The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros
Natuurlijk wel. Kuiper heeft hem niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er is nog geen OOP maar weet wel dat Wawrinka-Simon rond 1300 is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(31-05-2012, 06:07 PM)Ad Wim Wrote: Natuurlijk wel. Kuiper heeft hem niet.

Tja, Kuiper is toch niet echt een bedreiging...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(31-05-2012, 06:08 PM)buurs Wrote:

Kuiper staat in de top 10 en is dus sowieso een bedreiging. Daarnaast mist Tampie 'm ook. Hij staat weliswaar niet in de top, maar ik zie hem nog steeds als bedreiging.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply

Ga jij dat nou zeggen terwijl ie ongeveer gelijk met je staat?

Bovendien is het dan gewoon een slechte keus geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaziri mag de door Scholten(jaja daar is ie weer) gekozen Grannollers er wel even aftikken. Blijkbaar de vorige wedstrijd licht geblesseerd en op de beelden die je op het filmpje zag leek ie ook niet al te fit.
Reply
(31-05-2012, 06:19 PM)Ad Wim Wrote:

Ga jij dat nou zeggen terwijl ie ongeveer gelijk met je staat?

Bovendien is het dan gewoon een slechte keus geweest.

Klopt.

Scholten, Atlanta, Kuiper en Tennistempel zie ik niet als concurrenten voor de titel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PC:
stephens-johansson, radwanska-kuznetsova, fognini-tsonga, federer-mahut
SL:
Errani-Ivanovic, Simon-Wawrinka, Djokovic-Devilder, Azarenka-Wozniak
C1:
Anderson-Berdych, Petrova-Stosur, Del Potro-Cilic, Kerber-Pennetta
C2:
dubbel, medina-martic, seppi-verdasco, dubbel
C7:
dubbel, martinez-cibulkova, dubbel, goffin-kubot
Reply
Isner gaat er weer een marathon van maken.
Reply
(31-05-2012, 06:22 PM)buurs Wrote: Klopt.

Scholten, Atlanta, Kuiper en Tennistempel zie ik niet als concurrenten voor de titel.

Figuranten. Over een heel jaar zullen zij mannen als buurs, andre en arco nooit kunnen bijbenen. Wink
Reply
Gaat Gasquet nog een keer breaken?
Reply
(31-05-2012, 06:38 PM)_Tampie Wrote:

Figuranten. Over een heel jaar zullen zij mannen als buurs, andre en arco nooit kunnen bijbenen. Wink

We zitten al bijna op de helft van het seizoen, en ik sta al weken achter elkaar in de top. Geen concurrent? Ik zie het al; ik wordt onderschat. Lekker om vanuit de underdogpositie te werken in ieder geval. Wink
Reply
Ik ben het overigens niet met buurs eens. Scholten heeft genoeg ervaring, Kuiper ook en als hij hoog blijft staan dan blijft hij gefocust en maakt dan niet de missers die hij anders wel eens maakt. Atlanta en Tennistempel komen uit het niets maar bewijzen al wekelijks het managen goed door te hebben, de mustpicks hebben ze vrijwel altijd. Het zijn eerder de teams van Jornstars, Stephanie en DreamteamJK die ik verwacht (verder) weg te zakken. De top 9 is gewoon ijzersterk.

(31-05-2012, 06:40 PM)Atlanta Wrote:
(31-05-2012, 06:38 PM)_Tampie Wrote:

We zitten al bijna op de helft van het seizoen, en ik sta al weken achter elkaar in de top. Geen concurrent? Ik zie het al; ik wordt onderschat. Lekker om vanuit de underdogpositie te werken in ieder geval. Wink

Was een knipoogje naar een uitspraak van buurs van jaaaaaaren geleden Wink
Reply
Scholten maar ook Kuiper hebben idd veel ervaring maar ik kan geen hoogte krijgen of zij het zo veel volgen als wij. De mensen die het meeste volgen en beetje logisch nadenken staan over het algemeen het hoogst. Toch beschouw ik hen als grote concurrenten
Reply
Verdomme Gasquet weer 2 bps gemist. Kon er niet veel aan doen. Dimi houdt zijn hoge niveau nog vast.
Reply
Rus 3-1 voor tegen Razzano
Reply
(31-05-2012, 06:44 PM)Stille Wrote: Scholten maar ook Kuiper hebben idd veel ervaring maar ik kan geen hoogte krijgen of zij het zo veel volgen als wij. De mensen die het meeste volgen en beetje logisch nadenken staan over het algemeen het hoogst. Toch beschouw ik hen als grote concurrenten

Buurs is vader geworden, Scholten mist standaard een week in juli, Kuipers dalen zijn te diep, Ad bezwijkt onder de druk, Stille wil te graag en Tampie heeft een off-jaar.

Atlanta voor mij de topfavoriet!
Reply
Mooie woorden en minder mooie woorden over mijn management, goed om te lezen. Voorlopig loop ik uit op iedereen deze RG en kan ik tot de kwartfinale ontspannen naar Ferrer kijken. Waar ik twee jaar geleden na de zomervakantie uit de top 10 viel, ga ik er vanuit dat dat dit jaar niet gaat gebeuren. Dat buurs mij niet als concurrent beschouwt, snap ik wel. Ik zou nooit tot op twee cijfers achter de komma gaan berekenen of een speler rendabel is. Dat buursiaanse managen heeft weinig met tenniskennis te maken, des te meer met wiskunde. Niets voor mij.
Reply
(31-05-2012, 06:47 PM)centre court Wrote: Buurs is vader geworden, Scholten mist standaard een week in juli, Kuipers dalen zijn te diep, Ad bezwijkt onder de druk, Stille wil te graag en Tampie heeft een off-jaar.

Smile Eusa_clap
Reply
Gasquet man, het is fucking Dimitrov he!
Reply
(31-05-2012, 06:47 PM)centre court Wrote:
(31-05-2012, 06:44 PM)Stille Wrote: Scholten maar ook Kuiper hebben idd veel ervaring maar ik kan geen hoogte krijgen of zij het zo veel volgen als wij. De mensen die het meeste volgen en beetje logisch nadenken staan over het algemeen het hoogst. Toch beschouw ik hen als grote concurrenten

Buurs is vader geworden, Scholten mist standaard een week in juli, Kuipers dalen zijn te diep, Ad bezwijkt onder de druk, Stille wil te graag en Tampie heeft een off-jaar.

Zo mag ik het horen! Wink Ik zie iedereen in de top 9 als concurrent, en Tampie ook. Toch wel Ad, Stille en Buurs als grootste kanshebbers (als de ervaren mannen die hoog staan). Maar iedereen in de top 9 heeft zeker nog kans op de titel.
Reply
(31-05-2012, 06:59 PM)Ad Wim Wrote: Dimitrov man, het is fucking Gasquet he!
Reply
Zoveelste kans nu 15-40. Het moet! 2-0 achter in sets is einde verhaal

Hehe en nu door!
Reply
haha Gasquet en Dimi beiden nu al kramp. Wel een zeer lang punt trouwens 't punt dat Gasquet terugbreakt. Dimi ligt op de grond.
Reply
lol dimitrov nu al kramp?
Reply
Jezus, die broek van Dimitrov hangt op z'n enkels man Tongue
Reply
Hij kan niet meer lopen, zelfs amper staan. Maar hij mag geen behandeling krijgen. Gasquet slaat op vanaf 5-5 en hij laat alles lopen.Big Grin
Reply
wtf is dit? hij strompelt echt alsof ie dronken is
Reply
Gasquet kwam goedkoop aan z'n aces zo.
Reply
Huilend... haha
Reply

Forum Jump: