heren,
Zoals bij elk evenement organiseer ik wederom een ek poule.
Interesse om mee te doen?
Deelname is 15 euro.
Al het prijsgeld wordt uitgekeerd.
Ik zal voor de aanvang van het ek, hier een resultatensheet neerzetten met alle voorspellingen om eventuele fraude te voorkomen.
Het is een excel formulier, waarbij je uitslagen in moet vullen, de landen die doorgaan en een paar open vragen.
Per juiste uitslag krijg je 5 punten, juiste toto 2 punten.
Juist voorspelde kwartfinalisten 5 punten
halve finalisten 7 punten
finalisten 10 punten
kampioen 15 punten
+ nog een paar open vragen voor 5 of 10 punten per stuk.
Wil je meedoen, upload bijgaand excel formulier, vul t in en retourneer het naar mij. Maak 15 euro over op mijn rekening nummer uiterlijk 24 uur voor aanvang van het toernooi.
Stuur me een pb voor mijn mailadres en rekening nummer.
En gebruik dit topic voor vragen, opmerkingen etc. Zo houden we de boel een beetje levend.
Have fun.
top mannen, heb van de meeste het geld al binnen. Lijkt er op dat we uit gaan komen op een mannetje of 23, waarvan ongeveer de helft forummer.
Ik hoop de 25 te halen
Dus heb je nog een maatje, tante, oom, neef of nicht; laat maar weten
05-06-2012, 10:18 PM (This post was last modified: 05-06-2012, 10:19 PM by gittermaster.)
klopt, heb ik inmiddels al aangepast. Geloof dat t me wel 13 x gemaild is
maar dat is slechts het invulsheet.
Straks zal ik een compleet, perfect werkend, excel formulier met alle uitslagen posten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.