The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros
Let maar op Kubot, die gaat voor 180 punten (door 3 man gekozen, waaronder ik Smile )
Reply
(28-05-2012, 09:07 PM)buurs Wrote: ha ha, lachwekkend dit...

Ik wist nog niet dat Kubot in het team van Atlanta stond
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(28-05-2012, 09:07 PM)buurs Wrote: ha ha, lachwekkend dit...

Hoezo? Omdat jullie hem allemaal over het hoofd hebben gezien?

(28-05-2012, 09:08 PM)Atlanta Wrote: Let maar op Kubot, die gaat voor 180 punten (door 3 man gekozen, waaronder ik Smile )

Dat gun ik je best, gewaagde keuze.
Maar die kan er ook zo af tegen Serra.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wordt niks met Volandri.
Reply
(28-05-2012, 08:58 PM)Stille Wrote: STEPANEK HOERENJONG !!!!!

AD WEEK AD JAAR !

Rustig maar, jij haalt gewoon goud deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie pick Ad, dacht vooraf dat Goffin nog net te kort zou komen op GS-niveau. Baal nog van m'n gok met Bellucci, zat nog te twijfelen aan Klizan. Managers met Kubot lijken op t oog ook een mooie pick te hebben.
Reply
Ik gaf hem een aardige kans tegen non-gravelaar Stepanek, en in de volgende ronde gewoon 50%. Plus zijn 16 quali-punten maakte het voor mij een zeer reƫle optie. Nu nog even van Clement winnen, want het was nou net kiezen tussen die twee.

Prima eerste dagen zo. Paar qualis door, anderen onvermijdelijk eraf. Gasquet morgen nog even winnen van alternatief Zopp, en ik ben tevreden over de 1e ronde.
Reply
hmmm haas stond 4-0 0-40 voor maar opeens 4-2...beter maakt ie t gewoon netjes af
Reply
Wedstrijden gestaakt, zeker te donker of zo?
Reply
pfft suspended prutzooi, je had gewoon klaar kunnen zijn tommy!
Reply
(28-05-2012, 07:03 PM)Ad Wim Wrote: Berdych is niet echt een topper he, zeker niet op RG, waar ie bijna altijd faalt.
En zijn fysiek is niet dramatisch, maar wel na twee weken vol spelen. Nu is ie weer redelijk uitgerust, neem ik aan. En praat je nou weer stille na?

Maar goed, als jij het voorspelt, heb ik er alle vertrouwen in gezien je voorspellingen van de laatste weken...

Welke voorspellingen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voortreffelijk begin deze RG.
Reply
(28-05-2012, 09:09 PM)Ad Wim Wrote: [quote='buurs' pid='450894' dateline='1338232039']
ha ha, lachwekkend dit...

Nee, omdat hij zowel in de 4e als 5e set een break achter stond...
Maar inmiddels raak jij daar wel aan gewend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten heeft een super team als Ferrer voor de hf sneuvelt.
Reply
(28-05-2012, 09:42 PM)buurs Wrote:
(28-05-2012, 09:09 PM)Ad Wim Wrote: [quote='buurs' pid='450894' dateline='1338232039']
ha ha, lachwekkend dit...

Nee, omdat hij zowel in de 4e als 5e set een break achter stond...
Maar inmiddels raak jij daar wel aan gewend.

Inderdaad, als iemand *2-1 achter staat en hij wint vervolgens met 6-2 is dat onwijze mazzel...
Het is wel gravel he. Als we zo gaan beginnen, ken ik er nog wel 6.

(28-05-2012, 09:34 PM)centre court Wrote:
(28-05-2012, 07:03 PM)Ad Wim Wrote: Berdych is niet echt een topper he, zeker niet op RG, waar ie bijna altijd faalt.
En zijn fysiek is niet dramatisch, maar wel na twee weken vol spelen. Nu is ie weer redelijk uitgerust, neem ik aan. En praat je nou weer stille na?

Maar goed, als jij het voorspelt, heb ik er alle vertrouwen in gezien je voorspellingen van de laatste weken...

Welke voorspellingen?

Potro was niet moe in Rome, Nadal was onzeker in Rome, Almagro tankte in Nice, etc.
Je verliest nota bene vorige week 200 punten op de weekwinnaar in een week waarin die weekwinnaar iets meer dan 400 punten haalde.
Reply
De New Balls gaan trouwens niet echt lekker in Parijs. Roddick, Davydenko, Nalbandian en Hewitt hebben allemaal in de 1e ronde verloren.
Reply
(28-05-2012, 09:23 PM)Ad Wim Wrote: Ik gaf hem een aardige kans tegen non-gravelaar Stepanek, en in de volgende ronde gewoon 50%. Plus zijn 16 quali-punten maakte het voor mij een zeer reƫle optie. Nu nog even van Clement winnen, want het was nou net kiezen tussen die twee.

Prima eerste dagen zo. Paar qualis door, anderen onvermijdelijk eraf. Gasquet morgen nog even winnen van alternatief Zopp, en ik ben tevreden over de 1e ronde.

16 Q-punten voor een LL?
Reply
Uiteraard.
Reply
ok...onbekend bij mij...
Reply
Saaie dag vandaag. Voor de meesten in de top alleen Ferrer, Gasquet, Nadal, Almagro in actie. Buiten deze spelers weinig veel gekozen spelers in actie
Reply
Idd, en dat zijn eigenlijk ook allemaal NIDs. En alleen Gasquet is belangrijk.
Reply
Scholten heeft geen Beest. Die moet die 720 op zeker halen anders gaat Scholten waarschijnlijk meer punten halen. Vamos ! We gaan starten!
Reply
Ja oke, maar die gaat vandaag nog niet verliezen. Dat wordt later pas belangrijk.
Reply
De bovenste helft van het schema is inderdaad vele malen interessanter.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Potro en Verdasco als mijn troeven, Gasquet als de grootste bedreiging. Die moet er dan maar uit voor 90 max. Tegen Zopp zal het weinig problemen opleveren iig.

CC bedankt voor het invullen van mijn team!
Reply
Denk dat Zopp nog best wel eens tegengas kan bieden vandaag. Stond erg hoog op m'n lijstje, maar wilde liever niet 2 mensen tegen elkaar nemen.
Gasquet moet dit natuurlijk gewoon winnen, maar je weet het nooit bij hem.
Reply
Mesker op de NOS: "Monfils doet het goed." Idontgetit
Reply
Die Chardy stond 2-0 voor in sets en serveerder voor de partij. Nu break achter in de 5e tegen fucking Lu
Reply
Gasquet aardig in vorm, goede pot.
Moet toch vrij eenvoudig ronde 4 kunnen halen met dit spel, en dan mag Murray al genoeg last van z'n rug hebben.
Reply
Kut Zverev. Wat doe je nou allemaal. Hoeveel kansen moet je krijgen om een set te winnen.
Reply

Forum Jump: