The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

's-Hertogenbosch / Eastbourne
(20-06-2012, 02:27 PM)Ad Wim Wrote: Prima Xavier, ERV en Charly!

(20-06-2012, 02:17 PM)centre court Wrote: Dat is toch onzin? Falla en Muller die om 45 punten vechten zijn toch relatief veel duurder dan Kohl en Seppi die om wss 250 punten spelen?

Nee, dat is onzin. Want Falla en Muller vechten niet voor max 45 punten (zoals ik hierboven ook zeg) en zeker is het ook niet dat Kohl/Seppi 250 punten halen.

Muller heeft wellicht kans op meer. De kans dat Falla van grasspeler Muller én Malisse wint vind ik te verwaarlozen. Dan laat je dus Falla weg. De winnaar van Kohl/Seppi zit in de top 3 favorieten om het toernooi te winnen. Dan heb ik toch liever die 2 beide dan 2 halve gasten.
En vorige week erbij halen heeft geen zin, hele andere weken. Daar deden Murray, Tsonga, Nadal, Berdych en Federer mee. Niet zo gek dan toch dat je juist in de kwarten waarin zij niet zitten veel spelers kiest?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed geheugen Buurs. Vorig jaar won hij met 6 aces van Dolgopolov, en verloor 7-6 3e set van Rochus ondanks 27 (!) aces.
Reply
Klasse Seppi, ERV en X.
Reply
(20-06-2012, 02:33 PM)Ad Wim Wrote:
(20-06-2012, 02:25 PM)rhubarb Wrote: Cipolla (28 jaar) won nog nooit een ATP-pot op gras. Tot deze week. Pakt gewoon ook nog eens de 2e set tegen Roger Vasseline.

Had Berlocq wel eens graspot gewonnen?

Ja ooit tegen Ferrero in Rosmalen. Vraag maar effe aan Mindlight hoe ik daar destijds op de tribune op reageerde Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(20-06-2012, 02:41 PM)rhubarb Wrote: Goed geheugen Buurs. Vorig jaar won hij met 6 aces van Dolgopolov, en verloor 7-6 3e set van Rochus ondanks 27 (!) aces.

combi van 2 partijen Big Grin

wel grappig dat ik dat soort dingen altijd onthoud.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima ERV en Malisse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(20-06-2012, 02:40 PM)centre court Wrote:
(20-06-2012, 02:27 PM)Ad Wim Wrote: Prima Xavier, ERV en Charly!

(20-06-2012, 02:17 PM)centre court Wrote: Dat is toch onzin? Falla en Muller die om 45 punten vechten zijn toch relatief veel duurder dan Kohl en Seppi die om wss 250 punten spelen?

Nee, dat is onzin. Want Falla en Muller vechten niet voor max 45 punten (zoals ik hierboven ook zeg) en zeker is het ook niet dat Kohl/Seppi 250 punten halen.

Muller heeft wellicht kans op meer. De kans dat Falla van grasspeler Muller én Malisse wint vind ik te verwaarlozen. Dan laat je dus Falla weg. De winnaar van Kohl/Seppi zit in de top 3 favorieten om het toernooi te winnen. Dan heb ik toch liever die 2 beide dan 2 halve gasten.
En vorige week erbij halen heeft geen zin, hele andere weken. Daar deden Murray, Tsonga, Nadal, Berdych en Federer mee. Niet zo gek dan toch dat je juist in de kwarten waarin zij niet zitten veel spelers kiest?

Falla was 2 jaar geleden 2 games van winst tegen Federer op Wimbledon, dus die kan wel iets op gras. Volgens mij doet ie qua resultaten niet echt onder voor Muller op gras. En Malisse was nog niet door. En die is nu opeens wel grasspeler, maar vorige week had je hem niet?

En juist omdat er vorige week toppers mee deden, was het een kwestie van keuzes maken. Je had volgens mij 3 finalisten (met de ongekozen Federer als 4e) en 2 winnaars, en dan nog geen top 10 scoren.
Nu is dat idd minder het geval door het ontbreken van toppers. Maar nu is het een veel minder voorspelbare week (kijk naar wat topfavoriet Gasquet in zijn 1e partij doet) en zie je vaak verrassende finalisten. Daarom heb ik een keuze gemaakt tussen Kohl en Seppi om te investeren in andere kanshebbers, ook omdat ik Kohl als favoriet zie, mochten ze elkaar treffen.

Maar het zijn twee verschillende tactieken waar beiden iets voor te zeggen valt. Vorige week koos ik wel voor Seppi, bovenop Stebe en Youzhny. Nu niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Müller denkt iedereen van dat ie goed is op gras vanwege z'n goede service, maar z'n winstpercentage is op gras veruit het laagst (9 x winst, 16 x verlies = 0.360). Ter vergelijking, Falla heeft een winstpercentage op gras van (7 x winst, 15 x verlies = 0.318)
Reply
Hup Marcos! Dat is weer een belangrijke pot, zeker gezien de loting tot de finale.
Reply
Allez Fog! Mijn grootste troef (heb hem als enige in de top).
Reply
Fog op gras een troef noemen? Maar van mij mag ie winnen hoor!
Reply
Tomic(Stille)-Fognini(Atlanta). Verder weinig gekozen. Dit mag en zal Fognini wel winnen.
Reply
(20-06-2012, 03:13 PM)Ad Wim Wrote: Fog op gras een troef noemen? Maar van mij mag ie winnen hoor!

Fognini is inderdaad geen bijzondere grasspeler. Ik heb hem gekozen met het oog op de opgave van Tomic vorige week + het feit dat Fognini al 20 punten in de tas heeft.
Reply
Marcos al meteen in de problemen. Voortekenen zijn goed.
Reply
Hup Tomic, Baghdatis en Istomin.

Tomic was 10 dagen ziek, maagproblemen oid waardoor hij opgaf vorige week. Zou weer de oude moeten zijn.
Edit: En de break voor Tomic en Istomin Smile
Reply
En nu dan wel de break voor Darcis, prima.
Reply
Net in Rosmalen stond Begu met 6-0 voor in de 3e set TB tegen Schiavone. Wint Schiavone nog met 10-8. Doh
Reply
Lekker Fognini; sla even 3 DF in 1 game!
Reply
Hoeveelste is Granollers geplaatst op Wimbledon? Die kan er namelijk he-le-maal niets van op gras aan de score te zien.
Reply
(20-06-2012, 03:44 PM)rhubarb Wrote: Hoeveelste is Granollers geplaatst op Wimbledon? Die kan er namelijk he-le-maal niets van op gras aan de score te zien.

Hij is als 24e geplaatst.
Reply
Hij kan er ook niks van, maar die plaatsing wijkt de laatste jaren nauwelijks meer af door die berekening.
Potro 9e en Almagro 12e klopt natuurlijk ook niks van.
Reply
Weer 2 spelers van mij aan het verliezen. GVD, wat een kolerezooi.

Hup Fognini en Baghdatis!!!!!! Ik heb jullie nodig!
Reply
(20-06-2012, 03:56 PM)EB Sports Wrote: Weer 2 spelers van mij aan het verliezen. GVD, wat een kolerezooi.

Hup Fognini en Baghdatis!!!!!! Ik heb jullie nodig!

Vanaf volgende week gaat het voor jou gebeuren!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kom op Tomic, Baggy en Istomin!! Niet gaan kloten nu.
Reply
Nog zo'n belangrijke pot: hup Harrison!

Bagh lijkt telkens maar 1 pot goed te kunnen spelen.
Reply
Maar hij komt er nu beter in.
Harrison begint goed.
Reply
GSM Fognini

of niet?
Reply
Sp Bagh!

Bam!!
Reply
Tuurlijk Puke Verliezen van Rosol als je hem hebt. Dan wordt de keuze om hem te nemen dom genoemd en nu gaat ie natuurlijk ver geraken. Wat is het toch irri!
Reply
Istomin is enorm belangrijk! Tik die lelijke Spanjaard van dat gras! Tomic, Baggy en Harrison goed bezig.
Reply

Forum Jump: