en weer een lang verhaal met 1-tje waar ik het neekie van heb omgedraaid.
Van BOVEN naar BENEDEN:
Underdog0 schreef:
mooi, de enige reden dat ik nog speel is om genoeg verdediging te krijgen dat je nog wel 4 keer nadenkt voor je me aanvalt
Adder schreef:
Herinner je het nog?
Ik had nu een dagje vrij en ik dacht ; weet je wat kijken hoe sterk zijn verdediging is.
Nou best sterk, want ik ben al bezig sinds 7 uur vanmorgen.
Als je nou opnieuw begint in Zuid Oost, wil ik je best helpen hoor.
Underdog0 schreef:
waarom zou ik opnieuw willen beginnen?
Ik had een fijne productie, een enorm sterke verdediging, en dan verneitig jij alles zo erg dat ik t nooit meer op kan bouwen....
nee vooral niet als 1 of andere aap mij 24/7 aanvalt, dan kan je niet veel, lijkt me logisch toch?
Adder schreef:
Je hebt gewoon pech dat je naast me zat en dat je steeds legers maakte waardoor ik manschappen verloor. Dat was je goed recht (had ik ook gedaan als ik jou was), maar ik heb een week vakantie dus ik had het recht en alle tijd om jou eens flink aan te pakken.
Daar zeg ik ook geen sorry voor, dat is namelijk onderdeel van het spel.
Zo ben ik van de week weggevaagd bij com1.
Het enige wat ik kan zeggen is, begin opnieuw, ver weg van mij, want ik blijf aanvallen.
Underdog0 schreef:
Opnieuw beginnen doe ik dus NIET
En als ik jou was, dan had ik dit dus niet gedaan, dit is absurd en je verpest alle lol van t spel.
Adder schreef:
maar ja, jij bent mij niet. Dat is het leuke van de mens we hebben verschillende denkwijzes over het spelen van een spel.
Maar het siert je wel dat je doorgaat.
Adder schreef:
hmmmmmm. Je begint niet opnieuw en deze is geen haalbare kaart.
Wat dan? Stoppen?
Underdog0 schreef:
inderdaad
Adder schreef:
okay.
Veel plezier met het zoeken naar wat anders.