The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport / Stuttgart / Bastad / Umag
#1
Draw Stuttgart: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/321/mds.pdf
Draw Bastad: http://www.atpworldtour.com/posting/2012/316/mds.pdf

De lotingen van Newport (22.30 uur NL tijd) en Umag (20.00 uur) worden vanavond gehouden.
Reply
#2
Ik zal er vermoedelijk morgen mee aan de slag gaan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Ok mooi!
Reply
#4
Andere lotingen zijn nu ook bekend.
Volgens mij voor het eerst dat er 4 toernooien in een week zijn?
Kan best een leuke week worden, met veel mogelijkheden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Lotingen staan er vast in. Ga nu plaatsingen, WC's etc aanpassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Top hoor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Er komt trouwens ook weer een Isner-Mahut wedstrijd op gras aan.Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Qualies volgen later.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Als ik 't goed heb staan in alle toernooien de laatste qualie-rondes morgen pas op het programma.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Klopt, wordt nog lastig in Newport.
Die komen niet voor 22 uur in het schema.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Heb nog geen idee hoeveel er al gespeeld gaat worden maar best een lastig schema. Leuke keuzes als Verdsaco-Ferrero en Isner-Mahut.
Reply
#12
Momenteel overigens de comeback van Robredo op de ATP tour, tegen Ungur. Tommy won in juni al 2 challengers, gaf vorige op maar mogelijk was dat vanwege zijn winst in de week ervoor (blaren, pijntjes).

QF moet kunnen voor Robredo.
Reply
#13
bij unibet staat er 8,50 op winst JCF tegen Pavic.
een fout natuurlijk.

ik heb er flink geld opgezet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Robredo wint uiteindelijk makkelijk, maar ging in het begin nog wel lastig. Neem wel aan dat ie gewoon fit is.
Het is een drol, maar hij hoort wel op de tour thuis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Is die bet gewoon doorgekomen? Nu staat de 8,5 'gewoon' bij Pavic.
Reply
#16
(09-07-2012, 03:44 PM)_Tampie Wrote: Is die bet gewoon doorgekomen? Nu staat de 8,5 'gewoon' bij Pavic.

hij is geaccepteerd

(09-07-2012, 03:44 PM)_Tampie Wrote: Is die bet gewoon doorgekomen? Nu staat de 8,5 'gewoon' bij Pavic.

bij unibet staat hij nu goed.

mijn bet staat nog steeds.

zal wel teruggedraaid worden...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Qualies bij Bastad en Stuttgart zijn gespeeld. Iemand info waar ze geplaatst zijn?

(09-07-2012, 03:45 PM)buurs Wrote: mijn bet staat nog steeds.

zal wel teruggedraaid worden...

Hoeveel had je erop gezet?
Reply
#18
Nog wat te vroeg voor Stuttgart, Tamp, zal begin van de avond wel komen.

Bastad:
Q Korolev vs. Q Alves
Q Giannessi vs. Michael Berrer GER
Q I. Minar vs. Roberto Bautista-Agut ESP
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
(09-07-2012, 03:50 PM)_Tampie Wrote: Qualies bij Bastad en Stuttgart zijn gespeeld. Iemand info waar ze geplaatst zijn?

(09-07-2012, 03:45 PM)buurs Wrote: mijn bet staat nog steeds.

zal wel teruggedraaid worden...

Hoeveel had je erop gezet?

10 euro en in combi met 1x fognini: totaal rond de 95 euro

10 euro en in combi met veic: totaal rond 170 euro.


maar inmiddels zijn de weddenschappen gecancelled Angry

op petzschner staat trouwens 2,64

vind ik ook wel interessant
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Stuttgart ook bekend:
http://www.atpworldtour.com/Share/Event-...21&Draw=ms
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Die Davy.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
A. Kuznetsov is Andrey Kuznetsov (137e), niet te verwarren met Alex. Is z'n eerste ronde aan het winnen, maar kan nu niet gekozen worden. Kan dat gefixt worden?
Reply
#23
Gefixed
Reply
#24
Weinig tijd in gestoken, maar het is een tijd geleden dat ik zo tevreden was over mijn team (budget over: 0 Hakkuh )
Reply
#25
Het is nog wel spannend zo, met een paar interessante potjes bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Nou inderdaad, ik zit ook last-minute te klooien.
Reply
#27
Bah, weer heel weinig tijd gehad. Laat thuis, nog wat andere andere dingen te doen.
Dus veel te snel moeten beslissen, ach ja soms is dat misschien ook wel het beste.
Ik zie wel welke must pick ik weer mis.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
Goed, hij staat!
Reply
#29
Bij mij ook.
Met laatste geld keuze tussen 2 van Rosol, Phau, Rochus, Sela, Russell, of Istomin.
Heb voor het laatste gekozen vanwege z'n vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Bellucci heb ik niet

Nou Ad, 20 dezelfde spelers. Ik heb er 8 tegen jij 7. We zullen weer zienBlush
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: