20-06-2012, 04:38 PM
Die wint Darcis natuurlijk gewoon nog in de 3e. Is wel een vechtertje. Heb 't niet zo meer op Marcos, zeker niet op z'n fysiek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
's-Hertogenbosch / Eastbourne
|
20-06-2012, 04:38 PM
Die wint Darcis natuurlijk gewoon nog in de 3e. Is wel een vechtertje. Heb 't niet zo meer op Marcos, zeker niet op z'n fysiek.
(20-06-2012, 04:36 PM)Stille Wrote: Tuurlijk Jij moest toch aan je hart denken? Bij elk uitroepteken maak ik me zorgen. Misschien kun je er beter mee stoppen. Of, net als Oranje, je doelstellingen bijstellen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Komt hier de zovvelste choke van het jaar aan? Tomic loopt ook opeens niet meer op ballen
het gaat maar door en het gaat maar door. Weer iemand die een partij niet uit kan maken!!! HOERENZOOI !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
4 dfs al in de 3e set van Baghdatis, dat kan niet goed zijn.
Haha, en met nummer 5, 10 in totaal, de break.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-06-2012, 04:54 PM
Melzer en Kubot verknallen dat kwart ook al voor me. Nu heeft Tomic voor de wedstrijd geserveerd en wordt ie natuurlijk gebroken!
O ja en Gasquet en Baghie gaan mijn volgende kwart verknallen. Stelletje knuppels!
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
20-06-2012, 05:00 PM
Hoerige tyfus Baghdatis!
20-06-2012, 05:00 PM
En bagh wordt weer gebroken en Tomic ook.
Wat een hoerenweek alweer...
20-06-2012, 05:03 PM
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-06-2012, 05:05 PM
Mooi he mijn hele team is al zowat weer weg en Ad zijn speler die nog heel veel gekozen is staat achter. En dan zo klagen! Is toch erg!
(20-06-2012, 05:03 PM)buurs Wrote:(20-06-2012, 05:00 PM)Ad Wim Wrote: Hoerige tyfus Baghdatis! Waarom? Dit is toch kut? Wordt een weekje niet meespelen om de medailles. Hopelijk kan Kohl van Seppi winnen, dan valt de schade nog mee.
Je moet misschien eens niet zo klagen als je een week niet om de medailles speelt. Ji gaat dit jaar nog een paar keer flink op je bek (hoop ik) Ik gun je hetzelfde toe als wat ik nu doormaak qua FTM
Kijk daar is het al 15-40. Als Baghdatis dit nog wint..... HAHA BREAK !! LACHWEKKEND !
20-06-2012, 05:10 PM
(20-06-2012, 05:05 PM)Ad Wim Wrote:(20-06-2012, 05:03 PM)buurs Wrote:(20-06-2012, 05:00 PM)Ad Wim Wrote: Hoerige tyfus Baghdatis! Sjonge, dan word je een keer in een week 7e. Wat een complete ramp zal dat zijn of niet? Wat staat hier te gebeuren als het jou eens een week ECHT tegenzit?
Haha, ga je nou serieus nog beweren dat ik klaag. Dat is wel de grap van de eeuw. Moet je de afgelopen 2 pagina's eens doorlezen met al die uitspraken terwijl de wedstrijden nog bezig en helemaal open lagen.
Ach, waarom maak ik me eigenlijk nog druk. Je doet genoeg je best om jezelf belachelijk te maken. (20-06-2012, 05:10 PM)Jansoe Wrote:(20-06-2012, 05:05 PM)Ad Wim Wrote:(20-06-2012, 05:03 PM)buurs Wrote:(20-06-2012, 05:00 PM)Ad Wim Wrote: Hoerige tyfus Baghdatis! Het is wel wennen ja, maar ook wel weer eens leuk voor de afwisseling. Als het mij eens ECHT tegenzit, kun je misschien 100 punten van je 4000 punten achterstand inhalen.
20-06-2012, 05:13 PM
Steve die probeert 't nog even spannend te maken voor de vele (Belgische) fans op Rosmalen. Hij laat Bagha terugkomen van 5-1 naar 5-4. Nu zal hij met een lovegame het klasseverschil in de 3e set aantonen.
20-06-2012, 05:13 PM
Steve zit in Eastbourne
![]()
20-06-2012, 05:16 PM
(This post was last modified: 20-06-2012, 05:19 PM by centre court.)
Haha en hij doet 't ook gewoon op love. Flinke opluchting dat de veel gekozen Bagha hier weg valt in dit treurige veld.
(20-06-2012, 05:13 PM)Stille Wrote: Steve zit in Eastbourne Waar zeg ik dat hij op Rosmalen speelt dan? Zijn supporters(tennisfans) op Rosmalen werden er alleen even zenuwachtig van. Harrison moet nu die vermoeide poep-chinees er even uit wippen en dan graag ook Muller in 2 langs Falla. Maar dat laatste is natuurlijk NID.
Hup Falla en Harrison!
Gaat die Roddick straks de finale nog halen ook... Haha, meteen gebroken worden door Muller, dat is vrij knap.
20-06-2012, 05:24 PM
Quote: Het is wel wennen ja, maar ook wel weer eens leuk voor de afwisseling. Ja, net alsof mij dat wat boeit. Voor mij is het een spel, voor jouw een manier van leven. No hard feelings hoor. ![]() Echter vind ik het zo jammer dat hier zo veel onzinnig gezeurd wordt over dat een speler er in eens uitvliegt. Ik maak mezelf daar ook schuldig aan. Vind ik net zo jammer. Jammer van bepaalde spelers. Had het gevoel dat ik deze week best wel een redelijk team had, maar goed. Kubot, Gasquet, Tomic, Benneteau, Baghdatis en Melzer. Binnen no time is het halve team weg. Maar goed, ik zie dit ook voornamelijk als een leerjaar. Ik ben ook niet goed op de hoogte van wat nu grasspelers zijn, wat gravelaars etc. Man hoe moet ik dat allemaal weten? Vorig jaar volgde ik enkel RG en Wimbledon. Jullie hebben iig wel voor elkaar gekregen met dit spel dat ik het allemaal wat meer volg en dat ik sinds een aantal jaartjes ook weer eens het tennisracket zelf ter hande heb genomen... ![]() ![]() Dit jaar gewoon veel lezen en goed op letten.
Hattrick: Jansoe United (503329) (20-06-2012, 05:24 PM)Jansoe Wrote: Echter vind ik het zo jammer dat hier zo veel onzinnig gezeurd wordt over dat een speler er in eens uitvliegt. Ik maak mezelf daar ook schuldig aan. Vind ik net zo jammer. . Dat vind ik ook, maar volgens mij kun je je dan beter op anderen richten dan op mij. Die zeuren al ver voordat ie eruit ligt, en soms zelfs nog wint. En zoeken het altijd ergens anders dan bij zichzelf. Voor de rest een mooi verhaal. Dat van dat inhalen was natuurlijk een geintje, in reactie op jouw cynische opmerking. Klasse Ryan!
20-06-2012, 05:36 PM
Hup Baker!!
20-06-2012, 05:39 PM
Ai, Falla mist 15-40.
20-06-2012, 05:56 PM
Kohli zo snel mogelijk eruit, AUB!
20-06-2012, 05:57 PM
Kohl gaat lekker. Muller ook. Dat maakt (hopelijk) de pijn van al die nederlagen nog iets draaglijker!
20-06-2012, 06:01 PM
Tjonge, anders begin je even weer een set zo. Over en sluiten lijkt me, helaas. Alles op Kohl dan maar deze week.
20-06-2012, 06:17 PM
(20-06-2012, 02:54 PM)Ad Wim Wrote:(20-06-2012, 02:40 PM)centre court Wrote:(20-06-2012, 02:27 PM)Ad Wim Wrote: Prima Xavier, ERV en Charly! Aardige koning op gras die Falla... Malisse heb ik nu omdat ie vorige week eindelijk weer eens liet zien dat ie nog kan tennissen. Met de kennis van vorige week voor de deadline was ie toen een NO GO.
20-06-2012, 06:37 PM
Ik heb me idd vergist in Falla. Maar om nu te zeggen dat Malisse vorige week een no go was, dan kom je er nooit.
20-06-2012, 06:44 PM
Dan kom je er nooit... het toontje ook weer.
20-06-2012, 06:49 PM
Wat jij wilt, blijf er maar omheen draaien, en consequent denken dat je elke week de juiste tactiek hebt.
20-06-2012, 06:56 PM
Wat heeft een discussie over het wel of niet nemen van één individuele speler nou weer met de juiste tactiek te maken?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|