau. Monaco is de baas, maar houdt hij t vol?
Reply
(17-05-2012, 12:31 PM)Ad Wim Wrote:
(17-05-2012, 09:58 AM)Stille Wrote: Ad je kan overdrijven. Seppi hoefde alleen maar de bal in het spel te houden. Ik vond bijv rao-fed en fed-berd al 10x beter

Het gaat niet alleen om het niveau. Ook om de ambiance in het stadion, het wedstrijdverloop, de spanning, het drama en dat het idd voor mij de partij van de dag was. Maar dat zei ik ook al.
Het was in alles een prachtige pot.

Bovendien ben ik niet de enige die dat vindt, tennisliefhebbers alom hebben het over een toppartij.

Seppi schijnt zelf gevraagd te hebben weer op deze baan te mogen spelen. Bovendien is Wawrinka ook niet echt een aantrekkelijke tegenstander natuurlijk, en dan bedoel ik niet alleen z'n grindtegel.

Ga uitgerekend jij nu beweren dat het spel van Wawrinka niet aantrekkelijk is?
Reply
Neen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(17-05-2012, 12:47 PM)kooltje Wrote: Oef Almagro en Djoko op achterstand...Djoko maak je even boos!
Almagro wat ongelukkig als ik de stats bekijk..dus kan zeker nog...

Zijn er overigens beelden op een internetsite?

Via www.sportlemon.tv zijn er genoeg streams!
Reply
Als je veel post zit er ook veel onzin bij en spreek je jezelf vaak tegen. Deze week is in die zin wel extreem.
Reply
Waar heb je het toch de hele tijd over man? Kijk ajb eens naar jezelf. Je begint de week al met onzin en daarna wijs je alleen maar naar anderen met ongefundeerde en onbeargumenteerde onzin, en ga je ook nog eens nergens op in. Ontzettend zwak.
Reply
Ad krijgt straks zweethanden bij potro - Tsonga
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Djoko ff zijn racket kapot gesmeten Idontgetit
Reply
(17-05-2012, 01:08 PM)buurs Wrote: Ad krijgt straks zweethanden bij potro - Tsonga

Hoezo? Eerder bij Seppi-Wawrinka.
Reply
Balen dat Berdych wint...Maar goed om te zien dat hij eindelijk een stapje dichterbij de grote jongens komt...
Reply
Wat is er met Djokovic dit jaar...speelt zoveel minder...Oogt wel fit maar beweegt toch minder goed dan voorheen, waardoor hij minder dicteert.
Reply
(17-05-2012, 01:01 PM)Ad Wim Wrote: Waar heb je het toch de hele tijd over man? Kijk ajb eens naar jezelf. Je begint de week al met onzin en daarna wijs je alleen maar naar anderen met ongefundeerde en onbeargumenteerde onzin, en ga je ook nog eens nergens op in. Ontzettend zwak.

Je post deze week gewoon een hoop onzin, dat valt me op.

Wat ik me zo maar kan herinneren:
- potro is moe
- murray gaat er niet veel van maken, had beter madrid kunnen spelen
- monfils hoog op je lijstje
- jcf wordt overschat, is aan het afbouwen
- monfils speelt jcf weg, jcf kansloos
- nadal mustpick omdat federer mss niet komt en djoko niet top is en dan zelf mustpick potro missen, die nota bene wel aan die kant van het schema zit
- potro die het zwaar gaat krijgen tegen youzhny terwijl een leek weet dat dat spel hem juist prima ligt.

Beest breakt simon direct, ook prima dat berdych wint.

Monaco geeft een break voorsprong in de 2e weg.
Reply
8 punten op rij voor Djoko...Die kant ook wel in het voordeel met deze wind
Reply
Haha doei Almagro, vamos Beest!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Komt wel goed met Djoko, maar moet wel beter om het toernooi te winnen.
Reply
This Beest is good.
Reply
This Simon is so bad.
Reply
(17-05-2012, 01:29 PM)centre court Wrote:
(17-05-2012, 01:01 PM)Ad Wim Wrote: Waar heb je het toch de hele tijd over man? Kijk ajb eens naar jezelf. Je begint de week al met onzin en daarna wijs je alleen maar naar anderen met ongefundeerde en onbeargumenteerde onzin, en ga je ook nog eens nergens op in. Ontzettend zwak.

Je post deze week gewoon een hoop onzin, dat valt me op.

Wat ik me zo maar kan herinneren:
- potro is moe
- murray gaat er niet veel van maken, had beter madrid kunnen spelen
- monfils hoog op je lijstje
- jcf wordt overschat, is aan het afbouwen
- monfils speelt jcf weg, jcf kansloos
- nadal mustpick omdat federer mss niet komt en djoko niet top is en dan zelf mustpick potro missen, die nota bene wel aan die kant van het schema zit
- potro die het zwaar gaat krijgen tegen youzhny terwijl een leek weet dat dat spel hem juist prima ligt.

Beest breakt simon direct, ook prima dat berdych wint.

Monaco geeft een break voorsprong in de 2e weg.

Een paar punten zijn gewoon constateringen, weinig met onzin te maken. Andere dingen zijn keuzes, waar nog van te bezien valt of het goede zijn of niet.

En ik zit er uiteraard met dingen naast idd, dat zit iedereen elke week. Je hebt dingen goed en dingen niet goed. De dingen die ik goed had, noem je voor het gemak even niet.
Maar waarom moet je het zo benadrukken? En zelf niet meer ingaan op hoe vaak Nadal gekozen zou worden?
En waarom zeg je het niet vooraf, maar wel steeds achteraf?
Reply
6-0 Beest ! Big Grin
Reply
Omstandigheden zijn nog steeds zo slecht. Des te knapper van Seppi en Isner dat ze zo'n hoog niveau haalden.

(15-05-2012, 01:16 PM)Ad Wim Wrote: Lekker Beest, NID natuurlijk. Easy naar SF.
Reply
Neiner *4-3 simon
Reply
Djoko even tandje erbij als het moet, speelt ijzersterk nu.
Beest loopt te kloten, maar kunnen we nog een setje kijken zo.
Reply
Kom op nou Beest.
Reply
Beest breakt even op love terug als Simon voor de set serveert, was ook meteen de eerste game die Sport1 liet zien. Mag toch niet mis gaan als je dat even vlot bekijkt.
Reply
Beest breakt wanneer het moet! Heb paar seconden geleden trouwens 100 euro ingezet op Cetkovska!
Reply

Forum Jump: