The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Queen's / Halle
laat maar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Yes! Dit is een belangrijke. Nu Dodig nog maar daar verwacht ik een 3e set TB zege van Kwerrie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heerlijk Sam! Met moeite (BP tegen) naar 5-2*.
Reply
Prima uitslagen dit. Nu Haas nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm op Cilic na valt alles fout in Queen's, vooral Nalbandian is zwaar kut. Nu toch geen medaille denk ik.
Reply
Haas wint nog! Wat staat die man nog fantastisch te tennissen!
Reply
Koning is het!
Reply
Der Tommy!
Reply
Ad Wim weer op koers voor eremetaal? Vrij aannemelijk, in de subleague gewoon goud als Dimitrov morgen verliest. Is er eentje bezig met een hot run zeg.
Reply
(15-06-2012, 05:41 PM)Ad Wim Wrote: Lekker Dimitrov, erg belangrijke overwinning.
Dan neem je mij blijkbaar toch serieus als concurrent, want de meesten bovenin hebben Anderson niet. Stille heeft hem ook, maar met zulke slechte keuzes als deze week en vervolgens de handdoek in de ring gooien, diskwalificeert hij zichzelf een beetje.
Al met al een matige week, terwijl het in deze week had moeten gebeuren. Volgende week is zo'n week dat je elke serieuze speler kunt nemen en op Wimbledon is het toch een beetje geluk hebben met de keuze tussen Djokovic, Federer en Nadal.
Reply
(15-06-2012, 09:31 PM)_Tampie Wrote: Ad Wim weer op koers voor eremetaal? Vrij aannemelijk, in de subleague gewoon goud als Dimitrov morgen verliest. Is er eentje bezig met een hot run zeg.
In de subleague is Ad Wim reeds zeker van goud (gedeeld met SuperKuuper), ook al wint Dimitrov het toernooi. Hiermee pakt hij de leiding in het medailleklassement.
In de algemene stand kan Ad Wim geen goud meer halen, want Stephanie blijft hem sowieso voor.
Reply
(15-06-2012, 09:34 PM)andre Wrote:
(15-06-2012, 05:41 PM)Ad Wim Wrote: Lekker Dimitrov, erg belangrijke overwinning.
Dan neem je mij blijkbaar toch serieus als concurrent, want de meesten bovenin hebben Anderson niet. Stille heeft hem ook, maar met zulke slechte keuzes als deze week en vervolgens de handdoek in de ring gooien, diskwalificeert hij zichzelf een beetje.
Al met al een matige week, terwijl het in deze week had moeten gebeuren. Volgende week is zo'n week dat je elke serieuze speler kunt nemen en op Wimbledon is het toch een beetje geluk hebben met de keuze tussen Djokovic, Federer en Nadal.

Heerlijk om tussen die 3 te moeten kiezen. Daar kun je op voorhand weinig van zeggen. Kunnen alle drie het toernooi winnen.
Reply
(15-06-2012, 09:31 PM)_Tampie Wrote: Ad Wim weer op koers voor eremetaal? Vrij aannemelijk, in de subleague gewoon goud als Dimitrov morgen verliest. Is er eentje bezig met een hot run zeg.

Bizar ja, zeker na het verlies van troef en duurste speler Seppi op de eerste dag.
Maar in zo'n week gaat het om de medailles dus lekker dit.

(15-06-2012, 09:42 PM)andre Wrote:
In de subleague is Ad Wim reeds zeker van goud (gedeeld met SuperKuuper), ook al wint Dimitrov het toernooi. Hiermee pakt hij de leiding in het medailleklassement.
In de algemene stand kan Ad Wim geen goud meer halen, want Stephanie blijft hem sowieso voor.

Had ik die niet al na RG?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-06-2012, 09:42 PM)andre Wrote:

Ja eindelijk ook weer eens een fatsoenlijke week. Nu Wimbledon nog!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Querrey mist 9 BP's in de 3e game van de wedstrijd. Undecided
Reply
Kohl choket een dubbele mb voorsprong in de tb weg. Typisch...
Reply
Ik kan er maar niet overuit wat voor mentale drol die Kohlschreiber is.
Hij zou ook niet even boos worden of zo, als ie een dramatische game speelt. Ondergaat het gelaten met een gezicht van "ik heb ook altijd pech". Beetje a la Stille dus.
Hele publiek was ook voor Haas, zij vinden Kohl waarschijnlijk ook een anti-held.
Reply
Kutweek. Vanaf volgende week moet het bergopwaarts gaan.
Reply
Dat zeg je al maanden...
Reply
Klasse Nalbi en Cilic.
Reply
En dan staat Nalbi ook nog in de finale Idontgetit

3x een set achterstand omgedraaid, waarvan 1x zelfs een 4-2 achterstand in de 2e set...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar ik bang voor was is werkelijkheid geworden. Van 4 naar 8 gezakt in een week met 2x 250 toernooien. Nou goed, het is gebeurt. Blik weer op vooruit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
haas pakt de eerste set tegen roger
Reply
Haas is ook veel beter. Federer slaat echt zoveel UE

WAT EEN RALLY, WAT EEN PUNT OM TE BREAKEN!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou Stille, heb je in ieder geval nog een toernooiwinnaar in je team zitten.
Reply
Mentale drol Kohl pakt gewoon meer games dan Roger. Hoe dan ook, grote klasse Haas, mooi op de weg terug!
Reply
Der Tommy!
Reply
(17-06-2012, 12:12 PM)Stille Wrote: Waar ik bang voor was is werkelijkheid geworden. Van 4 naar 8 gezakt in een week met 2x 250 toernooien. Nou goed, het is gebeurt. Blik weer op vooruit!

500 punten verliezen in een week met 2x 250 is idd erg knap.

Prima Tommy, leuk voor die man. Nu hup Nalbi voor een topweek.
Reply
Hoe slecht ook voor FTM, idd hup Nalbi!
Reply
Een van de bizarste momenten van 2012 hier....
Reply

Forum Jump: