The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
Gewoon 3 punten minder gemaakt, maar toch 2-1 in sets achter staan. Laat ze maar snel stoppen, kan ie vannacht inzien wat een drama dit is en het morgen netjes afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet wel in 4 sets gebeuren. Ze spelen meestal tot 2145-2200 ned tijd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Gulbis kan er woensdag trouwens ook zo weer uit tegen Janowicz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Janowicz

(25-06-2012, 09:09 PM)centre court Wrote: Die Gulbis kan er woensdag trouwens ook zo weer uit tegen Janowicz.

Zou zo maar kunnen op baan 6 voor 50 toeschouwers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lorenzi wat doe je?! Anders beslis je 'm even... 2 bps gemist kutzooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pff, 15-40 overleefd, maar waar gaat dit over joh? Tegen Falla a la, maar Lorenzi?!

Die Almagro gaat hem er nog uitpielen ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Lorenzi, lekker Andreev!
Reply
Bp Nico, doe het!

Damn!

2e wel raak, allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer niet te geloven dit. Lorenzi mist 2 BP's en dan voel je het alweer aankomen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan van 40-15 naar rebreak, wat een gelul.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mahut maakt er echt een potje van. Direct de rebreak. Ik heb hem ook nog in het team gehad maar ik had toch liever Isner. Heb ze zelfs beiden in 1 team gehad. Maar goed ook....al is natuurlijk nog van alles mogelijk

Seppi wordt gebroken als ie voor de wedstrijd serveert
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lorenzi vergeet t vooralsnog te beslissen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, 5-4. Nu toeslaan, Franse vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bam! Nu lekker slapen en morgen geen gezeik meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aardige dag voor me: nog niemand eruit. Morgen nog Nadal, Levine en B. Baker te gaan. Had gisteren overwogen om Federer en Berdych te nemen, maar hoorde het liedje: Fuck you van Lily Allen. Gelijk die 2 spelers eruit gehaald (maar goed ook aan Berdych te zien).
Reply
Seppi eruit!
Reply
(25-06-2012, 08:08 PM)Ad Wim Wrote: Mooi om te zien, dit krijg je dus als je Federer niet neemt.
Hopelijk overkomt Del Potro morgen hetzelfde lot. Haase is er ook gewoon toe in staat, uit het niets zo spelen.
Zou zo mooi zijn als Raonic nu ver komt he Smile
Ook hier een prima start, Buursweek!
Reply
Begin jij nu ook al Smile

Rhubarb-week bedoel je! Wink

Met Gasquet heb jij nu trouwens wel een voltreffer.

Hopelijk kan Almagro hem stoppen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, zeker nu Berdych in dat kwart weg is, is hij imo favoriet voor 360 punten. Gasquet heeft goede grasstatistieken en in het verleden kwamen hooggeplaatste spelers die vroeg sneuvelden in Eastbourne vervolgens ver op Wimbledon. Andersom faalden winnaars van Eastbourne vervolgens hard op Wimbledon, dus ik heb weinig vertrouwen in Roddick maar voor de zekerheid wel genomen. Tomic heeft wel een goede loting, maar had gedacht dat ie vorige week al fit was en toen liep ie ook te falen dus durfde het niet aan.
Reply
Ik denk dat Tomic het vorige week gewoon heeft laten schieten zodat hij zeker weten fit was voor wimbledon.
Reply
Chiel heeft als enige Gulbis en Falla Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tomic is een alles-of-niets keuze. Zulke lui kunnen in topvorm dikke punten halen (180+) Als ie zo speelt als vorig jaar dan zit er wel wat in. Hij is gelukkig niet zo duur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik verwacht een dag zonder grote upsets. Wel benieuwd naar de ''vorm'' bij de toppers. Hoe makkelijk gaan Nadal, Potro, Tsonga, Ferrer, Roddick, Cilic, Raonic, Murray en Tomic winnen?

Enige leuke duel die ook nog eens van belang is, dat is Haas-Kohl.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik verwacht wel wat van Haase.
Vorig jaar won ie hier van grastopper Verdasco en had van Fish moeten winnen alvorens ie geblesseerd raakte, en het jaar ervoor beukte ie Blake van de baan en bracht ie Nadal tot 5 sets.
Hij heeft wel echt een dramatisch voorseizoen gehad, maar dat had ie de afgelopen twee jaar ook en met zijn alles-of-niets spel kan ie heel wat mensen verslaan op een goede dag, zeker Potro.

Verder belangrijk dat Mahut het afmaakt en dat Haas, Roddick en Levine winnen.
De rest is bonus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase heeft het wel goed gedaan op wimbledon.

Maar de uitslagen van Del Potro zijn ook niet slecht.

Op een erg goede dag kan Haase het Del Potro lastig maken, maar ik vermoed Delpo in 3 of 4 sets.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wordt CC nu al gespaard? Worden maar drie wedstrijden op gespeeld.
Reply
Vorig jaar was het prima, maar daarvoor drama. En vorig jaar had ie nog een aanlooptoernooi gespeeld.
En toen was z'n service beter dan nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-06-2012, 11:19 AM)kooltje Wrote: Wordt CC nu al gespaard? Worden maar drie wedstrijden op gespeeld.

dat is altijd al zo, aangezien ze pas om 14 uur beginnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(26-06-2012, 11:24 AM)buurs Wrote:
(26-06-2012, 11:19 AM)kooltje Wrote: Wordt CC nu al gespaard? Worden maar drie wedstrijden op gespeeld.

dat is altijd al zo, aangezien ze pas om 14 uur beginnen.

Altijd op gisteren en vorig jaar na?
Reply
(26-06-2012, 11:28 AM)kooltje Wrote:
(26-06-2012, 11:24 AM)buurs Wrote:
(26-06-2012, 11:19 AM)kooltje Wrote: Wordt CC nu al gespaard? Worden maar drie wedstrijden op gespeeld.

dat is altijd al zo, aangezien ze pas om 14 uur beginnen.

Altijd op gisteren en vorig jaar na?

jij snapt er niks van...laat maar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: