The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
Wou dat ik zo rijk was.
Reply
(18-07-2012, 09:29 AM)centre court Wrote: Vandaag is toch wel dé dag voor mijn team, cruciale potten. Eerstgenoemden winnen graag:

Anderson-Russell
Roddick-Mahut

Rosol-Ramos
Haas-Simon
Haase-Mayer
Cilic-DelBonis

Hajek-Lopez
Youzhny-Bellucci
Paire-Gulbis
Giraldo-Laaksonen
Wawrinka-Mathieu

Stuk voor stuk troeven(Hajek, Rosol, Giraldo, Youhzhny), óf ze hebben een veelgekozen tegenstander die eruit moet(Simon, Ramos, Mayer, Bellucci).

Rosol, Haas, Hajek, Youzhny en Paire inmiddels op de baan geweest, 5 uit 5 verloren. Maar gelukkig klagen de andere bekende heren voor 10. Hoef ik dat niet te doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(18-07-2012, 03:46 PM)buurs Wrote:
(18-07-2012, 03:45 PM)Ad Wim Wrote: En wat heb ik altijd een mazzel zeg. Paire mist 5 bps deze set, mijn naaste belager Atlanta heeft Paire niet, maar neeeee, wat een geluk heb ik vandaag.

of had je liever gehad dat Paire had gewonnen ipv Ramos?

Voorlopig is Atlanta mijn belangrijkste concurrent, dus ja.

(18-07-2012, 03:50 PM)centre court Wrote:
(18-07-2012, 09:29 AM)centre court Wrote: Vandaag is toch wel dé dag voor mijn team, cruciale potten. Eerstgenoemden winnen graag:

Anderson-Russell
Roddick-Mahut

Rosol-Ramos
Haas-Simon
Haase-Mayer
Cilic-DelBonis

Hajek-Lopez
Youzhny-Bellucci
Paire-Gulbis
Giraldo-Laaksonen
Wawrinka-Mathieu

Stuk voor stuk troeven(Hajek, Rosol, Giraldo, Youhzhny), óf ze hebben een veelgekozen tegenstander die eruit moet(Simon, Ramos, Mayer, Bellucci).

Rosol, Haas, Hajek, Youzhny en Paire inmiddels op de baan geweest, 5 uit 5 verloren. Maar gelukkig klagen de andere bekende heren voor 10. Hoef ik dat niet te doen.

Heeft Haas al verloren dan? Volgens mij breakt ie zojuist naar 2-0.
En de rest, muv Paire, was allemaal underdog.

Dus misschien eerst maar naar jezelf kijken wat betreft klagen, ipv buurs en stille er alleen maar van te betichten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Held Giraldo is er! Win jij dan iig voor me!

(18-07-2012, 03:51 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 03:46 PM)buurs Wrote:
(18-07-2012, 03:45 PM)Ad Wim Wrote: En wat heb ik altijd een mazzel zeg. Paire mist 5 bps deze set, mijn naaste belager Atlanta heeft Paire niet, maar neeeee, wat een geluk heb ik vandaag.

of had je liever gehad dat Paire had gewonnen ipv Ramos?

Voorlopig is Atlanta mijn belangrijkste concurrent, dus ja.

(18-07-2012, 03:50 PM)centre court Wrote:
(18-07-2012, 09:29 AM)centre court Wrote: Vandaag is toch wel dé dag voor mijn team, cruciale potten. Eerstgenoemden winnen graag:

Anderson-Russell
Roddick-Mahut

Rosol-Ramos
Haas-Simon
Haase-Mayer
Cilic-DelBonis

Hajek-Lopez
Youzhny-Bellucci
Paire-Gulbis
Giraldo-Laaksonen
Wawrinka-Mathieu

Stuk voor stuk troeven(Hajek, Rosol, Giraldo, Youhzhny), óf ze hebben een veelgekozen tegenstander die eruit moet(Simon, Ramos, Mayer, Bellucci).

Rosol, Haas, Hajek, Youzhny en Paire inmiddels op de baan geweest, 5 uit 5 verloren. Maar gelukkig klagen de andere bekende heren voor 10. Hoef ik dat niet te doen.

Heeft Haas al verloren dan? Volgens mij breakt ie zojuist naar 2-0.
En de rest, muv Paire, was allemaal underdog.

Dus misschien eerst maar naar jezelf kijken wat betreft klagen, ipv buurs en stille er alleen maar van te betichten.

Die partijen waren allen 50-50. Jij wint er 4 vd 5. En je presteert het nog om over die ene, meest onbelangrijke pot, nog steen en been te klagen. Het klagen tijdens de andere wedstrijd reken ik maar tot de categorie ''voorbarig''.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blijf maar zeggen dat ik steen en been klaag, dan ga je het straks nog zelf geloven. Zo doen stille en buurs het ook al een jaar.
En dat jij ze als 50-50 ziet, wil niet zeggen dat ze dat ook waren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 03:58 PM)Ad Wim Wrote: Blijf maar zeggen dat ik steen en been klaag, dan ga je het straks nog zelf geloven. Zo doen stille en buurs het ook al een jaar.
En dat jij ze als 50-50 ziet, wil niet zeggen dat ze dat ook waren.

En als jij zegt dat die mannen favoriet zijn dan is dat wel zo?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Yeah gooooo Simon!!!
Reply
Nee, ik staaf het met feiten en bookies.

Prima Gilles, nu niet meer omkijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 04:07 PM)Ad Wim Wrote: Prima Haas, nu niet meer omkijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(18-07-2012, 03:28 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 03:26 PM)centre court Wrote:
(18-07-2012, 03:21 PM)Ad Wim Wrote:
(18-07-2012, 03:20 PM)centre court Wrote: Break Bellucci.

Eigenlijk gekkenwerk dat ik die scores hier nog volg terwijl ik een heerlijke bergetappe zit te kijken in het zonnetje. Je zou er slechte zin van krijgen.

In deze sport weet je iig zeker waar je naar kijkt.

Volgens mij wordt er niet zoveel meer gebruikt. En wat dan nog... ik zit er niet zo mee. Ik kijk naar de sport van nu, heroische bergen, mannen die af zien, man tegen man gevechten. Heerlijk! Als ergens volgend jaar één van deze matadoren wordt gepakt dan is dat maar zo.

Ik vind het knap dat je dat kan. Ik ben daardoor al jaren geleden gestopt met het intensief te volgen.

Deed je dat bij tennis ook maar.... dan hadden we hier tig minder onzin en klaagposts
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm, meteen weer op love gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer gilles maar ik ben ervan overtuigd dat je weer gaat opleven en nog gaat winnen!
Reply
Goddomme Simon, kom op nou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verwacht dat Haas met 5-0 voor komt en met 5-7 verliest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik verwacht vooral dat Simon wint. Laat het dan aub wel pijnloos zijn, niet zoals Buurs verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongekend zeg. Jullie lopen allemaal over van zeuren en klagen. En maar naar elkaar wijzen dat een ander het doet...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
WTF? Haas slaat een bal op de lijn op bp, die scheids komt erbij en geeft 'm uit. Komt die hawkeye die de spelers niet zien maar de ''tv-kijkers'' wel is die bal dik in. Hoe kan dat nou weer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
omdat Ad geen haas heeft.

logische verklaring
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haas is echt zoveel beter, zit zoveel meer tennis en talent in. Maar dat zijn nou bij uitstek de Simon-pielt-'m-er-toch-nog-uit-wedstrijden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas wint dit. Dat heb ik na set 1 al voorspeld!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Godverdegodver die Simon slaat vanaf 0-15 2 ballen op de netband die er net over heen rollen. Haas wordt er gek van. Akelige pusher.

En dan met 2 normale punten wel naar 30-40. Doe 't meteen!

Prima punt richting de break. Dit mag qua spelbeeld echt niet mis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op naar de finale!

oh wacht, Ad heeft Haas niet... Wink

kansloze missie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie alleen maar klaagposts, maar tegelijk wel 3-1 Haas. Rara, hoe kan dat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-07-2012, 04:42 PM)Ad Wim Wrote: Ik zie alleen maar klaagposts, maar tegelijk wel 3-1 Haas. Rara, hoe kan dat?

omdat dit het klaagforum is.

of neem jij het allemaal serieus?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Neuh, dat allang niet meer van bepaalde personen.

Nu maar eens breaken, Gilles.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hahahhahahahahhahahhahahhahahahhahah

en van 40-0 naar break tegen bij 4*-3 Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk, goed geluisterd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het is gewoon weer niet te geloven
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Allez Gilles!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Haas op *4-3 van 40-0 rechtstreeks naar break tegen. Het past allemaal prima in deze dag, week en jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: