The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta/Gstaad/Hamburg
Hernych niet choken nu !

2 mp gemist al

3 x scheepsrecht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fognini drol van 4-1 naar 4-5 en nu gaat Kohl voor set serveren Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En Kohlschreiber choket ook 5-5 maar nu alweer 0-30
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou Brown. Dan moet jij het maar doen in Gstaad!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(19-07-2012, 01:02 PM)centre court Wrote: Zo'n Grannollers ook weer, er is toch niet tegen aan te managen, zit werkelijk geen idee meer achter. De man is in vorm én won hier vorig jaar. Ideale loting om hetzelfde kunstje nog eens te flikken maar hij verliest met 4 en 2 van Kubot.

Wat ik niet zo goed snap, dat je het buiten jezelf zoekt. Net alsof het zo zonneklaar was dat Granollers hier even de finale zou halen, en het de stunt van het jaar is dat hij hier verliest.
Zoals buurs zegt, staat die jongen te hoog voor zijn kwaliteiten en is Kubot gewoon een gevaarlijke jongen.

Het is gewoon een slechte keus, net als dat er wel meer slechte keuzes zijn deze week (waarvan veel door mij gemaakt).
Kijk, als ie nou nog mp mist, is het vervelend. Maar om te zeggen dat er niet tegenaan te managen is, is ten eerste het daadwerkelijke probleem negeren en ten tweede niet sportief tegenover managers die het wel goed doen, zoals bijvoorbeeld Atlanta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-07-2012, 05:43 PM)Ad Wim Wrote:
(19-07-2012, 01:02 PM)centre court Wrote: Zo'n Grannollers ook weer, er is toch niet tegen aan te managen, zit werkelijk geen idee meer achter. De man is in vorm én won hier vorig jaar. Ideale loting om hetzelfde kunstje nog eens te flikken maar hij verliest met 4 en 2 van Kubot.

Wat ik niet zo goed snap, dat je het buiten jezelf zoekt. Net alsof het zo zonneklaar was dat Granollers hier even de finale zou halen, en het de stunt van het jaar is dat hij hier verliest.
Zoals buurs zegt, staat die jongen te hoog voor zijn kwaliteiten en is Kubot gewoon een gevaarlijke jongen.

Het is gewoon een slechte keus, net als dat er wel meer slechte keuzes zijn deze week (waarvan veel door mij gemaakt).
Kijk, als ie nou nog mp mist, is het vervelend. Maar om te zeggen dat er niet tegenaan te managen is, is ten eerste het daadwerkelijke probleem negeren en ten tweede niet sportief tegenover managers die het wel goed doen, zoals bijvoorbeeld Atlanta.

Laat ik hier eens op reageren.
Granollers is achteraf een slechte keuze, net als alle andere spelers die vroeg verliezen. En zo zijn er ook een aantal topkeuzes in een week als deze, alleen weten we nu dus nog niet wie dat zijn. Het buiten jezelf zoeken is in die zin dus ook een vage term. Ik heb hier dan ook nog nooit iemand horen roepen dat ie een enorme sukkel is omdat ie een bepaalde speler heeft gekozen nadat ie verloor. Je doet het altijd met een idee.
Het idee achter Granollers lijkt me een hele simpele, de man is in een prima vorm, speelt in een toernooi met een dramatisch deelnemersveld en is niet zo duur. Dat hij wisselvallig is snap ik ook wel, dat zijn die drollen allemaal, zeker op gravel. Maar zijn top(eigenlijk jouw stokpaardje) is in deze draw gewoon 250, de kans op 150 leek me vrij aanzienlijk en zelf met 90 punten was ie nog een redelijk keuze.
In de top 20 was hij 10x gekozen. De ene helft had blijkbaar hetzelfde idee als mij, de andere helft niet. Dat kan.

Je laatste punt vind ik niet zo relevant. Ik kom op dit forum om te reageren op prestaties van mijn spelers. Als ik hier laat merken dat ik baal van een (wan)prestatie van één van mijn spelers dan ga ik daarbij geen rekening houden met het feit of dat wel of niet sportief is voor andere managers. Als ik bij elk verlies van een speler ook nog de managers die hem toevallig niet hebben een veer in de kont moet steken dan wordt 't een tijdrovende klus. Zeker in een week(jaar) als deze.

(19-07-2012, 01:40 PM)centre court Wrote: Giraldo mist nog maar even 3 bps en verliest de 1e set met 6-3 van fucking Jantje Hernych, op gravel! Als dit verkeerd gaat kan ik beter stoppen.

Zo slecht had ik 't niet bekeken. Giraldo moest van Laaksonen, Hernych en Fischer winnen voor 90 punten. Met daarna Gulbis of PHM voor 150 en nog een nono voor zelfs de winst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er valt deze week ook gewoon geen touw aan vast te knopen. .
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(19-07-2012, 06:31 PM)Jansoe Wrote: Er valt deze week ook gewoon geen touw aan vast te knopen. .

Net even bekeken. Ik had deze dagen 18 spelers in de 2e ronde. Daarvan zijn er 5(!!) door naar de 3e ronde. In Gstaad zelfs in de 8 2e ronde wedstrijden in 7 wedstrijden een speler. Daar verliezen ze gewoon alle 7. Dus ik hoop maar dat je gelijk hebt, zo niet dan zal ik het spelletje wel niet snappen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Nico, easy weer.

(19-07-2012, 06:15 PM)centre court Wrote: Zo slecht had ik 't niet bekeken. Giraldo moest van Laaksonen, Hernych en Fischer winnen voor 90 punten. Met daarna Gulbis of PHM voor 150 en nog een nono voor zelfs de winst.

Blijkbaar ook niet goed, Tipsa wint toch gewoon?

En ook als je dacht dat Tipsa de QF niet zou halen, terwijl hij maar een paar kilometer hoefde te reizen en vandaag (donderdag) pas hoefde te spelen, dus 3 dagen rust had, terwijl Giraldo de halve wereld over moest met maar 1 dag rust?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Blake!
Reply
Antomeno heeft ook wel een goed team. Nu nog op het 2e blad van de weekstand, maar er zitten wel mogelijkheden in.
Reply
(19-07-2012, 06:15 PM)centre court Wrote:
(19-07-2012, 05:43 PM)Ad Wim Wrote:
(19-07-2012, 01:02 PM)centre court Wrote: Zo'n Grannollers ook weer, er is toch niet tegen aan te managen, zit werkelijk geen idee meer achter. De man is in vorm én won hier vorig jaar. Ideale loting om hetzelfde kunstje nog eens te flikken maar hij verliest met 4 en 2 van Kubot.

Wat ik niet zo goed snap, dat je het buiten jezelf zoekt. Net alsof het zo zonneklaar was dat Granollers hier even de finale zou halen, en het de stunt van het jaar is dat hij hier verliest.
Zoals buurs zegt, staat die jongen te hoog voor zijn kwaliteiten en is Kubot gewoon een gevaarlijke jongen.

Het is gewoon een slechte keus, net als dat er wel meer slechte keuzes zijn deze week (waarvan veel door mij gemaakt).
Kijk, als ie nou nog mp mist, is het vervelend. Maar om te zeggen dat er niet tegenaan te managen is, is ten eerste het daadwerkelijke probleem negeren en ten tweede niet sportief tegenover managers die het wel goed doen, zoals bijvoorbeeld Atlanta.

Laat ik hier eens op reageren.
Granollers is achteraf een slechte keuze, net als alle andere spelers die vroeg verliezen. En zo zijn er ook een aantal topkeuzes in een week als deze, alleen weten we nu dus nog niet wie dat zijn. Het buiten jezelf zoeken is in die zin dus ook een vage term. Ik heb hier dan ook nog nooit iemand horen roepen dat ie een enorme sukkel is omdat ie een bepaalde speler heeft gekozen nadat ie verloor. Je doet het altijd met een idee.
Het idee achter Granollers lijkt me een hele simpele, de man is in een prima vorm, speelt in een toernooi met een dramatisch deelnemersveld en is niet zo duur. Dat hij wisselvallig is snap ik ook wel, dat zijn die drollen allemaal, zeker op gravel. Maar zijn top(eigenlijk jouw stokpaardje) is in deze draw gewoon 250, de kans op 150 leek me vrij aanzienlijk en zelf met 90 punten was ie nog een redelijk keuze.
In de top 20 was hij 10x gekozen. De ene helft had blijkbaar hetzelfde idee als mij, de andere helft niet. Dat kan.

Je laatste punt vind ik niet zo relevant. Ik kom op dit forum om te reageren op prestaties van mijn spelers. Als ik hier laat merken dat ik baal van een (wan)prestatie van één van mijn spelers dan ga ik daarbij geen rekening houden met het feit of dat wel of niet sportief is voor andere managers. Als ik bij elk verlies van een speler ook nog de managers die hem toevallig niet hebben een veer in de kont moet steken dan wordt 't een tijdrovende klus. Zeker in een week(jaar) als deze.

Inderdaad, je kunt de kwaliteit van keuzes vooraf en achteraf bekijken. Maar dat is niet hetgeen ik aan wil zwengelen.
Ik vind Granollers vooraf geen slechte keuze (Giraldo trouwens wel), maar ook verre van must-pick.

Het gaat mij erom dat je nu net doet of het zo'n idiote week is en je er niks aan kunt doen dat het slecht gaat met je team. Dat vind ik onzin.
Ten eerste is het nog helemaal geen idioot verrassende week. In Hamburg staan 5 van de 8 seeds in de QF, plus logische outsiders Haas, Ramos en Chardy.
Verdasco is een wisselvallige drol en het verlies van Simon was zelfs gunstig voor je.
In Gstaad is het iets verrassender, maar ook daar vind ik het niet wereldschokkend dat Wawrinka en Granollers vroeg verliezen. Dat zijn nu eenmaal niet jongens waar je altijd van op aan kunt, zulk soort verliezen zie je elke week.
En in Atlanta zijn ook nog niet echt verrassende dingen gebeurd.

Ten tweede is het gewoon simpelweg niet waar dat er niet tegen te managen valt, of dat er geen idee achter zit. Zeker niet deze week.
Je hebt gewoon net als ik geen goed team deze week, en hebt slechte keuzes gemaakt. Het gaat uiteindelijk allemaal om de juiste keuzes maken, dat is managen.

Ten derde vind ik het dus zwak en onsportief over komen als er teksten als 'hier valt niet tegen te managen' serieus gebezigd worden. Omdat er dus wel te managen is. Net alsof het hele spel van geluk aan elkaar hangt. Hoe zou jij het vinden als jij een topweek zou hebben, en alles valt zoals je van tevoren verwacht, en mensen hier zouden zeggen dat er geen pijl op te trekken is op deze week en hier niet tegen te managen valt?
Dat vind ik een wereld van verschil met jouw uitleg over reacties op prestaties.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fish geeft op bij een 6-4 3-2 voorsprong
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
WTF is dat opgeven bij Blake en Fish voor onzin?
Reply
(19-07-2012, 10:55 PM)Stille Wrote: Fish geeft op bij een 6-4 3-2 voorsprong

Vrij gunstig, toch een paar keer gekozen in de top. Roddick moet 't daar doen. Als Bemelmans nu al vast eens van die Isner wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(19-07-2012, 10:55 PM)Stille Wrote: Fish geeft op bij een 6-4 3-2 voorsprong

De Amerikaanse titelverdediger Mardy Fish heeft donderdag geblesseerd moeten opgegeven bij het tennistoernooi in Atlanta. De winnaar van 2011 en 2010 staakte in zijn partij tegen de Luxemburger Gilles Muller bij een stand van 6-4 3-2 in zijn voordeel de strijd vanwege problemen met zijn enkel. Het ging mis toen hij een bal probeerde te halen. Fish kwam op pijnlijke wijze in aanraking met de netpaal.
Reply
4 zeer belangrijke potjes in Hamburg vandaag. Er moeten er toch eigenlijk zeker 3 goed vallen om het niet te dramatisch te laten worden. Cilic Haas Monaco zijn imo favoriet. Kohl mag stunten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Almagro speelde de eerste 1,5 set gister dramatisch.
Het is dat Davy nog veel slechter was.

Hopelijk kan Kohl zijn niveau wel halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Netjes Dimi!
Reply
(20-07-2012, 11:45 AM)Atlanta Wrote: Netjes Dimi!

Wederom een prima team Atlanta. Als Almagro, Isner en Dimi de toernooien winnen is de schade voor mij nauwelijks te overzien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dankje CC; het gaat goed met mijn teams de laatste 2 weken. Jij moet vooral hopen dat Roddick het toernooi wint, dan draai je nog een aardige week. Ik begin steeds meer in te lopen op Ad; met een beetje meeval is het verschil na deze week misschien nog maar 300 a 350 punten.
Reply
Hup Atlanta!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Bellucci, man in vorm!
Monaco prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er vanuit gaande dat Isner, Tipsa en Cilic de toernooien winnen wordt het wel echt een kloteweek. Ik verlies echt dik op Atlanta, en ook wel flink op buurs en kuiper.
Maar dan heb ik Almagro in de SF laten verliezen en Bellucci in de finale. Beiden kunnen ook het toernooi winnen. En Isner kan verliezen van Nishi in de finale. Dus er is nog hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kohl of Monaco moet Almagro stoppen om mijn week te redden.

En dan te bedenken dat ik ipv Simon eerst Dimitrov en Gulbis oa had, maar continue 300 overhield....toen toch maar voor Simon gegaan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaat Monaco nou choken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3 partijen, 3 foute uitslagen Angel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hele belangrijke nu: Haas - Mayer. Come on Haas!
Reply
Wat een misser van Mayer, die Haas een vroege break oplevert: 3*-1.
Reply
6-1 haas aardig gek. Die gaat misschien wel het toernooi winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: