13-06-2012, 06:18 PM
Waarvan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Queen's / Halle
|
Lekker Sammy! Baghdatis ook verloren.
14-06-2012, 11:29 AM
Ad zoals je weet krijg je regelmatig een compliment van me voor je keuzes
![]() Maar waarom deze week geen Mahut? En wel Kubot en Kohlschreiber terwijl die van Nadal en Berdych moeten winnen voor een finaleplaats?
14-06-2012, 11:33 AM
Tja, Mahut moest winnen van Murray...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-06-2012, 11:36 AM
(14-06-2012, 11:29 AM)kooltje Wrote: Ad zoals je weet krijg je regelmatig een compliment van me voor je keuzes Tja, ik gaf Mahut toch echt wel weinig kans tegen Murray. En Nadal komt wellicht niet of tankt, dan heb ik toch graag wat mensen in het bovenste kwart. Bovendien hadden die al zeker 20 punten. Ter vergelijking, daar moest Mahut dus voor van Murray winnen. Maar chapeau hoor, mooie gewaagde keuze die voorlopig goed uitpakt. Hup Kubot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Kom op Kubot, pak die duitser!
![]() Tot nu toe bevalt zijn spel mij wel
14-06-2012, 01:12 PM
Pfff Kohl...
14-06-2012, 01:33 PM
En nu ineens snel naar 5-0...
14-06-2012, 01:56 PM
Helaas, maar was te verwachten.
Die Anderson mazzelt zich hier door het toernooi heen. En die stille maar klagen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
14-06-2012, 02:14 PM
14-06-2012, 02:16 PM
Idd klagen nu ik heb bijna niemand meer heb he. Wordt gewoon een kut week, chrck mijn team maar. 2 partijen met mp he maar daar hoor ik je niet over, vieze neus! Ik kan helaas met mijn telefoon geen foto's posten. Net bij training federer geweest. Bij rafa kon ik er niet bij (was te vol) wel super mooi alles hier. 10x beter dan rosmalen!
Haha anderson van 5-3 naar 5-5 maar ik zal niet klagen hoor :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
14-06-2012, 02:16 PM
rafa dus populairder
![]()
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-06-2012, 02:38 PM
Ik wil je nooit meer horen Stille!
![]()
14-06-2012, 02:45 PM
Mahut geeft het weg tegen Dimitrov...Das jammer na mooie zege van gisteren.
14-06-2012, 03:28 PM
Lol, die Stille. Anderson gaat straks gewoon finale halen.
14-06-2012, 03:36 PM
Leuke pot tussen haas en granollers. Wel irritant dat geklap bij 0-15 15-30. Berdych en stepanek waren ook net op de trainingsbanen. Ga zo nog ff kijken daar plus eten en dan zitten voor rafa en federer. Niet slecht hoor op 1 dagje en dat op maar 3 uur rijden vanaf huis
14-06-2012, 03:43 PM
Niet slecht inderdaad.
En dan ook nog zoveel mazzel met FTM.... Koop een staatslot!
Ik hap niet meer hoor buurs en dat geldt helemaal voor klaag wim. Fuck you both!
![]() ![]()
14-06-2012, 03:51 PM
![]()
14-06-2012, 04:34 PM
Kom op Tsonga! Jij moet het doen voor mij deze week.
14-06-2012, 04:51 PM
(14-06-2012, 04:34 PM)Atlanta Wrote: Kom op Tsonga! Jij moet het doen voor mij deze week. Dat gaat dus tot nu toe naar wens! ![]()
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
14-06-2012, 05:00 PM
Behoorlijk cruciaal potje tussen Benneteau(troef) en Querrey(mot d'ruuut) bezig. 1-1 3e set.
14-06-2012, 05:25 PM
En ook dat gaat mis. Dan moet Jo daar Querrey maar opvegen.
Prima Querrey en Malisse!
En prima Dodig. Tikkie voor Atlanta en de weg open voor Cilic en Querrey.
Dat was mijn week... ik begin zo langzamerhand echt een hekel aan tiebreaks te krijgen, als je ziet hoe veel er deze week de verkeerde kant opvallen voor mij. Minstens 75%. Helaas, scheelt toch weer 230 punten.
14-06-2012, 06:02 PM
Geweldig van Dodig!
Als Cilic die partij weet om te draaien, kan ik wel eens mijn tweede medaille gaan scoren.
Heb het even nagerekend: 7 TB's gunstig, 17 TB's ongunstig.
![]()
14-06-2012, 06:09 PM
(14-06-2012, 05:25 PM)centre court Wrote: En ook dat gaat mis. Dan moet Jo daar Querrey maar opvegen. Je hebt ook wel een erg behoudend team deze week.
14-06-2012, 06:29 PM
(14-06-2012, 06:09 PM)Ad Wim Wrote:(14-06-2012, 05:25 PM)centre court Wrote: En ook dat gaat mis. Dan moet Jo daar Querrey maar opvegen. Wat is jouw definitie van behoudend in dit geval dan?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|